Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 januari 2022, 18:53 uur
Maan een 5 en Editors een 0.3.
Je wordt met de dag grappiger.

Je bent in ieder geval verdomd onvoorspelbaar: ben nu al benieuwd naar je reactie op je betovergrootoma's favoriet waar ze in haar menopauze buiten het zicht van je betovergrootopa heimelijk hijgerig op zat te soppen.
5
2
geplaatst: 31 januari 2022, 19:30 uur
EvilDrSmith schreef:
ben nu al benieuwd naar je reactie op je betovergrootoma's favoriet waar ze in haar menopauze buiten het zicht van je betovergrootopa heimelijk hijgerig op zat te soppen.
ben nu al benieuwd naar je reactie op je betovergrootoma's favoriet waar ze in haar menopauze buiten het zicht van je betovergrootopa heimelijk hijgerig op zat te soppen.
https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/001/007/WAT.jpg
1
geplaatst: 31 januari 2022, 22:46 uur
882. Gilbert Becaud - A Little Love and Understanding 6,9
(We zijn soms een raar land. De enoge hit van Gilbert Becaud is een nummer klinkt alsof hij het fonetisch inzong in het Engels en toch heeft het in al zijn gammelheid wel flink wat charme)
883. Joan Armatrading - Rosie 7,5
(Een fijne verzamelaar van Armatrading zou ik graag in mijn wekelijkse kringlooptochtjes vinden,. Heb het gevoel dat ze een beetje vergeten is. Ten onrechte. Zonder meer de fijnste van deze week.)
884. Lost Frequencies, Zonderling & Kelvin Jones - Love To Go 4,5
(wenig opvallend vooral en dan wordt het zelfs op deze lengte te saai. In een goede meer uitgeproken remix zou dit zomaar flink hoger kunnen scoren. )
885. Evelyn 'Champagne' King - Shame 6,2
(Er zijn veel betere genregenoten maar best lekker).
886. Editors - Papillon 3,9
(In '02 kwam Interpol opzetten en daar was ik destijds best aan verslingerd en ik kon daar de overduidelijke invloeden goed van hebben. Ook live waren ze erg goed. Een paar jaar later had je The Editors met dezelfde invloeden en een sound die zeker toen er vrij dichtbij zat. Ze werden ook heel veel met elkaar vergeleken toen. Daar heb ik even aan gesnuffeld, maar die debuut-CD wist me nooit echt te boeien. Ook die band zag ik live en ze misten voor mij compleet de zeggingskracht van Interpol. Daarna dreven de bands wat uit elkaar en en verloor ik The Editors een beetje uit het oog. Af en toe hoorde ik een single die me nauwelijks wist te boeien en me niet echt uitnodigden om weer eens in de albums te checken. En zeker niet om ze live te gaan zien. Dit is een van die singles. Stem die geforceerd klinkt en uitermate vervelende productie.)
887. Maan - Zo Kan Het Dus Ook 4,1
(Ze heeft best geinige dingen gedaan, dit is daar niet een van)
888. Perry Como - It’s Impossible 5,6
(Was in 1971 behoorlijk ouderwets en ik kan absoluut van genregenoten en tijdgenoten genieten, maar Como mist voor mij nogal identiteit qua stem en het liedje is ook geen eredivisie.)
(We zijn soms een raar land. De enoge hit van Gilbert Becaud is een nummer klinkt alsof hij het fonetisch inzong in het Engels en toch heeft het in al zijn gammelheid wel flink wat charme)
883. Joan Armatrading - Rosie 7,5
(Een fijne verzamelaar van Armatrading zou ik graag in mijn wekelijkse kringlooptochtjes vinden,. Heb het gevoel dat ze een beetje vergeten is. Ten onrechte. Zonder meer de fijnste van deze week.)
884. Lost Frequencies, Zonderling & Kelvin Jones - Love To Go 4,5
(wenig opvallend vooral en dan wordt het zelfs op deze lengte te saai. In een goede meer uitgeproken remix zou dit zomaar flink hoger kunnen scoren. )
885. Evelyn 'Champagne' King - Shame 6,2
(Er zijn veel betere genregenoten maar best lekker).
886. Editors - Papillon 3,9
(In '02 kwam Interpol opzetten en daar was ik destijds best aan verslingerd en ik kon daar de overduidelijke invloeden goed van hebben. Ook live waren ze erg goed. Een paar jaar later had je The Editors met dezelfde invloeden en een sound die zeker toen er vrij dichtbij zat. Ze werden ook heel veel met elkaar vergeleken toen. Daar heb ik even aan gesnuffeld, maar die debuut-CD wist me nooit echt te boeien. Ook die band zag ik live en ze misten voor mij compleet de zeggingskracht van Interpol. Daarna dreven de bands wat uit elkaar en en verloor ik The Editors een beetje uit het oog. Af en toe hoorde ik een single die me nauwelijks wist te boeien en me niet echt uitnodigden om weer eens in de albums te checken. En zeker niet om ze live te gaan zien. Dit is een van die singles. Stem die geforceerd klinkt en uitermate vervelende productie.)
887. Maan - Zo Kan Het Dus Ook 4,1
(Ze heeft best geinige dingen gedaan, dit is daar niet een van)
888. Perry Como - It’s Impossible 5,6
(Was in 1971 behoorlijk ouderwets en ik kan absoluut van genregenoten en tijdgenoten genieten, maar Como mist voor mij nogal identiteit qua stem en het liedje is ook geen eredivisie.)
0
geplaatst: 31 januari 2022, 23:08 uur
Niet onaardig, wel heel oubollig. Ik doe mee met de consensus:
5
5
0
geplaatst: 1 februari 2022, 17:32 uur
Het gemiddelde van Perry laat nog even tot morgen op zich wachten.
De man van vandaag stond maar liefst 8x in de Nederlandse top 40. Perry Como, van gisteren, 1x..... de man van vandaag dus 8x..... ja, ga daar maar eens hard over nadenken Nederland.
Behalve zanger is hij ook 'bekende Nederlander' (schijnbaar is dat iets), en keken er veel mensen live naar zijn bruiloft op Shownieuws.
Laten we maar gewoon gaan luisteren naar zijn grootste, niet voetbalgerelateerde, hit.
889. Wolter Kroes - Niet Normaal
[2007, #aw8, #hp4]
De man van vandaag stond maar liefst 8x in de Nederlandse top 40. Perry Como, van gisteren, 1x..... de man van vandaag dus 8x..... ja, ga daar maar eens hard over nadenken Nederland.
Behalve zanger is hij ook 'bekende Nederlander' (schijnbaar is dat iets), en keken er veel mensen live naar zijn bruiloft op Shownieuws.
Laten we maar gewoon gaan luisteren naar zijn grootste, niet voetbalgerelateerde, hit.
889. Wolter Kroes - Niet Normaal
[2007, #aw8, #hp4]
0
geplaatst: 1 februari 2022, 17:47 uur
Toe maar Shaky, je weet mij in drie dagen tijd twee keer een welverdiende en ha(a/r)tgrondig gemeende 1 uit de hoed te toveren. Da's toch niet normaal?
1
geplaatst: 1 februari 2022, 17:49 uur
Op het moment dat je een rip-off maakt van Gerard Jolings Maak Me Gek, weet je zeker dat je kwaliteit voortbrengt 
2

2
3
geplaatst: 1 februari 2022, 18:00 uur
Dat de smakelozen hier een top 5 hit van maken, maakt soms depressief. Ik kijk liver naar een documentaire over het paringsgedrag van de Siberische dwergmarmot met een lengte van 35 en een half uur dan naar het huwelijk van meneer kroes.
1,8
1,8
0
geplaatst: 1 februari 2022, 18:02 uur
Idd, dit is niet Normaal, want die zijn toch beter...
Wel een dieptepunt in het Nederlandstalige circuit.
1.5
Wel een dieptepunt in het Nederlandstalige circuit.
1.5
1
geplaatst: 1 februari 2022, 18:04 uur
EvilDrSmith schreef:
Toe maar Shaky, je weet mij in drie dagen tijd twee keer een welverdiende en ha(a/r)tgrondig gemeende 1 uit de hoed te toveren. Da's toch niet normaal?
Om Maan te citeren: zo kan het dus ook

0
geplaatst: 1 februari 2022, 18:06 uur
starbright boy schreef:
Ik kijk liver naar een documentaire over het paringsgedrag van de Siberische dwergmarmot met een lengte van 35 en een half uur
Ik kijk liver naar een documentaire over het paringsgedrag van de Siberische dwergmarmot met een lengte van 35 en een half uur
Waar zou je zoiets kunnen vinden trouwens? Ik vraag het voor een vriend...
0
geplaatst: 1 februari 2022, 18:23 uur
Wat een niveau verschil met de plaat van gisteren. Ik kom voor deze anti muziek niet verder dan een 1
1
geplaatst: 1 februari 2022, 18:30 uur
Les de Groot schreef:
Wat een niveau verschil met de plaat van gisteren. Ik kom voor deze anti muziek niet verder dan een 1
Ik heb deze zeiver zelfs blind een 1 gegeven, no way dat ik dit ga luisteren.
2
geplaatst: 1 februari 2022, 18:39 uur
Johnny Marr schreef:
(quote)
Jij bent vast leuk op feestjes x
0
geplaatst: 1 februari 2022, 18:40 uur
5 gezellig hoor
Ik Heb de Hele Nacht Liggen Dromen is ook wel geinig
Ik Heb de Hele Nacht Liggen Dromen is ook wel geinig
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.