Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2024, 03:11 uur
The Beatles - We Can Work It Out : 6,5
The Rolling Stones - Paint It Black : 8,5
The Rolling Stones - Paint It Black : 8,5
0
geplaatst: 25 februari 2024, 22:35 uur
The Beatles-We can work it out 6,7
Rolling Stones-Paint it black 8,2
Rolling Stones-Paint it black 8,2
0
geplaatst: 26 februari 2024, 00:33 uur
1640 Prince - When Doves Cry
Ik zie dat ik deze nog was vergeten.
Zou mijn 9,3 Prince weer terug op het erepodium weten te krijgen?
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 februari 2024, 08:40 uur
EvilDrSmith schreef:
Nope, 0.,5 tekort.
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 februari 2024, 08:43 uur
De veegcessie....
First Aid Kit - 29 stemmen - 7,1879 gemiddeld - Top400
Beatles - 26 stemmen - 7,8212 - de rand van de Top100
stones - Winnaar van "the battle" - 26 stemmen - 8,3962 gemiddeld - Top15
First Aid Kit - 29 stemmen - 7,1879 gemiddeld - Top400
Beatles - 26 stemmen - 7,8212 - de rand van de Top100
stones - Winnaar van "the battle" - 26 stemmen - 8,3962 gemiddeld - Top15
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 februari 2024, 08:55 uur
Zoals al een beetje aangekondigd bepalen de virtuele dobbelstenen deze week het repertoire.
Omdat we net twee 60's gehad hebben beginnen we voor de verandering eens met de nieuwste platen.
20's dus vandaag.
Niet geheel verrassend dat we dan bij een artiest terecht komen die mij niet direct iets zegt. (al gaat er na het beluisteren wel wat dagen)
Toch heeft Joel Corry al acht Top-40 hits op zijn naam staan.
Hij begon zijn carriere als acteur en sinds 2012 is hij DJ.
In den beginne flopten zijn singles, maar na een optreden in (godbetert) "Love Island" brak hij door in de UK met het nummer "Sorry". Het nummer van vandaag doet hij samen met de Brits - Zweeds - Spaanse zangeres Mabel.
1644 Joel Corry ft. Mabel - I Wish
[2021 #aw6 #hp33]
Omdat we net twee 60's gehad hebben beginnen we voor de verandering eens met de nieuwste platen.
20's dus vandaag.
Niet geheel verrassend dat we dan bij een artiest terecht komen die mij niet direct iets zegt. (al gaat er na het beluisteren wel wat dagen)
Toch heeft Joel Corry al acht Top-40 hits op zijn naam staan.
Hij begon zijn carriere als acteur en sinds 2012 is hij DJ.
In den beginne flopten zijn singles, maar na een optreden in (godbetert) "Love Island" brak hij door in de UK met het nummer "Sorry". Het nummer van vandaag doet hij samen met de Brits - Zweeds - Spaanse zangeres Mabel.
1644 Joel Corry ft. Mabel - I Wish
[2021 #aw6 #hp33]
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 februari 2024, 08:59 uur
Ik had de messen al geslepen en me voorbereid op het ergste, maar dat valt nog enigszins mee.
Het irriteert nergens en probeert nog wel een beetje vrolijk te zijn. Nooit weg op maandag.
Maar uiteindelijk is het toch vooral het ene oor in en het andere weer uit.
5,5
Het irriteert nergens en probeert nog wel een beetje vrolijk te zijn. Nooit weg op maandag.
Maar uiteindelijk is het toch vooral het ene oor in en het andere weer uit.
5,5
0
geplaatst: 26 februari 2024, 09:00 uur
Ik had me ook voorbereid op het ergste, en dat kwam ook aardig uit:
3
3
0
geplaatst: 26 februari 2024, 09:14 uur
Wat heeft iedereen op voorhand al een oordeel klaar staan.
Het is wat plat en weinig inventief maar het luistert ook wel weer makkelijk weg.
5
Het is wat plat en weinig inventief maar het luistert ook wel weer makkelijk weg.
5
0
geplaatst: 26 februari 2024, 11:15 uur
3
geplaatst: 26 februari 2024, 12:51 uur
Een acterende DJ die doorbreekt via 'Love Island'. Tuurlijk, dan weten dat we na Stones, Beatles en Prince hetzelfde niveau aanhouden.
Alles dat ik hoger nomineer dan een 1 zal boven mijn verwachting zijn.
En zowaar, het liedje is zelfs drie keer zo goed als ik had verwacht: een punt per minuut. Goed gedaan, gozert! (Bij dat gedub-dub-dub-dub-dub-dub dreigde je iets omlaag te tuimelen, maar vooruit: ik ben in een milde en positieve bui vandaag)
Nog een hit erbij en je hebt net zoveel hits als dat onbeduidende Nederlandse kutbandje NIts van vorige week: kan je hebben, jôh!
3
(Mijn oudste zoon (18), mijn muzikale antipode, begint op de achtergrond mee te zingen en vraagt om context waarom ik dit draai: hij is in de war dat ik dit draai. Die verwarring snap ik wel.)
En zowaar, het liedje is zelfs drie keer zo goed als ik had verwacht: een punt per minuut. Goed gedaan, gozert! (Bij dat gedub-dub-dub-dub-dub-dub dreigde je iets omlaag te tuimelen, maar vooruit: ik ben in een milde en positieve bui vandaag)
Nog een hit erbij en je hebt net zoveel hits als dat onbeduidende Nederlandse kutbandje NIts van vorige week: kan je hebben, jôh!
3
(Mijn oudste zoon (18), mijn muzikale antipode, begint op de achtergrond mee te zingen en vraagt om context waarom ik dit draai: hij is in de war dat ik dit draai. Die verwarring snap ik wel.)
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 februari 2024, 13:16 uur
EvilDrSmith schreef:
Een acterende DJ die doorbreekt via 'Love Island'. Tuurlijk, dan weten dat we na Stones, Beatles en Prince hetzelfde niveau aanhouden.
3
3
Maar wat zou je zoon voor beoordeling geven?
0
geplaatst: 26 februari 2024, 14:32 uur
wavanbuuren schreef:
Maar wat zou je zoon voor beoordeling geven?
Een 2,5. Maar wat zou je zoon voor beoordeling geven?

Ja, ik was ook verrast. Maar hij kent al deze bullshitmuziek en zingt het ook mee, maar hij blijkt het dus soms ook onuitstaanbaar te vinden. "Een drie is te veel, maar een twee te weinig, want dan kán het bijna niet slechter en zó slecht is het nu ook weer niet."
Wist ik niet en dit stelt me eigenlijk best wel gerust. Dus bedankt dat je het mij vroeg

1
geplaatst: 26 februari 2024, 15:22 uur
Een week niet langs geweest in dit topic en heel wat goeie nummers gemist zie ik! Een plezierige inhaalslag dus:
Eminem - Stan: 9,5
The Box Tops - The letter: 7
Prince - When Doves Cry: 8,7
First Aid Kit - My Silver Lining: 7,5
The Beatles - We Can Work It Out: 7,5
The Rolling Stones - Paint It Black: 7,5
Joel Corry ft. Mabel - I Wish: 5,5
Eminem - Stan: 9,5
The Box Tops - The letter: 7
Prince - When Doves Cry: 8,7
First Aid Kit - My Silver Lining: 7,5
The Beatles - We Can Work It Out: 7,5
The Rolling Stones - Paint It Black: 7,5
Joel Corry ft. Mabel - I Wish: 5,5
0
geplaatst: 26 februari 2024, 15:34 uur
Gelukkig zouden mijn kinderen hier ook lage punten aan geven
3
3
0
geplaatst: 26 februari 2024, 18:51 uur
Voor Mabel minimaal een 9.
Maar voor het liedje een 5,3 (er zijn absoluut slechtere nummers)
Maar voor het liedje een 5,3 (er zijn absoluut slechtere nummers)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.