MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
Een vrouw waar ik, lang geleden en bij mijn vorige werkgever, jarenlang impelstimpelstapelsmoorverliefd op was, zong regelmatig het eerste couplet voor me.
Maar daar bleef het dan ook bij. The fokking tease...
Geef ik het nummer hiervoor nu strafpunten of juist bonuspunten?
7,5*

(Ik denk dat het toch bonuspunten zijn geworden)

Het begint er nog bijna op te lijken dat ik een sociaal leven heb, want vandaag zal de song van de dag opnieuw mogelijk op een ander tijdstip geplaatst worden. Vanmiddag op naar België voor Raymond van het Groenewoud.

Carpenters: 6

Iets eerder dan normaal dus. Het gemiddelde voor Close to You volgt morgen, stem nog gerust als je dat nog niet gedaan hebt.

Tijd voor wat Liverpoolse new-wave synth-pop? In de UK wisten deze heren 4x de Top 40 te bereiken tussen 1982 en 1984, maar scoorden ze nooit beter dan de 10e plek. In de US deden ze het met 2 top 3-hits stukken beter.

De song waar wij naar gaan luisteren was in de UK hun laatste noemenswaardige succes en in Nederland hun eerste (en tevens laatste).

1267. A Flock of Seagulls - The More You Live the More You Love

[1984, #aw6, #hp17]

Outsiders 4,5

The Carpenters 7,2

A Flock Of Seagulls 5,5

9,5

Ze hebben nog drie betere.

AFoS. 9,5
Carpenters. 3

1266. Carpenters - (They Long to Be) Close to You: 10
1267. A Flock of Seagulls - The More You Live the More You Love: 7,5

Kan niet tippen aan het fantastisch I Ran of Wishing, maar de heren hebben een zeer fijne sound

7,8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.