Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
1
geplaatst: 29 november 2023, 09:40 uur
Whew!
(voelt toch een beetje alsof ik als lucky loser tot het hoofdtoernooi word toegelaten)
(voelt toch een beetje alsof ik als lucky loser tot het hoofdtoernooi word toegelaten)
1
geplaatst: 29 november 2023, 10:09 uur
Glen Hansard schreef:
Volgens de Officiële Whamageddon website begint het spel pas op 1 december dus je kunt nog meedoen. Maar dan wel zonder Sky Radio Christmas want dan heb je geen schijn van kans.
(quote)
Volgens de Officiële Whamageddon website begint het spel pas op 1 december dus je kunt nog meedoen. Maar dan wel zonder Sky Radio Christmas want dan heb je geen schijn van kans.
Kijk, de VAR heeft gesproken, I’m back in the game!

0
geplaatst: 29 november 2023, 14:06 uur
0
geplaatst: 29 november 2023, 14:50 uur
Ik ga het dit jaar ook eens officieel proberen. Gelukkig luister ik nooit naar kerstzenders, dus misschien maak ik dan een kans. Aan de andere kant ben ik helaas niet scherp genoeg om gevaarlijke situaties uit de weg te gaan. 
Als ik het tot 18-12 weet vol te houden (weekje voor kerst) ben ik tevreden voor een eerste keer.

Als ik het tot 18-12 weet vol te houden (weekje voor kerst) ben ik tevreden voor een eerste keer.
1
geplaatst: 6 december 2023, 16:52 uur
Dan ben ik al minimaal 10 keer af, wat een ellende
kan nu wel mooi elke dag Wham! luisteren zonder me schuldig te voelen
0
geplaatst: 7 december 2023, 17:23 uur
Jemig, het is moeilijker dan ik dacht. 
Ik meende redelijk veilig te zijn, aangezien ik nooit naar Sky Radio luister. Helaas kwam er net op TV een reclame voor Sky Radio voorbij en jawel, voordat ik bij de afstandsbediening was, werd ik al geveld door een Last Christmas fragment.
Afijn, het betekent dat het volgend jaar op zeker beter zal gaan.

Ik meende redelijk veilig te zijn, aangezien ik nooit naar Sky Radio luister. Helaas kwam er net op TV een reclame voor Sky Radio voorbij en jawel, voordat ik bij de afstandsbediening was, werd ik al geveld door een Last Christmas fragment.

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2023, 18:10 uur
Kees-Jan schreef:

Wie kijkt er dan ook reclame?

0
geplaatst: 7 december 2023, 19:39 uur
Heel elegant en met veel souplesse de eerste week overleefd. De donkere dagen voor kerst maar dan zonder Wham (en voor de Double Whammy ook zonder Mariah Carey). 

0
geplaatst: 7 december 2023, 20:06 uur
Nou, dat was hem alweer. Mn vrouw startte enige tijd voor het avondeten een album met ouderwetsche kerstliedjes (YouTube). Die was tijdens het eten klaar, waarna het algoritme het een goed idee vond om verder te gaan met Last Christmas...
1
geplaatst: 7 december 2023, 20:08 uur
Vorig jaar prima volgehouden, na het jaar ervoor op kerstavond gesneuveld te zijn. Voorlopig ook nog zonder problemen in de race.
4
geplaatst: 7 december 2023, 20:21 uur
GrafGantz schreef:
Nou, dat was hem alweer. Mn vrouw startte enige tijd voor het avondeten een album met ouderwetsche kerstliedjes (YouTube). Die was tijdens het eten klaar, waarna het algoritme het een goed idee vond om verder te gaan met Last Christmas...
Er zijn bepaalde dingen zeker in het leven: de dood, je moet belastingen betalen, Duitsland scoort in de slotfase en Grafs vrouw verpest zijn Whamaggedon-streak.
0
geplaatst: 7 december 2023, 20:29 uur
GrafGantz schreef:
Heb ik twee jaar geleden dan voor jandoedel de Altenative XMas GH georganiseerd? Geef je vrouw dan deze linkjes, dan heb je nooit meer last van Whamageddon én je hebt een toffe Xmas playlist.Nou, dat was hem alweer. Mn vrouw startte enige tijd voor het avondeten een album met ouderwetsche kerstliedjes (YouTube). Die was tijdens het eten klaar, waarna het algoritme het een goed idee vond om verder te gaan met Last Christmas...
The Greatest Alternative XMas Hits
The Alternative Alternative XMas Hits
0
geplaatst: 7 december 2023, 20:54 uur
Vanmiddag af gegaan in de auto. Ik was zenders aan het zappen en je schijnt kennelijk ook een aantal kerstzenders te hebben. Volgend jaar beter 

0
geplaatst: 7 december 2023, 21:20 uur
EvilDrSmith schreef:
The Greatest Alternative XMas Hits
(quote)
Heb ik twee jaar geleden dan voor jandoedel de Altenative XMas GH georganiseerd? Geef je vrouw dan deze linkjes, dan heb je nooit meer last van Whamageddon én je hebt een toffe Xmas playlist.The Greatest Alternative XMas Hits
Getverdemme nee, bij kerst horen de klassiekers. Hippe sjit heb ik de rest van het jaar tijd zat voor.
0
geplaatst: 7 december 2023, 21:41 uur
GrafGantz schreef:
Getverdemme nee, bij kerst horen de klassiekers. Hippe sjit heb ik de rest van het jaar tijd zat voor.
Brrrr, dan ga ik bij jou echt niet de kalkoen aansnijden. Niet om aan te gluren die melige meuk, bederft alleen maar de eetlust.Getverdemme nee, bij kerst horen de klassiekers. Hippe sjit heb ik de rest van het jaar tijd zat voor.
0
geplaatst: 7 december 2023, 21:55 uur
Ik kan me niet herinneren dat ik je uitgenodigd hebt eigenlijk.
0
geplaatst: 8 december 2023, 18:53 uur
Mij pak je niet. Gerickrolld ben ik helaas regelmatig, maar Two Girls, One Cup heb ik al vele jaren weten te vermijden, en ook deze uitdaging ga ik tot diep in januari volhouden.
0
geplaatst: 8 december 2023, 19:24 uur
Die Onweerwolf toch........ wel geklikt, maar geluid laptop uit en zag heeeeel snel wat het was dus wegwezen.
Still alive
Still alive
2
geplaatst: 8 december 2023, 21:00 uur
Kramer schreef:
Mij pak je niet. Gerickrolld ben ik helaas regelmatig, maar Two Girls, One Cup heb ik al vele jaren weten te vermijden, en ook deze uitdaging ga ik tot diep in januari volhouden.
(quote)
Twee uur later... Kutspel.
0
geplaatst: 8 december 2023, 21:35 uur
Een video van een kat die in een kerstboom klimt... je bent ook nergens veilig voor Wham in deze periode 
Volgend jaar beter...

Volgend jaar beter...
0
geplaatst: 8 december 2023, 22:03 uur
Ik lekker een beetje nietsvermoedend door de RTL-nieuws-filmpjes scrollen, goh die Matthijs van Nieuwkerk toch, pompiedom, autoplay naar een volgend filmpje, nou nou, ben ik even benieuwd op welke nummers BN'ers gestemd hebben voor de Top 2000, tralala, BAM! af.
2
geplaatst: 9 december 2023, 01:25 uur
Woensdag in 2 uur tijd 3x af gegaan (voor zover je meerdere keren af kunt gaan).. Eerst bij de kapper, daarna in de supermarkt en daarna nog een keer in de auto.. Ergens bijna knap om hem zo vaak in zo'n korte tijd per ongeluk te horen
* denotes required fields.