MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
Tsja een hit uit mijn jeugd.....ik weet nu weer waarom ik toen niet veel aan moderne muziek vond
3

Op de één of andere manier heb ik altijd wel een beef voor zijn muziek gehad.

8,5

Gloria - 7,5
Billy Joel - 7,5
Marvin & Kim - 7
Sam & Dave - 7
Outsiders - 4
Shaggy - 5

Shaky

Staat in mijn top-10 favoriete Shaggy-songs:

een dikke 6

wavanbuuren
Destijds irritant en nu nog steeds. Dat geldt zowel voor de song als voor die hele sjekkie.

3

Shaggy: 4

Ik houd erg van Shaggy.

8,5

Jeugdsentiment dit nummer. Ik was een jaar of 7 en ik zat aan de tv gekluisterd voor die man met die gekke stem. Na dit nummer was het snel over tussen d'r Shag en mij.

7,5

Die reclame zegt me trouwens niks esteban. Daar was ik denk ik te jong voor om nu nog te herinneren, of heeft in ieder geval geen indruk achter gelaten.

Mr Lova Lova zaait verdeeldheid onder het deelnemersveld. Gemiddeld komt Shaggy daardoor op 5,53 uit en hij belandt op plek 966.

Fans van rap-rock uit de 90s in dit topic aanwezig? Deze Amerikaanse band uit New York is vooral in Europa populair en sinds hun eerste singles touren ze dan ook veel en vaak door ons continent. 

In hun thuisland wisten ze geen enkele keer de reguliere hitlijst te halen. Een 14e plek op de Alternative Airplay Chart was hun beste commerciële prestatie daar, en het was met die song dat ze ook hier in Nederland de hitlijst wisten te bereiken. 

1285. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks

[1996, #aw2, #hp38]

7.5 Leuke hit

8

Lekker nummer inderdaad, van een lekker album! The Fun Lovin' Criminal gaat bij mij zelfs richting de 9, 9.5

4
absoluut geen fan van rap rock uit de 90's

8

Shaggy: 7

Ongelooflijk maar waar deze act werd ooit op Blues Peer als vervanger van Jerry Lee Lewis geboekt omdat deze ziek was. Een vervanger vinden is natuurlijk altijd lastig, maar als dit "The Killer" moest vervangen op een Blues en Roots festival sla je als organisatie de plank toch volledig mis....
3

Shaggy 1,5

FLC, als novelty kan het nog net 6,2

5

Altijd al wat vervelend gevonden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:40 uur

geplaatst: vandaag om 01:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.