MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

7,2 hun leukste idd

Net iets te vaak gehoord

9,3

Nog steeds een heel gave song.
8,5

Te vaak gehoord, ik weet zelfs alleen al op Invisible Touch al 3 betere nummers.
Toch nog wel een:

7

The Free-Soul party 5

George Baker 3,5

Genesis-Land of confusion 7,8

Tussen mij en de nasale stem van de Fille gaat het nooit helemaal klikken. Maar dit is best een goed liedje met een leuke videoclip.

6.5

8,2

Nog steeds een meer dan prima nummer. Ik loop wat achter met de ratings. Ik weet niet hoever ik kan teruggaan...

wavanbuuren
Martijn Jonkers schreef:
8,2

Nog steeds een meer dan prima nummer. Ik loop wat achter met de ratings. Ik weet niet hoever ik kan teruggaan...

Je mag maximaal 76 nummers terug gaan en je hebt nog een dag of 25

wavanbuuren
Twee belangerijke constateringen.

1) De stemmers zijn terug
2) Dit is de kortste dag van het jaar, na vandaag is elke dag weer een stukje lichter. Voor mij is de 21ste (jaja, puristen, soms ook de 22ste) de mooiste feestdag van het jaar.

Dit zal een van de nummers zijn met de kleinste standaarddeviatie. Grote eensgezindheid en een mooie 7,6063 gemiddeld na 24 inzendingen.

Goed voor een plekje in onze top 160.

wavanbuuren
De 90's brengen ons nummer 19 van week 45 in 1997.
En de derde inzending van Janet Jackson.

Ze doet het hier samen met rapper Q-tip en de canadese zangeres Joni Mitchell.
De kenners weten natuurlijk al lang welke kant we op gaan, want het nummer waar we naar gaan luisteren is een bewerking van Joni's nummer "Big Yellow Taxi" uit 1970.

Het nummer is nooit als single uitgebracht in de U.S. maar haalde wel de billboard airplay lijst.

En wat is de gelijkenis met haar broer toch bizar in deze clip.

1577 Janet ft q-tip and joni Mitchell - Got 'Til It's Gone

[1997 #aw8 #hp6]

Okay, fijn om te weten dat Joni nooit liegt, maar wanneer gaat het liedje nu beginnen?
Wel een heel erg jazzzzzy vibe en downtempo: dat is op zich prettig. Zou anno nu ook weinig/geen hitpotentie hebben: op papier zou mij dat moeten bevallen.
Toch kom ik er niet lekker in.
5

8 één van haar leukste!

5.1 Nooit veel mee gehad

Ja nee doe maar niet.

3,0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.