MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

7,0

Duncan Browne: 6,5
Goede Doel: 3
Sepultura: 6
DeVille: 8

7,2

wavanbuuren
Goede Doel - 9,3
Sepultura - 7,5
Mink deVille - 7,2

Ast
7

Net geen 7,5 gemiddeld voor Spanish Stroll. Mink DeVille staat op plek 161 met 7,49.

Zeg ervan wat je wilt, maar ik vind het bijzonder dapper van deze user. Net als tijdens de vorige verzoekjesronde komt ook nu weer het meest recente nummer van dezelfde user, en gezien de scores voor zeer nieuwe songs toont dat toch wel op zijn minst doorzettingsvermogen. 

In Nederland stond deze Ierse singer-songwriter tot nu toe 3x in de Top 40. In zijn thuisland was het al 11x prijs in de hitlijst. 

De song die is aangevraagd werd geschreven tijdens de Corona-periode en gaat over geduld. 

1339. Dermot Kennedy - Better Days

[2021, #aw18, #hp21]

De recentere songs krijgen van mij regelmatig (dikke) voldoendes, maar dat gaat deze Dermot Kennedy niet lukken. Mij veel te pathetisch dit.

4,0

4.2

1338. Mink DeVille: 7,2
1339. Dermot Kennedy: ik zette me schrap na Edgar18's commentaar, maar... het viel me eigenlijk nóg alleszins mee. Al is het zeker een gele kaart waard voor aanstelleritis en zal ik dit niet nogmaals een keer vrijwillig willen luisteren. 4

Sepultura - Roots Bloody Roots : 1

Mink DeVille - Spanish Stroll : 9

Dermot Kennedy - Better Days : 6

5,6

wavanbuuren
Ik hou van dappere users.
Maar ik prefereer goeie muziek.
Ik kan een beetje pathetiek ook best hebben, maar dan moet het wel goed uitgevoerd zijn.
Anders wordt het pretentieus zonder te leveren. Dit is daar een mooi voorbeeld van.

4

4

Ik ben het ermee eens dat dit te pathetisch is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:27 uur

geplaatst: vandaag om 08:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.