Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 29 november 2022, 09:05 uur
Pfffff....... Ingewikkeld.
Objectief gezien is het natjuurlijk een meesterwerk.
Maar wat ben ik het nummer een tijd lang zat geweest. Met name toe het nummer als gevolg van "Hell Freezes Over" weer constant op de muziek zenders kwam was ik er wel echt klaar mee.
Nu gaat het een tikkie beter, maar ik zal het never-nooit uit mezelf opzetten.
Desondanks
8
Objectief gezien is het natjuurlijk een meesterwerk.
Maar wat ben ik het nummer een tijd lang zat geweest. Met name toe het nummer als gevolg van "Hell Freezes Over" weer constant op de muziek zenders kwam was ik er wel echt klaar mee.
Nu gaat het een tikkie beter, maar ik zal het never-nooit uit mezelf opzetten.
Desondanks
8
0
geplaatst: 29 november 2022, 17:04 uur
Plek 63 voor Eagles, met een gemiddelde van 7,87.
Stéphanie Struijk uit Roggel, Limburg, won met haar debuutalbum de Zilveren Harp. Ze heeft altijd in het Engels gezongen onder haar artiestennaam, maar nadat ze een tijdje in de VS gewoond heeft, treedt ze nu op onder haar eigen naam en zingt ze in het Nederlands.
Dit was haar enige hit in de Nederlandse Top 40.
1192. Stevie Ann - The Poetry Man
[2006, #aw2, #hp29]
Stéphanie Struijk uit Roggel, Limburg, won met haar debuutalbum de Zilveren Harp. Ze heeft altijd in het Engels gezongen onder haar artiestennaam, maar nadat ze een tijdje in de VS gewoond heeft, treedt ze nu op onder haar eigen naam en zingt ze in het Nederlands.
Dit was haar enige hit in de Nederlandse Top 40.
1192. Stevie Ann - The Poetry Man
[2006, #aw2, #hp29]
0
geplaatst: 29 november 2022, 17:31 uur
Kende ik niet (de hitlijsten volgde ik niet meer) maar het is een meer dan behoorlijke song met goede zang.
7
7
0
geplaatst: 29 november 2022, 18:27 uur
Ik zie dat ik al haar studioalbums heb. Ik draai ze nooit. Afgaande op dit nummer snap ik waarom.
Niet slecht of zo, maar idd nogal gespeend van zout, peper en bite. Elevatorsinger-songwriter.
6'je.
Niet slecht of zo, maar idd nogal gespeend van zout, peper en bite. Elevatorsinger-songwriter.
6'je.
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 november 2022, 08:48 uur
De Nederlandse Norah Jones. Ze kan best wel wat, maar het blijft uiteindelijk allemaal wel erg braafjes.
Kennelijk ben ik vandaag in een brave bui.
7
Kennelijk ben ik vandaag in een brave bui.
7
0
geplaatst: 30 november 2022, 17:06 uur
Stevie Ann komt op plek 725 terecht met een gemiddelde van 6,14.
In 1985 werd deze zogenaamde supergroup opgericht in Dover. Onder andere Mike Rutherford en Paul Carrack waren founding members.
Tot het einde van de jaren 90 waren ze in de (Britse) hitlijsten te vinden. Wij gaan luisteren naar hun grootste single-succes.
1193. Mike and the Mechanics - The Living Years
[1989, #aw4, #hp20]
In 1985 werd deze zogenaamde supergroup opgericht in Dover. Onder andere Mike Rutherford en Paul Carrack waren founding members.
Tot het einde van de jaren 90 waren ze in de (Britse) hitlijsten te vinden. Wij gaan luisteren naar hun grootste single-succes.
1193. Mike and the Mechanics - The Living Years
[1989, #aw4, #hp20]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.