Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2024, 20:13 uur
en nog
The Hollies - The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGee 6
The Hollies - The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGee 6
0
wavanbuuren
geplaatst: 6 maart 2024, 08:39 uur
Een goeie worp voor de Duitsers.
28 stemmen en een 7,6786 gemiddeld. Goed voor een plek binnen de beste 150.
Over een maand of twee zal ik p machinery er nog eens doorheen moffelen (slechte woordspeling) als ik er aan denk.
28 stemmen en een 7,6786 gemiddeld. Goed voor een plek binnen de beste 150.
Over een maand of twee zal ik p machinery er nog eens doorheen moffelen (slechte woordspeling) als ik er aan denk.
0
wavanbuuren
geplaatst: 6 maart 2024, 08:52 uur
Vandaag gaan we maar weer eens in de 60's neuzen.
In Nederland was Den haag het centrum van de wereld. En mag ik zeggen dat Shocking Blue in die tijd het meest relevante was wat we hadden in ons kikkerlandje?
Pas later zouden hun stadsgenoten ze naar de kroon steken ben ik geneigd te zeggen.
Het nummer van vandaag is vertaald in het Zweeds, Fins en Turks, dus mocht iemand zicht vervelen ....
1653 Shocking Blue - Send Me A Postcard
[1968 #aw11 #hp7]
In Nederland was Den haag het centrum van de wereld. En mag ik zeggen dat Shocking Blue in die tijd het meest relevante was wat we hadden in ons kikkerlandje?
Pas later zouden hun stadsgenoten ze naar de kroon steken ben ik geneigd te zeggen.
Het nummer van vandaag is vertaald in het Zweeds, Fins en Turks, dus mocht iemand zicht vervelen ....
1653 Shocking Blue - Send Me A Postcard
[1968 #aw11 #hp7]
0
geplaatst: 6 maart 2024, 09:15 uur
9
Wat mij betreft haast even goed als Venus. De meest aanstekelijke hits komen toch in de jaren '60 voor.
Wat mij betreft haast even goed als Venus. De meest aanstekelijke hits komen toch in de jaren '60 voor.
0
geplaatst: 6 maart 2024, 12:25 uur
Ben toch meer van de WhatsApp-generatie... Wel een half puntje bonus voor de orgelriff rond 1.40.
6,5
6,5
2
geplaatst: 6 maart 2024, 16:18 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.