MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
Whew! (voelt toch een beetje alsof ik als lucky loser tot het hoofdtoernooi word toegelaten)

Glen Hansard schreef:
(quote)

Volgens de Officiële Whamageddon website begint het spel pas op 1 december dus je kunt nog meedoen. Maar dan wel zonder Sky Radio Christmas want dan heb je geen schijn van kans.

Kijk, de VAR heeft gesproken, I’m back in the game!

Ik waag ook weer een dappere poging!

Ik ben al af

jordidj1 schreef:
Ik ben al af

Nee, begint pas 1 december.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Oh.

Ik ga het dit jaar ook eens officieel proberen. Gelukkig luister ik nooit naar kerstzenders, dus misschien maak ik dan een kans. Aan de andere kant ben ik helaas niet scherp genoeg om gevaarlijke situaties uit de weg te gaan.

Als ik het tot 18-12 weet vol te houden (weekje voor kerst) ben ik tevreden voor een eerste keer.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Dan ben ik al minimaal 10 keer af, wat een ellende kan nu wel mooi elke dag Wham! luisteren zonder me schuldig te voelen

Jemig, het is moeilijker dan ik dacht.

Ik meende redelijk veilig te zijn, aangezien ik nooit naar Sky Radio luister. Helaas kwam er net op TV een reclame voor Sky Radio voorbij en jawel, voordat ik bij de afstandsbediening was, werd ik al geveld door een Last Christmas fragment.

Afijn, het betekent dat het volgend jaar op zeker beter zal gaan.

Ik heb 'm nog niet gehoord, gaat prima.

Onweerwolf
Kees-Jan schreef:
Jemig, het is moeilijker dan ik dacht.

Ik meende redelijk veilig te zijn, aangezien ik nooit naar Sky Radio luister. Helaas kwam er net op TV een reclame voor Sky Radio voorbij en jawel, voordat ik bij de afstandsbediening was, werd ik al geveld door een Last Christmas fragment.

Afijn, het betekent dat het volgend jaar op zeker beter zal gaan.

Wie kijkt er dan ook reclame?

still alive

Heel elegant en met veel souplesse de eerste week overleefd. De donkere dagen voor kerst maar dan zonder Wham (en voor de Double Whammy ook zonder Mariah Carey).

Nou, dat was hem alweer. Mn vrouw startte enige tijd voor het avondeten een album met ouderwetsche kerstliedjes (YouTube). Die was tijdens het eten klaar, waarna het algoritme het een goed idee vond om verder te gaan met Last Christmas...

Vorig jaar prima volgehouden, na het jaar ervoor op kerstavond gesneuveld te zijn. Voorlopig ook nog zonder problemen in de race.

GrafGantz schreef:
Nou, dat was hem alweer. Mn vrouw startte enige tijd voor het avondeten een album met ouderwetsche kerstliedjes (YouTube). Die was tijdens het eten klaar, waarna het algoritme het een goed idee vond om verder te gaan met Last Christmas...

Er zijn bepaalde dingen zeker in het leven: de dood, je moet belastingen betalen, Duitsland scoort in de slotfase en Grafs vrouw verpest zijn Whamaggedon-streak.

GrafGantz schreef:
Heb ik twee jaar geleden dan voor jandoedel de Altenative XMas GH georganiseerd? Geef je vrouw dan deze linkjes, dan heb je nooit meer last van Whamageddon én je hebt een toffe Xmas playlist.
The Greatest Alternative XMas Hits
The Alternative Alternative XMas Hits

Vanmiddag af gegaan in de auto. Ik was zenders aan het zappen en je schijnt kennelijk ook een aantal kerstzenders te hebben. Volgend jaar beter

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Heb ik twee jaar geleden dan voor jandoedel de Altenative XMas GH georganiseerd? Geef je vrouw dan deze linkjes, dan heb je nooit meer last van Whamageddon én je hebt een toffe Xmas playlist.
The Greatest Alternative XMas Hits
The Alternative Alternative XMas Hits

Getverdemme nee, bij kerst horen de klassiekers. Hippe sjit heb ik de rest van het jaar tijd zat voor.

GrafGantz schreef:
Getverdemme nee, bij kerst horen de klassiekers. Hippe sjit heb ik de rest van het jaar tijd zat voor.
Brrrr, dan ga ik bij jou echt niet de kalkoen aansnijden. Niet om aan te gluren die melige meuk, bederft alleen maar de eetlust.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Brrrr, dan ga ik bij jou echt niet de kalkoen aansnijden.

Ik kan me niet herinneren dat ik je uitgenodigd hebt eigenlijk.

Onweerwolf schreef:
Maar wat vinden jullie van dit dan?

Mij pak je niet. Gerickrolld ben ik helaas regelmatig, maar Two Girls, One Cup heb ik al vele jaren weten te vermijden, en ook deze uitdaging ga ik tot diep in januari volhouden.

Mij wel dus

Die Onweerwolf toch........ wel geklikt, maar geluid laptop uit en zag heeeeel snel wat het was dus wegwezen.
Still alive

Kramer schreef:
(quote)

Mij pak je niet. Gerickrolld ben ik helaas regelmatig, maar Two Girls, One Cup heb ik al vele jaren weten te vermijden, en ook deze uitdaging ga ik tot diep in januari volhouden.

Twee uur later... Kutspel.

Een video van een kat die in een kerstboom klimt... je bent ook nergens veilig voor Wham in deze periode
Volgend jaar beter...

Gisteren helaas af gegaan in de auto

Ik lekker een beetje nietsvermoedend door de RTL-nieuws-filmpjes scrollen, goh die Matthijs van Nieuwkerk toch, pompiedom, autoplay naar een volgend filmpje, nou nou, ben ik even benieuwd op welke nummers BN'ers gestemd hebben voor de Top 2000, tralala, BAM! af.

Woensdag in 2 uur tijd 3x af gegaan (voor zover je meerdere keren af kunt gaan).. Eerst bij de kapper, daarna in de supermarkt en daarna nog een keer in de auto.. Ergens bijna knap om hem zo vaak in zo'n korte tijd per ongeluk te horen

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.