MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
Zeker lekker!

Maar... ik doel tot mijn eigen verbazing ook op het nummer. Wtf's wrong with me?
Nee toch, doccie, je gaat hier nu toch niet openlijk toegeven dat je dit dancepopgedrochtje leuk vindt?
Tsja, sorry hoor. Toch wel.
Die rumbabreak halverwege komt volstrekt uit de lucht vallen, slaat kant noch wal met de rest van het nummer, maar is op zichzelf ook wel erg lekker (op de albumversie is dat intermezzo achterwege gelaten).

Ik geef gewoon een 7,5, djiezus! Ik schaam me kapot...

wavanbuuren
EvilDrSmith schreef:
Zeker lekker!

Maar... ik doel tot mijn eigen verbazing ook op het nummer. Wtf's wrong with me?
Nee toch, doccie, je gaat hier nu toch niet openlijk toegeven dat je dit dancepopgedrochtje leuk vindt?
Tsja, sorry hoor. Toch wel.
Die rumbabreak halverwege komt volstrekt uit de lucht vallen, slaat kant noch wal met de rest van het nummer, maar is op zichzelf ook wel erg lekker (op de albumversie is dat intermezzo achterwege gelaten).

Ik geef gewoon een 7,5, djiezus! Ik schaam me kapot...

Ik begin een patroon te ontdekken in je commentaren

wavanbuuren schreef:
Ik begin een patroon te ontdekken in je commentaren
Dan ken je mij beter dan ikzelf, want ik ben mijn eigen spoor bijster.

6,5

Voor mij een nummer dat door de jaren heen overeind is gebleven en waar ik toch met enige regelmaat weer naar terugkeer. Pakkende song, prettige Darkchild-productie.

8,5

Het volgen van EvilDrSmith's schizofene struggles tussen zijn snobhart en zijn pophart is ook zeer vermakelijk.

Ah mijn intro tot Napster (later Limewire en Kazaa).

8,2

Jennifer Lopez - If You Had My love : 5

10 pt.

Verdeeld over de laatste 3 bijdrages welteverstaan
Gavin & Tom. 4
K-Otic. 2
J-Lo. 4

wavanbuuren
We hebben al flink wat Jacksons in de lijst staan, maar een van de beteren nog niet. Hoog tijd om daar verandering in aan te brengen.

1516 Joe Jackson - Real Men

[1982 #aw7 #hp15]

9,5

Tijdloze klasse!

6,5

Oh jammer, ben best liefhebber van deze man maar net met dit nummer ben ik wel een beetje klaar. Ik wilde nog bijna zeggen dat It’s Different For Girls mijn favoriete top 40-hit is van hem, maar nog even gecheckt en blijkbaar alleen een tip geweest dan blijkt Happy Ending mijn favo te zijn.

Jennifer Lopez - If You Had My love: 7
Joe Jackson - Real Men: 7,5

Z'n beste: 8.3

Inderdaad 9,3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:01 uur

geplaatst: vandaag om 07:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.