Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 maart 2023, 19:10 uur
Persoonlijk hoopte ik op 'Zoek Jezelf' dus wat ik wil met dit flauwe nummer?
Het flauwste cijfer geven wat ik ken: 5.
Het flauwste cijfer geven wat ik ken: 5.
2
geplaatst: 27 maart 2023, 19:16 uur
cosmic kid schreef:
Persoonlijk hoopte ik op 'Zoek Jezelf'
Persoonlijk hoopte ik op 'Zoek Jezelf'
Moest deze een paar keer lezen, maar ik snap 'm nu. Zag de berichten net in RIP. Nou vooruit, morgen dan.
0
geplaatst: 27 maart 2023, 19:20 uur
Kate & Anna McGarrigle - Complainte Pour Ste-Catherine: 8
Mooiste ontdekking uit de finale van de Franstalige Ladder.
Savage Garden - Truly Madly Deeply: 7,8
Mooiste ontdekking uit de finale van de Franstalige Ladder.
Savage Garden - Truly Madly Deeply: 7,8
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 maart 2023, 19:44 uur
Shaky schreef:
Moest deze een paar keer lezen, maar ik snap 'm nu. Zag de berichten net in RIP. Nou vooruit, morgen dan.
(quote)
Held

1
geplaatst: 28 maart 2023, 04:55 uur
Dit zijn het soort songs waar mijn broer helemaal wild van is, dit en bv Boyz II Men, Gordon, Michael Bolton... yeah.... inderdaad. Dit nummer komt dan ook geregeld voorbij als ik bij hem in de auto zit. Gedoog ik de song, vind ik 'm leuk of ben ik er simpelweg aan gewend geraakt? Geen idee, maar ik ga een 7 geven.
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 maart 2023, 08:45 uur
Dat men zo streng zou zijn voor savage garden had ik dan weer niet verwacht.
Niet werledschokkend, maar toch wel aardig zou ik zeggen. Kennlijk ben ik een van de weinigen.
7
Niet werledschokkend, maar toch wel aardig zou ik zeggen. Kennlijk ben ik een van de weinigen.
7
0
geplaatst: 28 maart 2023, 15:42 uur
Gezichtsbedrog door een rijtje onvoldoendes wavanbuuren. Je bent verre van de enige: 14 voldoende en slechts 7 onvoldoendes.
0
geplaatst: 28 maart 2023, 16:37 uur
Het zijn inmiddels negen onvoldoendes, want ik hoor geen enkele reden om hoger dan een 3,5 te geven. Meerdere redenen om zelfs nog lager te oordelen, want het schurkt tegen mijn irritatiegrens, maar vooruit: ik ben in een milde stemming.
Alleen, ik zie nu dat deze single de Top 40 niet eens heeft gehaald. Jemig de pemig...
Shaky schreef:
Die milde stemming komt wellicht dat ook ik het afgelopen etmaal heul veul typetjes heb teruggekeken van een van de allergrootste tv-iconen. Maar het meest logisch is om over een half uur natuurlijk het B-kantje van 'Ballen in me buik' te plaatsen: waar Wim nu dus de daad bij het woord heeft gevoegd en definitief is gegaan. Moest deze een paar keer lezen, maar ik snap 'm nu. Zag de berichten net in RIP. Nou vooruit, morgen dan.
Alleen, ik zie nu dat deze single de Top 40 niet eens heeft gehaald. Jemig de pemig...
0
geplaatst: 28 maart 2023, 17:15 uur
Truly Madly Deeply scoort 5,85 en daarmee staat Savage Garden op plek 893.
Van Kooten en De Bie scoorden twee hits in de Nederlandse Top 40 waaronder met dit nummer. Gisteren overleed Wim de Bie op 83 jarige leeftijd.
1312. Het Simplisties Verbond - Zoek Je Zelf
[1975, #aw6, #hp8]
Van Kooten en De Bie scoorden twee hits in de Nederlandse Top 40 waaronder met dit nummer. Gisteren overleed Wim de Bie op 83 jarige leeftijd.
1312. Het Simplisties Verbond - Zoek Je Zelf
[1975, #aw6, #hp8]
0
geplaatst: 28 maart 2023, 17:24 uur
Veel berichten over gezien nav het overlijden, maar het duo is me onbekend. Enkel de namen op zich zeiden mij vaag iets. Misschien moet je 't destijds meegekregen hebben om te waarderen, want ik vind er helaas niet veel aan.
5
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.