Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
2
wavanbuuren
geplaatst: 2 februari 2024, 11:26 uur
Dat is altijd een mix van gevoel, het weer, het lot, de actualiteit, nutteloze feitjes en volstrekte willekeur.
Met als doel een enigsinds representatieve lijst te krijgen. Voor zover de kaders van het top-40 dossier dat toelaten natuurlijk.
Maar ik zal je teleurstelling opvatten als een aanmoediging om bij de volgende 100 nog eens een nummer van de mannen langs te laten komen
Ik zal je tzt een pm sturen zodat je het nummer van je voorkeur kan pitchen.Los van het feit dat verzoekplaatjes sowieso altijd doorgestuurd mogen worden.
0
geplaatst: 2 februari 2024, 16:11 uur
Keane vind ik een vervelende band. Deze gaat eigenlijk nog wel!
6,8
6,8
0
geplaatst: 2 februari 2024, 21:01 uur
Lang niet meer gehoord, deze Keane was een beetje de vergetelheid in geraakt. Destijds wel grijs gedraaid bij StuBru. Een twijfelende ...
7
7
0
geplaatst: 2 februari 2024, 21:06 uur
En Vogue - Don't Let Go (Love): 7,2
Keane - Spiralling: 8
Een wat speelsere Keane. Nee niet hun beste, maar heb deze ook altijd wel leuk gevonden.
Keane - Spiralling: 8
Een wat speelsere Keane. Nee niet hun beste, maar heb deze ook altijd wel leuk gevonden.
1
geplaatst: 3 februari 2024, 01:29 uur
wavanbuuren schreef:
Maar ik zal je teleurstelling opvatten als een aanmoediging om bij de volgende 100 nog eens een nummer van de mannen langs te laten komen
Ik zal je tzt een pm sturen zodat je het nummer van je voorkeur kan pitchen..
Moedig 'em nou niet aan en houd de eerste zin van Fathead in ere.Maar ik zal je teleurstelling opvatten als een aanmoediging om bij de volgende 100 nog eens een nummer van de mannen langs te laten komen
Ik zal je tzt een pm sturen zodat je het nummer van je voorkeur kan pitchen.. 5
0
wavanbuuren
geplaatst: 3 februari 2024, 11:24 uur
Muse staat altijd veel en hoog in de allertijden lijstjes. Maar bij ons wil het maar niet vlotten. Ik wijt dat voorzichtig aan de songkeuze, maar wil dat graag nog 1x testen. Het nummer van vandaag vind ik persoonlijk een van hun beste. Het nummer heeft een bijzondere top-40 geschiedenis, want het stond twee weken op plekje 40 om daarna te verdwijnen.
1621 Muse - Bliss
[2001 #aw2 #hp40]
1621 Muse - Bliss
[2001 #aw2 #hp40]
0
geplaatst: 3 februari 2024, 11:48 uur
8,0
De laatste jaren is het kommer en kwel, maar in het verleden heeft Muse best toffe muziek gemaakt.
De laatste jaren is het kommer en kwel, maar in het verleden heeft Muse best toffe muziek gemaakt.
0
geplaatst: 3 februari 2024, 11:57 uur
Nooit geweten dat deze de top 40 gehaald heeft....
9
Eens met Edgar. Een paar albums verder en het is helemaal niet meer te pruimen...
9
Eens met Edgar. Een paar albums verder en het is helemaal niet meer te pruimen...
0
geplaatst: 3 februari 2024, 15:37 uur
2 weken op 40, ik ben benieuwd of dat nog vaker is voorgekomen!
7
7
0
geplaatst: 3 februari 2024, 17:08 uur
7,3
Staat als een huis, maar ik ben geen fan van de pathetische zang.
Staat als een huis, maar ik ben geen fan van de pathetische zang.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.