Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 19 juni 2023, 09:46 uur
Flowerpot - 6
Tony Ronald (ik wist niet dat dit het origineel was van wonderfull days, zo leer je nog eens wat) - 5
Goldband (één van de allerleukste hitjes van de laatste jaren) - 8,5
Tony Ronald (ik wist niet dat dit het origineel was van wonderfull days, zo leer je nog eens wat) - 5
Goldband (één van de allerleukste hitjes van de laatste jaren) - 8,5
1
geplaatst: 19 juni 2023, 17:04 uur
6,74 voor Noodgeval waarmee Goldband op de 547e plek staat.
De zoon van Motown's Berry Gordy scoorde een enorme hit in de 80s om vervolgens zo goed als van het toneel te verdwijnen. Niet vrijwillig overigens, maar zijn volgende singles wisten simpelweg te weinig te brengen. Amper twee jaar na zijn knaller van een debuutsingle gaf hij er de brui aan.
Deze hit pakt echter niemand hem meer af.
1395. Rockwell - Somebody's Watching Me
[1984, #aw11, #hp2]
De zoon van Motown's Berry Gordy scoorde een enorme hit in de 80s om vervolgens zo goed als van het toneel te verdwijnen. Niet vrijwillig overigens, maar zijn volgende singles wisten simpelweg te weinig te brengen. Amper twee jaar na zijn knaller van een debuutsingle gaf hij er de brui aan.
Deze hit pakt echter niemand hem meer af.
1395. Rockwell - Somebody's Watching Me
[1984, #aw11, #hp2]
0
geplaatst: 19 juni 2023, 17:33 uur
9,2
Obscene Phone Caller van hetzelfde album is ook nog wel een prima track.
Obscene Phone Caller van hetzelfde album is ook nog wel een prima track.
0
geplaatst: 19 juni 2023, 17:55 uur
Voornamelijk een hit dankzij de hulp van Michael Jackson, die bewust onvermeld bleef. Het was de bedoeling om Rockwell te lanceren, die trouwens de schoonbroer van Jermaine Jackson was. Jermaine is hier eveneens te horen als backing vocal.
8
8
0
geplaatst: 19 juni 2023, 19:45 uur
(Een van mijn) mijn favoriete liedje(s) als elfjarige. Nog steeds is dat eerie keyboardriedeltje (bijna) net zo creepy als de tune van The Twilight Zone.
8,3
8,3
0
geplaatst: 19 juni 2023, 22:42 uur
Goldband - Noodgeval: 7,2
Rockwell - Somebody's Watching Me: 7,2
Rockwell - Somebody's Watching Me: 7,2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.