Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2023, 22:50 uur
Tony Ronald 4,5
Goldband 6,3
Rockwell 7,5
Marc Anthony 6,0
Suzy Quatro 5,5
Goldband 6,3
Rockwell 7,5
Marc Anthony 6,0
Suzy Quatro 5,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 juni 2023, 08:56 uur
Rijmelarij van het niveau likmijnvestje.
Nooit veel met Suzy gehad.
5
Nooit veel met Suzy gehad.
5
0
geplaatst: 22 juni 2023, 11:08 uur
Beetje Slade meets The Cat Crept In, maar dan een heel pak minder. Of een leren pak meer, 't is hoe je het bekijkt...
6
6
0
geplaatst: 22 juni 2023, 17:04 uur
6,19 voor Devil Gate Drive. Suzi Quatro op plek 824.
Deze Nederlandse band bestond al sinds 1972, maar het zou nog ruim tien jaar duren voordat de mannen besloten zich volledig op hun muzikale carrière te richten door beroepsmuzikanten te worden. Het was deze song die zorgde voor die ommeslag.
Onlangs traden ze nog op in Friesland op het Megafeest van De Vrije Piraten.
1398. The Dutch Boys - Boer Harms
[1982, #aw9, #hp10]
Deze Nederlandse band bestond al sinds 1972, maar het zou nog ruim tien jaar duren voordat de mannen besloten zich volledig op hun muzikale carrière te richten door beroepsmuzikanten te worden. Het was deze song die zorgde voor die ommeslag.
Onlangs traden ze nog op in Friesland op het Megafeest van De Vrije Piraten.
1398. The Dutch Boys - Boer Harms
[1982, #aw9, #hp10]
0
geplaatst: 22 juni 2023, 19:03 uur
1397: Suzi Quatro: glamrock voor wie de gemiddelde glamrock van Sweet en Mud te complex en ingewikkeld is. Praktijkonderwijsglamrock. Toch best aandoenlijk gezellig. 7
1398. The Dutch Boys: boerenpop voor wie het gemiddelde høken van Normaal en Jovink & De Voederbietels te rockend en alcoholisch is. Praktijkonderwijsboerenpop. Toch best aandoenlijk infantiel. 3
1398. The Dutch Boys: boerenpop voor wie het gemiddelde høken van Normaal en Jovink & De Voederbietels te rockend en alcoholisch is. Praktijkonderwijsboerenpop. Toch best aandoenlijk infantiel. 3
0
wavanbuuren
geplaatst: 23 juni 2023, 08:56 uur
Terwijl ik deze beoordeling geef bevind ik me op het zelfde terrein als waar destijds Op Volle Toeren is opgenomen. 
Ergens heb ik wel een zwalk voor dit nummer, maar laten we wel een beetje opjectief blijven.
3,5

Ergens heb ik wel een zwalk voor dit nummer, maar laten we wel een beetje opjectief blijven.
3,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.