MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

The Brothers Johnson - Stomp : 4,5

wavanbuuren
Vandaag wat later dan jullie gewend zijn, waarvoor excuses.
Weinig tekst, gemiddeldes volgen maandag, maar wel een spraakmakend nummer.

Love it or hate it.

1453 Steve Harley & Cokney Rebel

[1973 #aw11 #hp2]

The Brothers Johnson - Stomp 10

Kan zo op de eretribune met nummers als Backstabbers en Found a Cure (Ashford and Simpson).

Guus Meeuwis - Het is een Nacht (Levensecht) 8,0
Olivia Rodrigo - Vampire 5,2
Shakira ft. Rihanna - Can't Remember to Forget You 6,0
Joe Cocker - She Came in Through the Bedroom Window 7,2 (duidelijk beter dan dat saaie origineel)

9,5

Edelkitsch op zijn best.

4,8

Vreselijke stem, nummer op zich is nog te doen.

Over the top, pompeus, bombastisch: prachtig!
Vast een inspiratie geweest voor Queen en Jim Steinman.

8,5

Steve Harley & Cokney Rebel - Sebastian : 8,5

Liefde noch haat voor dit nummer van mijn kant: 6

Stomp - 8,3
Sebastian - 7,3

wavanbuuren
Sebastián laat ik dus nog even doorlopen tot morgenochtend. Ondertussen ga ik jullie vandaag lastig vallen met een ontboezeming. Ik heb namelijk een zwak voor jaren 80 pop.

De broer van mijn beste vriend werkte het plaatselijke buurthuis wat soms ook dienst deed als discotheek. Daar maakte hij elke week een cassettebandje met de nummers die die week uit waren gekomen. En zo kwam ik in aanraking met het nummer van vandaag. Het werd een minuscuul hitje en daarna werd het ook meteen stil rond Loz Netto. Wat overigens het bandje was van Sniff and the Tears gitarist Lawrence Netto.

Daarna is het nummer ook vrijwel nooit meer gedraaid op de radio, maar ik heb er om een of andere reden mijn hele leven een zwak voor gehouden. En ik leg me nu al meer bij het feit dat ik waarschijnlijk de hoogste score zal geven

1453 Loz Netto - Fade Away

[1983 #aw5 # hp25]

wavanbuuren
8,7

Oei.

4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:35 uur

geplaatst: vandaag om 17:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.