MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Album Aller Tijden Toplijst

zoeken in:
Zack
....op naar de 30 deelnemers so far !!

Lijstje ingestuurd. Met spijt in het hart kon ik geen Weather Systems van Anathema nomineren aangezien deze hier niet geboekstaafd staat als Metal. In ieder geval een lijstje met toch enkele albums die waarschijnlijk nooit de lijst zullen halen.

Voor de 16e moet het lukken met een lijstje.

Zack
wizard schreef:
Voor de 16e moet het lukken met een lijstje.
17e

Voor de 16e moet vast lukken

Zack
Weer paar lijstjes binnen en we zitten over de 30 ! Dank daarvoor , want zonder een behoorlijke/goede deelname is het minder leuk en nu wordt het ook breder gedragen....

Richting de 35 nu met nog 3,5 dag om te stemmen ! Posities staan nog niet vast....

Ik ga ook nog een lijstje maken. Bedankt Kronos!

Zack
Prima hulp ! Via via komen we een heel eind

Zack
Er zijn heel veel albums genoemd , wat op zich na presentatie interessant is voor ieder die dat wil zijn lijstje te droppen.

Mijn bedoeling is dat in het weekend te doen, waarbij de top 10 zondag aan de beurt is. De nrs. 20 t/m 11 dus zaterdag in blokjes van 2. Daartussen door kan er gewoon over de lijst/albums gepost worden voor diegenen die dat willen (,nog niet je eigen lijstje uiteraard !)

Thanks voor de tag Rudi S en Zack, ik zal zo een lijstje opstellen!

Zack
35 lijstjes zou al top zijn, maar dan heb ik nog enkele nodig. Mochten het er zelfs 40 worden is het super ( in nog 3 dagen tijd).

Zack
Update : Top 5 onderling nog steeds niet beslist, albums naar de Top 10 kunnen daar nog aanspraak op maken en albums erbuiten kunnen er nog zeker tussen komen.

Elk lijstje dat nog binnen komt kan nog verschil maken....

Lijstje ingestuurd.

Zack
Lau1986 schreef:
Lijstje ingestuurd.
Nu op 35 ingezonden lijstjes !!

Mijn lijstje komt ook nog.

Lijstje ingestuurd.

Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke lijst.

Zack
De teller staat op ....37 !

Zack
Nr.11 - Nr.20 staan binnen 10 punten waarbij ook elk album nog de zTop 10 kan halen !

Binnen Top 10 wat meer verschil onderling , maar zeker niet onoverbrugbaar met kans op een sprongetje....

Dit verslag doet me denken aan Theo Koomen, geen beeld dan maar spannend radioverslag

Zack

Zack
Nog 2 dagen de tijd om een Top 10 in te leveren.

We zitten op 37 deelnemers en voor een genre topic als dit is dat top op Mume!

Misschien halen we de 40 deelnemers nog , maar los daarvan is het al geslaagd.

Zack
39 ! .....inmiddels

Mooi aantal! Ben benieuwd naar de uitslag!

Zack
40 !! ......Super , nog 32 uur ruim voor diegenen die nog eern lijst in willen leveren.

Het is een ' rollercoaster ' ....Op zich staat het op alle plaatsen nog niet vast en is in de gehele Top 20 nog ruimte voor positiewisseling of zelfs (stuk) meer; dat komt omdat haast overal de marge binnen 5 punten of zelfs 1 punt zit.

Ook nog aardig aantal albums dat niet zeker van een notering in de eindlijst is, afhankelijk wat er nog binnenkomt en hoe die lijstjes eruit zien....

Zack wanneer hij ziet dat de kaap van 40 werd overschreden:

https://i.imgflip.com/3r5922.png

Zack
Het is al goed zo....

Zack
Voor diegenen die nog een Top 10 in willen leveren via PM naar mij , hebben nog tot 23.59 uur de tijd !

Elk lijstje kan nog steeds invloed hebben op eindposities vanwege over overbrugbare marges of zelfs mini marsjes....

Done!
Bedankt voor de wake up call Kronos

Zack
METAL TOP 20 Albumlijst

(start zo uur of 10.00 met vandaag nrs. 20-11 )

Aantal deelnemers :43

Gast
geplaatst: vandaag om 01:04 uur

geplaatst: vandaag om 01:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.