MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
Damn...

3.5

flauw, ongeïnspireerd, cliché, maar dan ook nog eens niet leuk.

3

2.5

Damn I Think I Love You blijft eeuwig in m'n hart zitten, dat was ook in BE een hitje. Deze nog nooit gehoord, valt beter mee dan de punten hier doen vermoeden.

5.5

Gavin Bryars with Tom Waits - Jesus Blood Never Failed Me Yet : 7,5

K-otic - Falling : 5

Niemendalletje, ik moet het niet te vaak horen, maar het irriteert ook niet.

5,7

vigil schreef:
Damn...

...you think you hate it?

Och ja...6,2

In het eerste deel van de clip waren ze Martijntje vergeten mee te nemen?

De Havenzangers - 1,5
Ellen Foley - 7,7
Gavin Bryars & Tom Waits - 7,8
K-Otic - 5,4

wavanbuuren

Huh, ronkende rockgitaren in een tienerpopbandje? Die eerste 20 seconden vond ik behoorlijk verrassend. En al is de rest best wel kinderachtig en meer geschikt voor mijn jongste neefje dat in de brugklas zit, ik vind het nog redelijk catchy op een positieve manier en had het bovenal een heel stuk beroerder verwacht. Mijn vinger zweefde bij voorbaat boven de 2, maar daar zet ik nu toch nog wat voor.
5,2

4,5
Begon veelbelovend maar dan zwakt het magistraal snel af (met suffe drums die niet passen bij de veelbelovende gitaar en het "schreeuwerige refrein") en 3 figuranten die weggelaten hadden kunnen blijven blijkbaar.

wavanbuuren
K-otic doet het naar verwachting: Vrij slecht.
4,3684 na 19 stemmen. Goed voor een plek bij de laatste 200

wavanbuuren
De dobbelstenen blijven een beetje in de zelfde periode hangen.
Deze keer op de nummer 5 van week 28 in 1999.

Daar vinden we volgens velen de lekkerste kont in showbusiness.
En ook nog eens de klapper van de week (net een plekje voor Mambo no.5 die dan weer op 6 binnenkwam. Andersom zou logischer zijn geweest).

We hebben het natuurlijk over J-Lo die vandaag voor de tweede keer voorbij komt in dit topic.
En in dit geval haar debuutsingle.
Ze zou een week later doorstijgen naar de nummer 1 positie om vervolgens door het zelfde Mambo No.5 verstoten te worden.
Ook in de UK, USA en een stuk of 10 andere gerenomeerde landen bereikte ze de eerste plek (In Vlaanderen dan net weer niet).
Voor waar geen verkeerde eerste worp.

Saillant detail is dat het nummer eerst aan Michael Jackson zelf was toebedeeld voor zijn "Invincible" album, maar Michael vond het toch meer een vrouwennummer.

1515 Jennifer Lopez - If You Had My love

[1999 #aw13 #hp1]

wavanbuuren
Lekker. (en het nummer ook)

8

4.5

heeft dat op 1 gestaan?

6,8

en wavanbuuren het nummer is ook gejat van Chante Moore maar die was te laat met uitbrengen, het team van JLo had natuurlijk ook een uitpuilende zak geld om JLo als popster te lanceren dus dan koop je alle producers en schrijvers op.

vanaf 5:00
https://www.youtube.com/watch?v=jc208ExpyMQ

Ja dat was wel mijn pubercrush

8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.