Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 21 september 2023, 08:27 uur
Niet minder dan 24 stemmers vandaag en gisteren, dus daar ben ik enorm blij mee.
Dat Billy niet verder komt dan 7,3479 en een plek rond plek 250 is jullie al lang vergeven. Zo gaat dat in een democratie.
Dat Billy niet verder komt dan 7,3479 en een plek rond plek 250 is jullie al lang vergeven. Zo gaat dat in een democratie.
0
wavanbuuren
geplaatst: 21 september 2023, 08:31 uur
De loting brengt ons vandaag naar het een na laatste hitje van de Bee Gees.
1487 Bee Gees Alone
[1997 #aw6 #hp35]
1487 Bee Gees Alone
[1997 #aw6 #hp35]
0
geplaatst: 21 september 2023, 08:57 uur
Billy Joel 7,2 (alleen in Nederland een hit toch?)
Bee Gees 6,3
Bee Gees 6,3
1
wavanbuuren
geplaatst: 21 september 2023, 12:01 uur
Klopt inderdaad. Dat zijn toch altijd bijzondere fenomenen.....
1
geplaatst: 21 september 2023, 14:30 uur
Max Graham vs Yes - 7,8
Peter Schilling - 8,8
Kelly Clarkson - 6,7
Sjakie - 4,3
Boney M - 6,2
Billy Joel - 6,4
Bee Gees - 5,9
Matig rijtje, Major Tom schiet er dik bovenuit, wat een heerlijke kraekert blijft dat toch!
wavanbuuren
Peter Schilling - 8,8
Kelly Clarkson - 6,7
Sjakie - 4,3
Boney M - 6,2
Billy Joel - 6,4
Bee Gees - 5,9
Matig rijtje, Major Tom schiet er dik bovenuit, wat een heerlijke kraekert blijft dat toch!
wavanbuuren
0
geplaatst: 21 september 2023, 14:55 uur
johan de witt schreef:
Goodnight Saigon werd in de VS niet als single uitgebracht (of geboycot) vanwege de tekst. Ook in België werd het een nr.1-hit (en wellicht in diverse Europese landen).
0
geplaatst: 21 september 2023, 15:02 uur
Volgens wiki in de US tot 59 en UK tot 29.
Bijzonder klein hitje dus tov zijn andere bekende nummers.
Terwijl het hier zijn grootste hit is geweest waarschijnlijk.
Blijft opmerkelijk voor zo’n song.
Bijzonder klein hitje dus tov zijn andere bekende nummers.
Terwijl het hier zijn grootste hit is geweest waarschijnlijk.
Blijft opmerkelijk voor zo’n song.
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 september 2023, 08:35 uur
6,2375 gemiddeld voor de familie Gibb na 16 stemmen.
Een plekje in de grijze middenmoot.
Een plekje in de grijze middenmoot.
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 september 2023, 08:46 uur
Er zat een vergissing in de telling dus vandaag is de echte nummer 1487. Ik verheug me nu al op de Recap na dit setje van 100 nummers. Als nummer 1500 heb ik besloten om de roze olifant in de kamer te benoemen.
Maar eerst gaan we naar een groepje dat slechts 1 marginale hit scoorde in de 00's.
Deze Australische band staat bekend om zijn extravagante uitdossingen en overmatig schminck gebruik.
Naast het hitje van vandaag zijn ze vooral bekend bij insiders om hun bijdragen voor Fifa 14 en Fifa 17.
1487 Empire of the Sun - Walking on a Dream
[2009 #aw4 #hp30]
Maar eerst gaan we naar een groepje dat slechts 1 marginale hit scoorde in de 00's.
Deze Australische band staat bekend om zijn extravagante uitdossingen en overmatig schminck gebruik.
Naast het hitje van vandaag zijn ze vooral bekend bij insiders om hun bijdragen voor Fifa 14 en Fifa 17.
1487 Empire of the Sun - Walking on a Dream
[2009 #aw4 #hp30]
0
geplaatst: 22 september 2023, 09:07 uur
Marginale hit, pardon?
"We Are The People" was geen hit in NL? Dat verrast me. Ze deden het bij ons ook in De Afrekening van StuBru niet slecht. Ook "Alive". Elders was het in ieder geval geen one hit wonder.
8.5
"We Are The People" was geen hit in NL? Dat verrast me. Ze deden het bij ons ook in De Afrekening van StuBru niet slecht. Ook "Alive". Elders was het in ieder geval geen one hit wonder.8.5
2
wavanbuuren
geplaatst: 22 september 2023, 09:46 uur
esteban schreef:
Marginale hit, pardon?
"We Are The People" was geen hit in NL? Dat verrast me. Ze deden het bij ons ook in De Afrekening van StuBru niet slecht. Ook "Alive". Elders was het in ieder geval geen one hit wonder.
8.5
Marginale hit, pardon?
"We Are The People" was geen hit in NL? Dat verrast me. Ze deden het bij ons ook in De Afrekening van StuBru niet slecht. Ook "Alive". Elders was het in ieder geval geen one hit wonder.8.5
Het spijt me waarde esteban. We hanteren hier de norm van de Nederlandsche top40

Volgens die norm is 1 notering met als hoogste positie 30 toch echt wel marginaal.
Dat dat niet past bij jouw versie van smaak is alleen maar te prijzen, maar kan ik helaas niet meenemen als neutrale spelleider

1
geplaatst: 22 september 2023, 10:37 uur
wavanbuuren schreef:
Het spijt me waarde esteban. We hanteren hier de norm van de Nederlandsche top40
Volgens die norm is 1 notering met als hoogste positie 30 toch echt wel maginaal.
Dat dat niet past bij jouw versie van smaak is alleen maar te prijzen, maar kan ik helaas niet meenemen als neutrale spelleider
(quote)

Volgens die norm is 1 notering met als hoogste positie 30 toch echt wel maginaal.
Gelukkig wist men elders wel beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.