MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
6.5

7,5

6.5

Tony Ronald 4,5
Goldband 6,3
Rockwell 7,5
Marc Anthony 6,0
Suzy Quatro 5,5

5,7

Suzi Quatro - Devil Gate Drive : 8,5

wavanbuuren
Rijmelarij van het niveau likmijnvestje.
Nooit veel met Suzy gehad.

5

4,8 te adhd achtig

Beetje Slade meets The Cat Crept In, maar dan een heel pak minder. Of een leren pak meer, 't is hoe je het bekijkt...

6

Ast
5,8

6,19 voor Devil Gate Drive. Suzi Quatro op plek 824.

Deze Nederlandse band bestond al sinds 1972, maar het zou nog ruim tien jaar duren voordat de mannen besloten zich volledig op hun muzikale carrière te richten door beroepsmuzikanten te worden. Het was deze song die zorgde voor die ommeslag.

Onlangs traden ze nog op in Friesland op het Megafeest van De Vrije Piraten.

1398. The Dutch Boys - Boer Harms

[1982, #aw9, #hp10]

5

1,5

Onder de noemer "Slecht maar schattig"

3

1397: Suzi Quatro: glamrock voor wie de gemiddelde glamrock van Sweet en Mud te complex en ingewikkeld is. Praktijkonderwijsglamrock. Toch best aandoenlijk gezellig. 7
1398. The Dutch Boys: boerenpop voor wie het gemiddelde høken van Normaal en Jovink & De Voederbietels te rockend en alcoholisch is. Praktijkonderwijsboerenpop. Toch best aandoenlijk infantiel. 3

5

Chiel Montagne

Suzi Quatro 5,7
Dutch boys 2

3,0

The Dutch Boys - Boer Harms : 6,5

wavanbuuren
Terwijl ik deze beoordeling geef bevind ik me op het zelfde terrein als waar destijds Op Volle Toeren is opgenomen.

Ergens heb ik wel een zwalk voor dit nummer, maar laten we wel een beetje opjectief blijven.
3,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:29 uur

geplaatst: vandaag om 21:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.