Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2024, 16:21 uur
Taylor Swift - Willow: 6
Queensrÿche - Silent Lucidity: 6
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good: 7,5
Queensrÿche - Silent Lucidity: 6
0
geplaatst: 6 juli 2024, 16:27 uur
Queensrÿche - Silent Lucidity: 7,5
0
geplaatst: 6 juli 2024, 16:31 uur
Queensrÿche - Silent Lucidity: 7,5
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good: 7
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good: 7
0
geplaatst: 6 juli 2024, 17:46 uur
Och, is Peter overleden? Best een bekende producersnaam in hardrockkringen. Ik had dan weer geen idee (meer) van zijn veelzijdigheid.
Destijds vond ik het nummer van Queensrÿche stuitend slap en een schandvlek in hun oeuvre, maar het nummer ben ik heel langzaam steeds beter gaan waarderen.
Queensrÿche - Silent Lucidity 8,2
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good 8
Destijds vond ik het nummer van Queensrÿche stuitend slap en een schandvlek in hun oeuvre, maar het nummer ben ik heel langzaam steeds beter gaan waarderen.
Queensrÿche - Silent Lucidity 8,2
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good 8
0
geplaatst: 6 juli 2024, 19:09 uur
Queensrÿche - Silent Lucidity: 7
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good: 6
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good: 6
0
geplaatst: 7 juli 2024, 08:01 uur
Na 23 stemmers staat Silent Lucidity van Queensrÿche op een 7,12 en Wouldn't It Be Good op een 7,72.
Terwijl de huidige superster Taylor Swift de Eurpeese arena's uitverkoopt spelen The Stones voor volle zalen in Noord Amerika tijdens hun Hackney Diamonds tour. Ze spelen iedere avond drie a vier nummers van hun laatste album. Alhoewel iedre avond in tegenstelling tot Taylor zitten er steeds een behoorlijk aantal rust dagen trussen de optredens. Angry staat iedere avond op de setlist andere nieuwe nummers wisselen. Sweet Sounds of Heaven staat er ook weer bij nadat ze het nummer een aantal optredens van de setlist verwijderd hadden.
The Stones vallen daarnaast terug op hun indrukwekkend back catalogue. De laatste optredens werd ook Let's Spend the Night Together van hun Between The Buttons album uit 1967 weer gespeeld. Als single werd het gekoppeld aan een andere A-kant Ruby Tuesday en haalde begin 1967 een tweede plaats.
In 1973 werd het gecovered door David Bowie. Hij voegt aan het einde van het nummer een aantal zinnen toe:
They said we were too young
Our kind of love was no fun
But our love comes from above
Let's make ... love.
Zijn glam rock versie van het album Aladdin Sane werd een hit in de Top 40 in 1973. Vijf weken met een 21ste plaats als hoogste positie. Welke scores geven wij aan de twee versies?
#1786 The Rolling Stones - Let's Spend The Night Together
#1787 David Bowie - Let's Spend The Night Together
Terwijl de huidige superster Taylor Swift de Eurpeese arena's uitverkoopt spelen The Stones voor volle zalen in Noord Amerika tijdens hun Hackney Diamonds tour. Ze spelen iedere avond drie a vier nummers van hun laatste album. Alhoewel iedre avond in tegenstelling tot Taylor zitten er steeds een behoorlijk aantal rust dagen trussen de optredens. Angry staat iedere avond op de setlist andere nieuwe nummers wisselen. Sweet Sounds of Heaven staat er ook weer bij nadat ze het nummer een aantal optredens van de setlist verwijderd hadden.
The Stones vallen daarnaast terug op hun indrukwekkend back catalogue. De laatste optredens werd ook Let's Spend the Night Together van hun Between The Buttons album uit 1967 weer gespeeld. Als single werd het gekoppeld aan een andere A-kant Ruby Tuesday en haalde begin 1967 een tweede plaats.
In 1973 werd het gecovered door David Bowie. Hij voegt aan het einde van het nummer een aantal zinnen toe:
They said we were too young
Our kind of love was no fun
But our love comes from above
Let's make ... love.
Zijn glam rock versie van het album Aladdin Sane werd een hit in de Top 40 in 1973. Vijf weken met een 21ste plaats als hoogste positie. Welke scores geven wij aan de twee versies?
#1786 The Rolling Stones - Let's Spend The Night Together
#1787 David Bowie - Let's Spend The Night Together
0
geplaatst: 7 juli 2024, 09:35 uur
#1786 The Rolling Stones - Let's Spend The Night Together: 3
#1787 David Bowie - Let's Spend The Night Together: 4
#1787 David Bowie - Let's Spend The Night Together: 4
0
geplaatst: 7 juli 2024, 12:26 uur
Queenrÿche: 9,5
Nik Kershaw: 7,5
The Rolling Stones: 8,5
David Bowie: 7,0
The Rolling Stones: 8,5
David Bowie: 7,0
0
geplaatst: 7 juli 2024, 12:32 uur
#1786 The Rolling Stones - Let's Spend The Night Together 7,1
#1787 David Bowie - Let's Spend The Night Together 7,2
#1787 David Bowie - Let's Spend The Night Together 7,2
0
geplaatst: 7 juli 2024, 15:10 uur
The Rolling Stones - Let's Spend The Night Together 6,5
David Bowie - Let's Spend The Night Together 6,7
David Bowie - Let's Spend The Night Together 6,7
0
geplaatst: 7 juli 2024, 15:37 uur
Stones - 4
Bowie - 4
Het zal wel heiligschennis, maar bij deze Rolling Stones zap ik weg wegens vervelend. En ook deze Bowie vind ik alles behalve aangenaam.
Bowie - 4
Het zal wel heiligschennis, maar bij deze Rolling Stones zap ik weg wegens vervelend. En ook deze Bowie vind ik alles behalve aangenaam.
0
geplaatst: 7 juli 2024, 15:57 uur
The Rolling Stones - Let's Spend The Night Together: 8,5
David Bowie - Let's Spend The Night Together: 6,5
David Bowie - Let's Spend The Night Together: 6,5
0
geplaatst: 7 juli 2024, 16:51 uur
Queenrÿche: 7
The Rolling Stones: 7.5
David Bowie: 5.5 (bijzonder slappe Cover)
The Rolling Stones: 7.5
David Bowie: 5.5 (bijzonder slappe Cover)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.