Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2023, 09:00 uur
wavanbuuren schreef:
Ergens heb ik wel een zwalk voor dit nummer, maar laten we wel een beetje opjectief blijven.
3,5
Ergens heb ik wel een zwalk voor dit nummer, maar laten we wel een beetje opjectief blijven.
3,5
Dat mag, of je geeft gewoon wat je een nummer zelf waard vindt ipv van wat 'de buitenwereld verwacht'....
Come on wavanbuuren, durf die dikke voldoende erin te knallen. I'm rooting for you!
0
wavanbuuren
geplaatst: 23 juni 2023, 12:21 uur
Shaky schreef:
Dat mag, of je geeft gewoon wat je een nummer zelf waard vindt ipv van wat 'de buitenwereld verwacht'....
Come on wavanbuuren, durf die dikke voldoende erin te knallen. I'm rooting for you!
(quote)
Dank voor je support, maar ik durf te denken dat ik maar matig gevoelig ben voor de bühne.
Ik vind het ergens een sympathiek plaatje, maar als je het zo terug kijkt dan is er toch ook maar weinig te vinden wat boven het 3,5 niveau uit stijgt, behalve de locatie

En wat overigens toch een vette halve punt hoger is dan jouw beoordeling

0
geplaatst: 23 juni 2023, 13:23 uur
Ah ja, maar ik heb dan ook geen zwak voor dit nummer, ik vind t troep 
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar de link tussen jou en de locatie.

Nu maak je me wel nieuwsgierig naar de link tussen jou en de locatie.
0
geplaatst: 23 juni 2023, 17:19 uur
Boer Harms scoort 3,77. The Dutch Boys vinden we terug op plek 1333.
In 1983 scoorde deze band twee nummer 1-hits op de US Rock chart, maar het zou nog tot 1987 duren eer ze hun eerste écht grote internationale hit zouden scoren. Dat was met het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren, afkomstig van het album Hysteria.
Dat album kon sowieso op bijzonder veel succes rekenen: alle 7 (7!) singles van dat album werden dikke hits.
1399. Def Leppard - Animal
[1987, #aw5, #hp17]
In 1983 scoorde deze band twee nummer 1-hits op de US Rock chart, maar het zou nog tot 1987 duren eer ze hun eerste écht grote internationale hit zouden scoren. Dat was met het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren, afkomstig van het album Hysteria.
Dat album kon sowieso op bijzonder veel succes rekenen: alle 7 (7!) singles van dat album werden dikke hits.
1399. Def Leppard - Animal
[1987, #aw5, #hp17]
1
geplaatst: 23 juni 2023, 23:41 uur
Kijk aan, een band die volgende week ook langskomt in het spelletje Greatest Hits of #6: New Wave Of British Heavy Metal, maar dan met een écht heavy metalnummer. Al vind ik deze overgeproduceerde, gladgestreken, glibberaalgladde, überamerikaanse "hard"rock ook best smakelijk in het gehoor liggend, maar daar zal vast een flinke scheut jeugdsentiment de oorzaak van zijn. Van dit album vind ik het titelnummer en met name 'Women' wel een klasse beter.
7,8
7,8
0
geplaatst: 24 juni 2023, 17:21 uur
Met 6,55 voor Animal staat Def Leppard op plek 650.
Song 1400! Dat betekent dat morgen het klassement langskomt.
Tussen 1958 en 1987 stond deze groep maar liefst 16x in de top 20 van de reguliere US chart. In de Nederlandse Top 40 presteerden ze het beste met een song die in de US amper potten wist te breken. Hier werd het een top 4-hit, daar bleef de song steken op 52. In de UK waren ze het met ons eens: ook een 4e plek, en tevens hun laatste top 5 single in die lijst.
Dit nummer werd voor Gladys en haar Pips geschreven door Van McCoy.
1400. Gladys Knight & The Pips - Baby Don't Change Your Mind
[1977, #aw9, #hp4]
Song 1400! Dat betekent dat morgen het klassement langskomt.
Tussen 1958 en 1987 stond deze groep maar liefst 16x in de top 20 van de reguliere US chart. In de Nederlandse Top 40 presteerden ze het beste met een song die in de US amper potten wist te breken. Hier werd het een top 4-hit, daar bleef de song steken op 52. In de UK waren ze het met ons eens: ook een 4e plek, en tevens hun laatste top 5 single in die lijst.
Dit nummer werd voor Gladys en haar Pips geschreven door Van McCoy.
1400. Gladys Knight & The Pips - Baby Don't Change Your Mind
[1977, #aw9, #hp4]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.