Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2023, 16:16 uur
Al ben zeker geen uitgesproken liefhebber van Joe (al heb ik toch acht [stofhappende] platen van hem in de kast staan) en vind ik zijn werk laverend van best aardig tot redelijk irritant, dit is en blijft een fantastisch nummer. Kapotgedraaid of niet.
Got The Time is echter mijn favoriet (met dank aan Anthrax).
8,8
Got The Time is echter mijn favoriet (met dank aan Anthrax).
8,8
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 oktober 2023, 11:38 uur
De herfst is aangebroken, dus de grote darts toernooien gaan weer beginnen. Al gok ik op weinig liefhebbers onder de volgers. Aan dit nummer zullen we niet ontkomen. De veel gehoord klacht zal hier ook wel van toepassing zijn.
1517 White Stripes - Seven Nation Army
[2003 #aw5 #hp22]
1517 White Stripes - Seven Nation Army
[2003 #aw5 #hp22]
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 12:18 uur
ranboy schreef:
Wat heeft dit liedje overigens met darts te maken?
Als darters opkomen tijdens, in ieder geval, de tv toernooien is dat altijd onder begeleiding van, meestal, een bekend nummer. Dit is het opkomstnummer van MvG, Michael van Gerwen.Wat heeft dit liedje overigens met darts te maken?
Zo heeft Raymond van Barneveld Eye of the Tiger van Survivor als opkomstnummer.
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 12:33 uur
Poeha schreef:
Zo heeft Raymond van Barneveld Eye of the Tiger van Survivor als opkomstnummer.
(quote)
Als darters opkomen tijdens, in ieder geval, de tv toernooien is dat altijd onder begeleiding van, meestal, een bekend nummer. Dit is het opkomstnummer van MvG, Michael van Gerwen.Zo heeft Raymond van Barneveld Eye of the Tiger van Survivor als opkomstnummer.
Zoiets kon ik wel bedenken, maar ik wilde maar duidelijk maken dat er inderdaad deelnemers aan dit spel zijn die niets met darts op hebben.
Ik meen wel te weten dat Seven nations army in het voetbalstadion te horen is, daar zou ik het meer mee associëren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.