Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
2
geplaatst: 1 mei 2023, 19:22 uur
Laat ik vooropstellen dat ik bijzonder weinig met kleinkunst heb. Door de bank genomen vind ik het meestal mensen die niet echt kunnen zingen en eigenlijk ook niet grappig zijn, die quasi-intellectuele rijmelarij brengen op vlakke muzak. Die omschrijving past Veldhuis & Kemper als een handschoen. Echter, om een of andere reden vond ik het destijds best geinig - wrs jeugdige onwetendheid. Op basis daarvan verdubbel ik mijn cijfer dat ik het puur op intrinsieke waarde zou geven.
5
Ben een tijdje afwezig geweest hier, maar zal Rob de complete backlog besparen. Ik beperk me tot de laatste 3 nummers hiervoor:
Yazoo - 8,4
PDM - 4
Jeff Wayne - 8,7
5
Ben een tijdje afwezig geweest hier, maar zal Rob de complete backlog besparen. Ik beperk me tot de laatste 3 nummers hiervoor:
Yazoo - 8,4
PDM - 4
Jeff Wayne - 8,7
0
geplaatst: 1 mei 2023, 19:23 uur
Jeff Wayne - The Eve of the War: 7
Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was: 8
Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was: 8
0
geplaatst: 2 mei 2023, 16:15 uur
0
geplaatst: 2 mei 2023, 17:11 uur
Ik Wou Dat Ik Jou Was scoort 5,02 gemiddeld en daarmee staat het Nederlandse duo op plek 1116.
In Nederland 1x in de hitlijst, in thuisland Canada 27x in de reguliere hitlijst. Het nummer dat hier de hitlijst bereikte was ook zijn grootste hit in de US.
R.I.P Gordon Lightfoot.
1347. Gordon Lightfoot - Sundown
[1974, #aw6, #hp16]
In Nederland 1x in de hitlijst, in thuisland Canada 27x in de reguliere hitlijst. Het nummer dat hier de hitlijst bereikte was ook zijn grootste hit in de US.
R.I.P Gordon Lightfoot.
1347. Gordon Lightfoot - Sundown
[1974, #aw6, #hp16]
0
geplaatst: 2 mei 2023, 17:57 uur
Hoorde dit nummer vorige maand pas voor het eerst... Niks mis mee: 8.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.