MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

4
Mij te zoet en te glad

Dit gaat ook over mijn glibbergrens.

4,4

Ik heb een playlist(je) met 80's (slaapkamer) soul en deze staat daar uiteraard tussen. Niet het beste nummer uit het lijstje, maar een voldoende kan ik er wel aan kwijt hoor.

7,0

Shirley & Company - 7
Temptations - 6
Heart - 7,5
Melodie MC - 4
Freddie Jackson - 5

Shaky

Glibberdebibber, wat een geilneverige grensoverschrijdende marcovermarssoul.
Deze derrie mag rechtstreeks naar de tuchtcommissie.

4

Melodie MC - Dum Da Dum : 2

Freddie Jackson - Rock Me Tonight : 4

lekker zoet en glad

7

wavanbuuren
Wel, wel. Er zal een reden zijn dat dit nummer volledig bij me is weggezakt, terwijl ik destijds toch wel serieuze eerste schreden zette in het wekelijkse top 40 werk.

5

Melodie MC - 7
Freddie Jackson - 5

Dum Da Dum: 3,7
Freddie: 6

Freddie Jackson scoort 5,25 gemiddeld en staat daarmee op plek 738.

Vandaag een artieste die zeer populair is in Nederland (waar niet eigenlijk) en maar liefst 5 nummer 1-hits in onze Top 40 wist te scoren. Dat zijn er twee meer dan ze in haar thuisland wist te behalen.

De song waar wij naar gaan luisteren werd in vrijwel elke hitlijst ter wereld een hit en behaalde 32x de platina-status.

De Londense schreef het nummer zelf en haalde haar inspiratie uit de keer dat haar aansteker het niet meer deed door de regen.

897. Adele - Set Fire to the Rain

[2011, #aw23, #hp1]

7,5

Someone Like You zou hoger scoren

Een van de weinige Top40-hits in dit millennium die bij mij een hoge voldoende scoort.
De inspiratie voor het nummer is dan wel van een dusdanig onbenullige sufheid dat ik er bijna een strafpunt voor uitdeel. En ik maar denken dat het om een of andere metafysische bespiegeling ging ofzo...

7,8

Haar muziek doet me niet zo veel, maar ze kan wel gewoon goed zingen. 6.8

Een van haar beter verdraagbare nummers.

6

7,2

Shaky schreef:

De Londense schreef het nummer zelf en haalde haar inspiratie uit de keer dat haar aansteker het niet meer deed door de regen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:04 uur

geplaatst: vandaag om 01:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.