Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
5
geplaatst: 20 oktober 2023, 12:49 uur
Zeker lekker!
Maar... ik doel tot mijn eigen verbazing ook op het nummer. Wtf's wrong with me?
Nee toch, doccie, je gaat hier nu toch niet openlijk toegeven dat je dit dancepopgedrochtje leuk vindt?
Tsja, sorry hoor. Toch wel.
Die rumbabreak halverwege komt volstrekt uit de lucht vallen, slaat kant noch wal met de rest van het nummer, maar is op zichzelf ook wel erg lekker (op de albumversie is dat intermezzo achterwege gelaten).
Ik geef gewoon een 7,5, djiezus!
Ik schaam me kapot...
Maar... ik doel tot mijn eigen verbazing ook op het nummer. Wtf's wrong with me?
Nee toch, doccie, je gaat hier nu toch niet openlijk toegeven dat je dit dancepopgedrochtje leuk vindt?
Die rumbabreak halverwege komt volstrekt uit de lucht vallen, slaat kant noch wal met de rest van het nummer, maar is op zichzelf ook wel erg lekker (op de albumversie is dat intermezzo achterwege gelaten).
Ik schaam me kapot...
0
wavanbuuren
geplaatst: 20 oktober 2023, 13:34 uur
EvilDrSmith schreef:
Zeker lekker!
Ik schaam me kapot...
Zeker lekker!
Ik schaam me kapot... Ik begin een patroon te ontdekken in je commentaren

2
geplaatst: 20 oktober 2023, 14:40 uur
Dan ken je mij beter dan ikzelf, want ik ben mijn eigen spoor bijster. 

0
geplaatst: 20 oktober 2023, 15:07 uur
Voor mij een nummer dat door de jaren heen overeind is gebleven en waar ik toch met enige regelmaat weer naar terugkeer. Pakkende song, prettige Darkchild-productie.
8,5
8,5
4
geplaatst: 20 oktober 2023, 15:08 uur
Het volgen van EvilDrSmith's schizofene struggles tussen zijn snobhart en zijn pophart is ook zeer vermakelijk.
0
geplaatst: 21 oktober 2023, 14:02 uur
10 pt.
Verdeeld over de laatste 3 bijdrages welteverstaan
Gavin & Tom. 4
K-Otic. 2
J-Lo. 4
Verdeeld over de laatste 3 bijdrages welteverstaan
Gavin & Tom. 4
K-Otic. 2
J-Lo. 4
0
wavanbuuren
geplaatst: 21 oktober 2023, 14:17 uur
We hebben al flink wat Jacksons in de lijst staan, maar een van de beteren nog niet. Hoog tijd om daar verandering in aan te brengen.
1516 Joe Jackson - Real Men
[1982 #aw7 #hp15]
1516 Joe Jackson - Real Men
[1982 #aw7 #hp15]
0
geplaatst: 21 oktober 2023, 14:51 uur
6,5
Oh jammer, ben best liefhebber van deze man maar net met dit nummer ben ik wel een beetje klaar. Ik wilde nog bijna zeggen dat It’s Different For Girls mijn favoriete top 40-hit is van hem, maar nog even gecheckt en blijkbaar alleen een tip geweest
dan blijkt Happy Ending mijn favo te zijn.
Oh jammer, ben best liefhebber van deze man maar net met dit nummer ben ik wel een beetje klaar. Ik wilde nog bijna zeggen dat It’s Different For Girls mijn favoriete top 40-hit is van hem, maar nog even gecheckt en blijkbaar alleen een tip geweest
dan blijkt Happy Ending mijn favo te zijn.
0
geplaatst: 21 oktober 2023, 14:55 uur
Jennifer Lopez - If You Had My love: 7
Joe Jackson - Real Men: 7,5
Joe Jackson - Real Men: 7,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.