Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 maart 2023, 16:56 uur
op 2:30 zat ik zo rond de 8.
Maar toch wel een puntje eraf voor de lange speelduur en niets toevoegende intermezzo.
Het refrein heb ik altijd wel lekker catchy gevonden..
7 derhalve.
Maar toch wel een puntje eraf voor de lange speelduur en niets toevoegende intermezzo.
Het refrein heb ik altijd wel lekker catchy gevonden..
7 derhalve.
0
geplaatst: 8 maart 2023, 17:10 uur
De Thompson tweeling scoort 6,35 en dat is genoeg voor de 691e plaats.
Deze negenendertig jarige Amsterdamse heeft al een aantal internationale hits op haar naam staan. De song waar wij naar gaan luisteren stond in meerdere end-of-year-charts en kreeg in Nederland de platina-status.
1292. Eva Simons - Policeman [feat. Konshens]
[2015, #aw20, #hp10]
Thema: Een werkweek lang beroepen
Deze negenendertig jarige Amsterdamse heeft al een aantal internationale hits op haar naam staan. De song waar wij naar gaan luisteren stond in meerdere end-of-year-charts en kreeg in Nederland de platina-status.
1292. Eva Simons - Policeman [feat. Konshens]
[2015, #aw20, #hp10]
0
geplaatst: 8 maart 2023, 19:03 uur
Catchy bullshit.
Doet die Eva Simons nog wat tegenwoordig, of zijn we inmiddels van haar flauwekul verlost?
4
Doet die Eva Simons nog wat tegenwoordig, of zijn we inmiddels van haar flauwekul verlost?
4
2
geplaatst: 8 maart 2023, 22:51 uur
8,5
Internationaal inderdaad. Mijn schoonzus zette dit nummer van de week ineens op. Zij is half Engels / half Israelisch en had geen idee dat dit Nederlands was.
Heerlijke plaat trouwens, goed dat ik er weer ben!
Internationaal inderdaad. Mijn schoonzus zette dit nummer van de week ineens op. Zij is half Engels / half Israelisch en had geen idee dat dit Nederlands was.
Heerlijke plaat trouwens, goed dat ik er weer ben!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.