Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2023, 17:34 uur
Tsja een hit uit mijn jeugd.....ik weet nu weer waarom ik toen niet veel aan moderne muziek vond
3
3
1
geplaatst: 28 februari 2023, 17:54 uur
Op de één of andere manier heb ik altijd wel een beef voor zijn muziek gehad.
8,5
8,5
0
geplaatst: 28 februari 2023, 19:15 uur
0
wavanbuuren
geplaatst: 1 maart 2023, 10:04 uur
Destijds irritant en nu nog steeds. Dat geldt zowel voor de song als voor die hele sjekkie.
3
3
1
geplaatst: 1 maart 2023, 16:47 uur
Jeugdsentiment dit nummer. Ik was een jaar of 7 en ik zat aan de tv gekluisterd voor die man met die gekke stem. Na dit nummer was het snel over tussen d'r Shag en mij.
7,5
Die reclame zegt me trouwens niks esteban. Daar was ik denk ik te jong voor om nu nog te herinneren, of heeft in ieder geval geen indruk achter gelaten.
7,5
Die reclame zegt me trouwens niks esteban. Daar was ik denk ik te jong voor om nu nog te herinneren, of heeft in ieder geval geen indruk achter gelaten.
0
geplaatst: 1 maart 2023, 17:04 uur
Mr Lova Lova zaait verdeeldheid onder het deelnemersveld. Gemiddeld komt Shaggy daardoor op 5,53 uit en hij belandt op plek 966.
Fans van rap-rock uit de 90s in dit topic aanwezig? Deze Amerikaanse band uit New York is vooral in Europa populair en sinds hun eerste singles touren ze dan ook veel en vaak door ons continent.
In hun thuisland wisten ze geen enkele keer de reguliere hitlijst te halen. Een 14e plek op de Alternative Airplay Chart was hun beste commerciële prestatie daar, en het was met die song dat ze ook hier in Nederland de hitlijst wisten te bereiken.
1285. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
[1996, #aw2, #hp38]
Fans van rap-rock uit de 90s in dit topic aanwezig? Deze Amerikaanse band uit New York is vooral in Europa populair en sinds hun eerste singles touren ze dan ook veel en vaak door ons continent.
In hun thuisland wisten ze geen enkele keer de reguliere hitlijst te halen. Een 14e plek op de Alternative Airplay Chart was hun beste commerciële prestatie daar, en het was met die song dat ze ook hier in Nederland de hitlijst wisten te bereiken.
1285. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
[1996, #aw2, #hp38]
0
geplaatst: 1 maart 2023, 17:12 uur
8
Lekker nummer inderdaad, van een lekker album! The Fun Lovin' Criminal gaat bij mij zelfs richting de 9, 9.5
Lekker nummer inderdaad, van een lekker album! The Fun Lovin' Criminal gaat bij mij zelfs richting de 9, 9.5
1
geplaatst: 1 maart 2023, 17:23 uur
Ongelooflijk maar waar deze act werd ooit op Blues Peer als vervanger van Jerry Lee Lewis geboekt omdat deze ziek was. Een vervanger vinden is natuurlijk altijd lastig, maar als dit "The Killer" moest vervangen op een Blues en Roots festival sla je als organisatie de plank toch volledig mis....
3
3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.