Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2023, 15:02 uur
9
De jaren '60-soul kan zelden iets verkeerds doen bij mij.
De jaren '60-soul kan zelden iets verkeerds doen bij mij.
0
wavanbuuren
geplaatst: 25 december 2023, 11:06 uur
Vandaag de Kerst versiering.
1581 Divine - Shoot Your Shot
1982 #aw10 #hp3
1581 Divine - Shoot Your Shot
1982 #aw10 #hp3
0
geplaatst: 25 december 2023, 14:03 uur
7
Guilty pleasure, 'haar' volgende nummers zijn een slap aftreksel ervan.
Guilty pleasure, 'haar' volgende nummers zijn een slap aftreksel ervan.
1
geplaatst: 26 december 2023, 04:06 uur
1579 The Temper Trap - Sweet Disposition: wel lekker uptempo en leuk bas- en drumwerk, maar het is allemaal zo godvergeten gladgetrokken met zo'n glijerig Coldplayproductiesausje. Doe 'es wat rauwer, zeg. Hier had best een tof nummer van gemaakt kunnen worden. Nu is het helemaal doodgeproduceerd.
5
1580 Percy Sledge - My Special Prayer: mijn kerstgedachte is het niet. Een van mijn minst favoriete soulzangers. En hier zakt hij nog door zijn eigen ondergrens. Ook een prestatie. Tevens irritante backingvocalen die deze kleffe zooi nog religieuzer laten klinken. Blèh. Geef mijn hostie maar aan Fikkie.
4
1581 Divine - Shoot Your Shot: kijk, dit is meer mijn kerstgedachte. Afgelopen weekend een verjaarsfeestje van een vriend gehad die Abraham heeft gezien, waarbij er in de woonkamer werd gedanst op disco, hiphop, happy hardcore en gepogood op metal en de dj een speakerinstallatie had opgesteld die groot genoeg was voor een concertzaal (en de woonkamer was hooguit 8 bij 5 meter
).
Vanzelfsprekend kwam ook Donna Summers 'I Feel Love' voorbij en als ik dit hoor, vind ik het jammer dat dit nummer eigenlijk nooit in dat rijtje DJ-clichénummers zit. Natuurlijk niet zo goed, wel net zo leuk en dansbaar.
8 (de lange versie zeker een halve punt meer).
5
1580 Percy Sledge - My Special Prayer: mijn kerstgedachte is het niet. Een van mijn minst favoriete soulzangers. En hier zakt hij nog door zijn eigen ondergrens. Ook een prestatie. Tevens irritante backingvocalen die deze kleffe zooi nog religieuzer laten klinken. Blèh. Geef mijn hostie maar aan Fikkie.
4
1581 Divine - Shoot Your Shot: kijk, dit is meer mijn kerstgedachte. Afgelopen weekend een verjaarsfeestje van een vriend gehad die Abraham heeft gezien, waarbij er in de woonkamer werd gedanst op disco, hiphop, happy hardcore en gepogood op metal en de dj een speakerinstallatie had opgesteld die groot genoeg was voor een concertzaal (en de woonkamer was hooguit 8 bij 5 meter
). Vanzelfsprekend kwam ook Donna Summers 'I Feel Love' voorbij en als ik dit hoor, vind ik het jammer dat dit nummer eigenlijk nooit in dat rijtje DJ-clichénummers zit. Natuurlijk niet zo goed, wel net zo leuk en dansbaar.
8 (de lange versie zeker een halve punt meer).
0
geplaatst: 26 december 2023, 11:12 uur
Percy Sledge - My Special Prayer : 9
Divine - Shoot Your Shot : 4,5
Divine - Shoot Your Shot : 4,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 december 2023, 11:15 uur
Dan kan je je dansschoenen aan houden Dr.. Alleen iets recenter.
1582 Lasgo - Something
[2001 #aw18 #hp7]
1582 Lasgo - Something
[2001 #aw18 #hp7]
0
geplaatst: 26 december 2023, 12:14 uur
The Temper Trap - Sweet Disposition 4
(raar al die lyrische voldoendes)
Percy Sledge-My special prayer 5
Divine-Shoot your shot 7,2
Lasgo-Something 4
(tussen de Belgische Eurodance en NL zit toch wel een kwaliteitsverschil)
(raar al die lyrische voldoendes)
Percy Sledge-My special prayer 5
Divine-Shoot your shot 7,2
Lasgo-Something 4
(tussen de Belgische Eurodance en NL zit toch wel een kwaliteitsverschil)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.