Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 april 2023, 09:14 uur
Goede Doel - 9,3
Sepultura - 7,5
Mink deVille - 7,2
Sepultura - 7,5
Mink deVille - 7,2
0
geplaatst: 24 april 2023, 17:18 uur
Net geen 7,5 gemiddeld voor Spanish Stroll. Mink DeVille staat op plek 161 met 7,49.
Zeg ervan wat je wilt, maar ik vind het bijzonder dapper van deze user. Net als tijdens de vorige verzoekjesronde komt ook nu weer het meest recente nummer van dezelfde user, en gezien de scores voor zeer nieuwe songs toont dat toch wel op zijn minst doorzettingsvermogen.
In Nederland stond deze Ierse singer-songwriter tot nu toe 3x in de Top 40. In zijn thuisland was het al 11x prijs in de hitlijst.
De song die is aangevraagd werd geschreven tijdens de Corona-periode en gaat over geduld.
1339. Dermot Kennedy - Better Days
[2021, #aw18, #hp21]
Zeg ervan wat je wilt, maar ik vind het bijzonder dapper van deze user. Net als tijdens de vorige verzoekjesronde komt ook nu weer het meest recente nummer van dezelfde user, en gezien de scores voor zeer nieuwe songs toont dat toch wel op zijn minst doorzettingsvermogen.
In Nederland stond deze Ierse singer-songwriter tot nu toe 3x in de Top 40. In zijn thuisland was het al 11x prijs in de hitlijst.
De song die is aangevraagd werd geschreven tijdens de Corona-periode en gaat over geduld.
1339. Dermot Kennedy - Better Days
[2021, #aw18, #hp21]
0
geplaatst: 24 april 2023, 17:36 uur
De recentere songs krijgen van mij regelmatig (dikke) voldoendes, maar dat gaat deze Dermot Kennedy niet lukken. Mij veel te pathetisch dit.
4,0
4,0
0
geplaatst: 24 april 2023, 20:05 uur
1338. Mink DeVille: 7,2
1339. Dermot Kennedy: ik zette me schrap na Edgar18's commentaar, maar... het viel me eigenlijk nóg alleszins mee. Al is het zeker een gele kaart waard voor aanstelleritis en zal ik dit niet nogmaals een keer vrijwillig willen luisteren. 4
1339. Dermot Kennedy: ik zette me schrap na Edgar18's commentaar, maar... het viel me eigenlijk nóg alleszins mee. Al is het zeker een gele kaart waard voor aanstelleritis en zal ik dit niet nogmaals een keer vrijwillig willen luisteren. 4
0
geplaatst: 25 april 2023, 01:24 uur
Sepultura - Roots Bloody Roots : 1
Mink DeVille - Spanish Stroll : 9
Dermot Kennedy - Better Days : 6
Mink DeVille - Spanish Stroll : 9
Dermot Kennedy - Better Days : 6
0
wavanbuuren
geplaatst: 25 april 2023, 09:05 uur
Ik hou van dappere users.
Maar ik prefereer goeie muziek.
Ik kan een beetje pathetiek ook best hebben, maar dan moet het wel goed uitgevoerd zijn.
Anders wordt het pretentieus zonder te leveren. Dit is daar een mooi voorbeeld van.
4
Maar ik prefereer goeie muziek.
Ik kan een beetje pathetiek ook best hebben, maar dan moet het wel goed uitgevoerd zijn.
Anders wordt het pretentieus zonder te leveren. Dit is daar een mooi voorbeeld van.
4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.