Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2023, 17:07 uur
Sam & Dave scoren een mooie 60e plek dankzij hun 7,92 gemiddelde.
De dame waar we vandaag naar gaan luisteren is succesvol in de dance-scene. Zo is ze onderdeel van Freemasons en heeft ze als solo artieste samengewerkt met onder andere Avicii en Pitbull.
Wij gaan luisteren naar haar samenwerking met DJ Skweez en Vincent Morrissey.
1283. Outsiders - Keep This Fire Burning [feat. Amanda Wilson]
[2008, #aw5, #hp30]
De dame waar we vandaag naar gaan luisteren is succesvol in de dance-scene. Zo is ze onderdeel van Freemasons en heeft ze als solo artieste samengewerkt met onder andere Avicii en Pitbull.
Wij gaan luisteren naar haar samenwerking met DJ Skweez en Vincent Morrissey.
1283. Outsiders - Keep This Fire Burning [feat. Amanda Wilson]
[2008, #aw5, #hp30]
0
geplaatst: 27 februari 2023, 17:56 uur
1283. Outsiders - Keep This Fire Burning [feat. Amanda Wilson]: 5
1282. Sam & Dave - Soul Man: 7
1282. Sam & Dave - Soul Man: 7
0
geplaatst: 27 februari 2023, 19:23 uur
Ik heb geen actieve herinnering aan dit nummer, maar het klinkt een beetje als een proxy van de commerciële dance uit die tijd.
5
5
0
geplaatst: 27 februari 2023, 20:05 uur
Wat is outsider aan deze hypercommerciële discodance?
Ik mis het lidwoord in deze bandnaam, of dat nu met een Amsterdamse tongval wordt gesproken of die andere Amerikaanse beatband.
Evenzogoed wel een irritant aanstekelijke oorworm. Zit ik verdomme toch een beetje te heupwiegen op het ritme.
Tegen mijn zin toch nog een 5,5
Ik mis het lidwoord in deze bandnaam, of dat nu met een Amsterdamse tongval wordt gesproken of die andere Amerikaanse beatband.
Evenzogoed wel een irritant aanstekelijke oorworm. Zit ik verdomme toch een beetje te heupwiegen op het ritme.
Tegen mijn zin toch nog een 5,5
0
geplaatst: 28 februari 2023, 02:36 uur
Outsiders - Keep This Fire Burning [feat. Amanda Wilson] : 4,5
0
geplaatst: 28 februari 2023, 07:06 uur
In BE geen hit. Niet onaardig, geef me toch maar Robyn.
5.5
5.5
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 februari 2023, 08:45 uur
Eens met de boze dokter.
Vreselijke cliche dansplaat waar ik heel graag een zware onvoldoende voor wil geven.
Maar op een of andere manier is er toch iets wat nog een beetje beklijft.
Volledig aan me voorbij gegaan destijds trouwens.
5,5
Vreselijke cliche dansplaat waar ik heel graag een zware onvoldoende voor wil geven.
Maar op een of andere manier is er toch iets wat nog een beetje beklijft.
Volledig aan me voorbij gegaan destijds trouwens.
5,5
0
geplaatst: 28 februari 2023, 17:15 uur
Amanda en Outsiders kunnen het vuur in ons niet ontbranden: Keep This Fire Burning scoort 4,78 en staat op plek 1113.
Orville Richard Burrell domineerde de tweede helft van 1995 met een hit die niet van de radio en tv was weg te slaan. Het nummer kon niet alleen rekenen op enthousiaste reacties van luisteraars, ook de critici waren zeer te spreken over deze song. Het leverde Orville zelfs de onofficiële bijnaam 'Mr. Lova Lova' op.
Later kwam er nog een versie uit waarin Marvin Gaye's Let's Get It On verwerkt zat, maar het was toch gewoon de originele versie die in NL hoge ogen gooide.
Amuseert dit nummer +- 30 jaar na dato nog?
1284. Shaggy - Boombastic
[1995, #aw11, #hp4]
Orville Richard Burrell domineerde de tweede helft van 1995 met een hit die niet van de radio en tv was weg te slaan. Het nummer kon niet alleen rekenen op enthousiaste reacties van luisteraars, ook de critici waren zeer te spreken over deze song. Het leverde Orville zelfs de onofficiële bijnaam 'Mr. Lova Lova' op.
Later kwam er nog een versie uit waarin Marvin Gaye's Let's Get It On verwerkt zat, maar het was toch gewoon de originele versie die in NL hoge ogen gooide.
Amuseert dit nummer +- 30 jaar na dato nog?
1284. Shaggy - Boombastic
[1995, #aw11, #hp4]
1
geplaatst: 28 februari 2023, 17:19 uur
Ik behoor niet tot die critici, want ik vind dit nummer al +- 30 jaar behoorlijk irritant.
3,5
3,5
0
geplaatst: 28 februari 2023, 17:20 uur
1
geplaatst: 28 februari 2023, 17:23 uur
Het nummer was natuurlijk extra bekend dankzij Levi's ... Remember this? 
7.5

7.5
0
geplaatst: 28 februari 2023, 17:32 uur
Sam & Dave 5
Outsiders/Amanda Wilson 3
Shaggy 6,2 (1 van zijn minder irritante)
Outsiders/Amanda Wilson 3
Shaggy 6,2 (1 van zijn minder irritante)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.