MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
2 wat een zeiver

Ha, dit is de grootste guilty pleasure van Sietse, heb hem een aantal jaren terug de single cadeau gedaan voor z'n verjaardag. Had itchy toch gelijk, dat die jongen zo gewoon gebleven is

Niet mijn kopje thee overigens: 5,2

Doet het altijd goed in mijn zomer playlist.

7,6

Pfoe, 18 jaar oud alweer.

7

711. Kevin Lyttle - Turn Me On: 4
710. Dolly Parton - I Will Always Love You: 7

Kevin L: 3,5

Ast
6,5

Plek 561 voor Kevin Lyttle met een gemiddelde van 5,58.

De dame van vandaag mogen we gerust een one-hit-wonder noemen. Na haar grote hit in 1998 behaalde ze vrijwel geen enkele hitlijsten meer en toen in 2008 allebei haar ouders binnen twee weken van elkaar kwamen te overlijden, had ze even helemaal genoeg van muziek maken.

In 2012 begon het toch weer te kriebelen en sindsdien heeft ze nog twee albums uitgebracht. Wat betreft single succes is het echter bij die ene 90's classic gebleven.

712. Jennifer Paige - Crush

[1998, #aw13, #hp6]

7.5

Leuke 90s-classic.

Crush: 7,8

Kwam deze week nog voorbij in een 90's playlist die ik had opstaan en hoewel het nooit een favoriet van me is geweest dacht ik: toch wel een goed nummer eigenlijk.

7,8

712. Jennifer Paige - Crush 7.9
711. Kevin Lyttle - Turn Me On 7.1
710. Dolly Parton - I Will Always Love You 6.8
709. Talk Talk - Living In Another World 8.9
707. Gareth Gates - Anyone Of Us (Stupid Mistake) 8.5

Deze draai ik nog weleens, staat net als Lyttle ook in mijn zomer playlist. Blijft erg fijn.

8,3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:19 uur

geplaatst: vandaag om 11:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.