Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
2
geplaatst: 12 februari 2024, 17:21 uur
Ik probeer de mijne te verdrinken eh. verdringen (iets met blauwe wezens en een witte muts)...
Voor deze classic in zijn genre een 5,5.
0
geplaatst: 12 februari 2024, 18:54 uur
1630 Toon Hermans - Mien Waar Is M'n Feestneus: 6,5
1427 Robin Thicke ft t.i. & Farell - Blurred Lines: 4
1427 Robin Thicke ft t.i. & Farell - Blurred Lines: 4
0
geplaatst: 12 februari 2024, 19:46 uur
Rod Stewart - (Waltzing Mathilda) Tom Traubert's Blues : 6
Alicia Keys - Fallin’ : 7
Robin Thicke ft t.i. & Farell - Blurred Lines : 8
Toon Hermans - Mien Waar Is M'n Feestneus : 7
Alicia Keys - Fallin’ : 7
Robin Thicke ft t.i. & Farell - Blurred Lines : 8
Toon Hermans - Mien Waar Is M'n Feestneus : 7
2
geplaatst: 12 februari 2024, 22:30 uur
Hoge cijfers nog
wat een verschrikkelijke drek, rot op met je carnaval.
1
wat een verschrikkelijke drek, rot op met je carnaval.1
0
wavanbuuren
geplaatst: 13 februari 2024, 08:39 uur
We zijn niet van die feestnummers, laat staan feestneuzen.
5,0715 voor Toon na 21 stemmen en een plek in kelder.
5,0715 voor Toon na 21 stemmen en een plek in kelder.
0
wavanbuuren
geplaatst: 13 februari 2024, 08:54 uur
Het wordt weer tijd voor een reprise.
Want Elton John staat bij ons nog altijd in de top-100 met zijn enige inzending, terwijl de man toch niet minder dan 32 top-40 hits heeft gescoord. Daarmee staat hij op plekje 25 qua meeste hits en op 32 als je de gewogen noteringen van die nummers meeweegt.
Met "Your Song" hebben we een vroeg werk van hem gehad, dus nu maar eens wat recenters. Alhoewel de geoefende luisteraar natuurlijk het leenwerk uit zijn eerdere oevre herkent. "Rocket Man" en "Sacrifice" liggen zeer voor de hand, maar herkenden jullie ook "Kiss The Bride" en "Where's the Shoorah"?
Hoe dan ook kwam het Australische producers trio Pnau met het idee om "Oud & nieuw" bij elkaar te brengen. En wie kan je dan beter vragen dan Elton en Dua Lipa?
Vinden wij dat geslaagd? het werd in elk geval een jetser van een hit.
1631 Elton John & Dua Lipa - Cold Heart Pnau Remix
[2021 #aw23 #hp2]
Want Elton John staat bij ons nog altijd in de top-100 met zijn enige inzending, terwijl de man toch niet minder dan 32 top-40 hits heeft gescoord. Daarmee staat hij op plekje 25 qua meeste hits en op 32 als je de gewogen noteringen van die nummers meeweegt.
Met "Your Song" hebben we een vroeg werk van hem gehad, dus nu maar eens wat recenters. Alhoewel de geoefende luisteraar natuurlijk het leenwerk uit zijn eerdere oevre herkent. "Rocket Man" en "Sacrifice" liggen zeer voor de hand, maar herkenden jullie ook "Kiss The Bride" en "Where's the Shoorah"?
Hoe dan ook kwam het Australische producers trio Pnau met het idee om "Oud & nieuw" bij elkaar te brengen. En wie kan je dan beter vragen dan Elton en Dua Lipa?
Vinden wij dat geslaagd? het werd in elk geval een jetser van een hit.
1631 Elton John & Dua Lipa - Cold Heart Pnau Remix
[2021 #aw23 #hp2]
0
geplaatst: 13 februari 2024, 08:56 uur
6,5 Dua Lipa's stuk is het hoogtepunt, verder niet heel geweldig maar zeker ook niet slecht
0
geplaatst: 13 februari 2024, 08:59 uur
Belgen hebben geen humor dat weten we toch

Elton en Dua een 6
0
wavanbuuren
geplaatst: 13 februari 2024, 09:01 uur
Het is allemaal niet heel artistiek, maar het heeft wel iets sympathieks vind ik.
6,7
6,7
0
geplaatst: 13 februari 2024, 09:06 uur
3,5
Compleet overbodige en inspiratieloze remake, het origineel zou 7 krijgen.
Compleet overbodige en inspiratieloze remake, het origineel zou 7 krijgen.
0
geplaatst: 13 februari 2024, 09:26 uur
Toon Hermans: 6
Robin Thicke ft t.i. & Farell: 7,5
Elton John & Dua Lipa: 3
Robin Thicke ft t.i. & Farell: 7,5
Elton John & Dua Lipa: 3
0
geplaatst: 13 februari 2024, 11:47 uur
Je bent wel een feestneus, jij. 
Vergeleken met deze slappe, vlakke, inspiratieloze, grijzemuizenmuzakkak is Toon een toonbeeld van energie en creativiteit.
Complete narcoleptische bullshit dit.
2

Vergeleken met deze slappe, vlakke, inspiratieloze, grijzemuizenmuzakkak is Toon een toonbeeld van energie en creativiteit.
2
5
geplaatst: 13 februari 2024, 11:50 uur
EvilDrSmith schreef:

2
(quote)
Je bent wel een feestneus, jij. 
2
Binnen 20 jaar vind je dit vast ook geniaal en geef je het een 10.
1
geplaatst: 13 februari 2024, 14:33 uur
Ik pak bij deze gelegenheid noodgedwongen mijn rol van azijnpisser weer op en sluit me volledig aan bij LucM. Wat een armoede dit. Zelfs de videoclip is bedroevend, ondanks het verwachtingspatroon dat mijn beroepsdeformatie met zich meebrengt.
1,8
1,8
0
wavanbuuren
geplaatst: 13 februari 2024, 14:55 uur
FrodoK schreef:
Ik pak bij deze gelegenheid noodgedwongen mijn rol van azijnpisser weer op en sluit me volledig aan bij LucM. Wat een armoede dit. Zelfs de videoclip is bedroevend, ondanks het verwachtingspatroon dat mijn beroepsdeformatie met zich meebrengt.
1,8
1,8
Ah, ik zou het vast kunnen weten, maar je maakt me nieuwsgierig.
Wat is dat beroep dat die deformatie met zich meeneemt dan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.