MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

The Doors - Love Her Madly : 6

810. Duffy - Warwick Avenue 7.5
811. Yello - Vicious Games 7.0
812. Bruno Mars - Grenade 3.5
813. Anne Murray - You Needed Me 6.5
814. Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho) 5.0
815. Taylor Swift - Look What You Made Me Do 4.0
816. The Doors - Love Her Madly 8.0

9.3 Geweldig nummers nog altijd

wavanbuuren
Pitbull - 6,5
Taylor - 5,5
Doors - 7,5

Om een plek in onze top 100 te bemachtigen, heeft een song al een ruime 7,5 gemiddeld nodig. Dat is ontzettend lastig, maar het is The Doors gelukt: 7,58 en daarmee staat Love Her Madly op plek 92.

De nieuwe week is weer aangebroken en vooruit, deze week doen we 'dagen van de week songs'.

Deze Australische band besloot het lied waar we vandaag naar gaan luisteren enkel in Nieuw-Zeeland, Nederland en hun thuisland als single uit te brengen. In Oceanië deed dit nummer vrijwel niets in de hitlijsten, maar bij ons werd het een behoorlijk succes. Muziekluisteraars worden het sowieso niet echt eens over hun singles. Zo wist hun succesvolste single in Amerika, Reminiscing, (nota bene plek 3) nergens in Europa iets te bereiken.

De laatste jaren is er vooral veel heibel binnen de band en zijn er allerlei verbasteringen van de band ontstaan. Op papier bestaan ze nog steeds, maar de originele leden Goble, Shorrock, Birtles en Briggs mogen niet meer onder die naam optreden. Het is één van de 80's leden die de rechten op de naam heeft verkregen en de huidige Little River Band heeft zelfs niet eens meer één Australiër in de gelederen. Laten wij maar terug gaan naar hun succesperiode.

817. Little River Band - Home on a Monday

[1977, #aw6, #hp13]

Taylor: 6
Doors: 8
LRB: 7

Taylor: 5
Doors: 8
LRB: 7,5

Doors: 9,5
Little RB: 7,5

Little River Band 7,8

Zo'n nummer waar ik de groep niet bij zou kunnen benoemen als je het ergens hoort, maar een track die niet stoort en aangenaam is.

love her madly nog een 8,1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:46 uur

geplaatst: vandaag om 20:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.