Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2023, 20:10 uur
Toch knap om te lenen van een nummer uit 1970 en het onmiskenbaar als muzikaal artefact van de late 90's te laten klinken.
7,4
6,8 voor Genesis
7,4
6,8 voor Genesis
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 december 2023, 08:50 uur
ik had de wisselende reacties wel een beetje voorzien.
En zoals we inmiddels weten komen we dan in het midden uit.
6,3325 na 20 stemmers en een plek in het midden van de lijst.
En zoals we inmiddels weten komen we dan in het midden uit.
6,3325 na 20 stemmers en een plek in het midden van de lijst.
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 december 2023, 09:04 uur
Tussen 2007 en 2013 scoorde Alain Clark elk jaar wel eén of meerdere top-40 hits.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat een flink aantal daarvan simpelweg aan me voorbij is gegaan.
Na 2013 droogde het hitsucces op.
Om een beetje in het thema van deze week te blijven: Wat ik niet wist is dat Alain Clark ook als producer werkte en in die tijd onder andere het debuutalbum van idols winnaar Boris produceerde.
Een ander opmerkelijk uitstapje had hij in de TV-kantine waar hij onder andere RuPaul en Pierre van Hooijdonck percifleerde.
En verder werd zijn veelzijdigheid nog eens onderstreept toen hij in 2018 het kinderboek "Kat en Vis" schreef en uitgaf.
Allemaal zaken die aan me voorbij zijn gegaan, maar de dobbelstenen komen terecht op het nummer waar heel Nederland hem wel van kent en wat sinds 2009 elk jaar in de top-2000 is terug te vinden.
In 2010 was zijn hoogste notering zelfs een 94ste plek. Dit jaar staat hij op 1776, dus voor volgend jaar moet hij langzamerhand gaan vrezen.
hij stond wekenlang op de tweede plek waar hij amy Winehouse met Valerie voor zich moest dulden.
1578 Alain Clark - Father and Friend
[2008 #aw20 #hp2]
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat een flink aantal daarvan simpelweg aan me voorbij is gegaan.
Na 2013 droogde het hitsucces op.
Om een beetje in het thema van deze week te blijven: Wat ik niet wist is dat Alain Clark ook als producer werkte en in die tijd onder andere het debuutalbum van idols winnaar Boris produceerde.
Een ander opmerkelijk uitstapje had hij in de TV-kantine waar hij onder andere RuPaul en Pierre van Hooijdonck percifleerde.
En verder werd zijn veelzijdigheid nog eens onderstreept toen hij in 2018 het kinderboek "Kat en Vis" schreef en uitgaf.
Allemaal zaken die aan me voorbij zijn gegaan, maar de dobbelstenen komen terecht op het nummer waar heel Nederland hem wel van kent en wat sinds 2009 elk jaar in de top-2000 is terug te vinden.
In 2010 was zijn hoogste notering zelfs een 94ste plek. Dit jaar staat hij op 1776, dus voor volgend jaar moet hij langzamerhand gaan vrezen.
hij stond wekenlang op de tweede plek waar hij amy Winehouse met Valerie voor zich moest dulden.
1578 Alain Clark - Father and Friend
[2008 #aw20 #hp2]
2
geplaatst: 22 december 2023, 11:55 uur
Alles is slecht aan dit nummer. Echt verschrikkelijk vind ik dit.
1
En hiervoor nog een punt voor de allertofste hit van Janet Jackson:
8,5
1
En hiervoor nog een punt voor de allertofste hit van Janet Jackson:
8,5
0
geplaatst: 22 december 2023, 12:07 uur
Je durft zelfs de clip niet te plaatsen en zijn naam goed te schrijven? Chapeau!
Die gladde, glibberige gozert en de songtekst verdienen een 1, maar zijn vaders stem (toch?) en de song zijn minder wanstaltig abominabel (zijn vader klinkt eigenlijk best wel okay).
Èlain(de) kan slechter derhalve.
2,7
Die gladde, glibberige gozert en de songtekst verdienen een 1, maar zijn vaders stem (toch?) en de song zijn minder wanstaltig abominabel (zijn vader klinkt eigenlijk best wel okay).
2,7
4
geplaatst: 22 december 2023, 12:48 uur
Voor de opvoering van Pierre een dikke negen ehhh nee eehh!
https://m.youtube.com/watch?v=08khuDb911A&pp=ygUgYWxhaW4gY2xhcmsgcGllcnJlIHZhbiBob29pamRvbms%3D
Father een 5,6
https://m.youtube.com/watch?v=08khuDb911A&pp=ygUgYWxhaW4gY2xhcmsgcGllcnJlIHZhbiBob29pamRvbms%3D
Father een 5,6
1
wavanbuuren
geplaatst: 22 december 2023, 13:07 uur
EvilDrSmith schreef:
Je durft zelfs de clip niet te plaatsen en zijn naam goed te schrijven? Chapeau!
2,7
2,7
Ik ben duidelijk aan vakantie toe.
Bij deze hersteld.
1
geplaatst: 22 december 2023, 14:46 uur
Nog nooit van gehoord. Ik begrijp de gedeelde afkeer hierboven niet.
6.5
6.5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.