MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

De switch naar Elstak blijft top. En dan als afsluiting....

8,3

5,5

De wereld is naar de kloten.

1

Bij de eerste beluistering had ik iets van....help! Maar ik begin het steeds leuker te vinden, en zou zomaar hoog kunnen eindigen. 7,7

2,5 minste inzending sinds Sieneke

Johnny Marr schreef:
De wereld is naar de kloten.

1
Beluister het nou eerst maar eens een keer.

johan de witt schreef:
minste inzending sinds Sieneke

Sieneke is zelfs beter.....

Anyway 1.5 en we gaan er nog hoge ogen mee gooien ook.........

Ik kan eerlijk met mijn kop niet bij deze hoge scores.

1, en dat is nog lichtjaren te hoog voor deze wanstaltige creatie van deze clown. Ik word hier dieptriest van.

Het verrast me toch wel dat er mensen zijn die hier heel negatief over zijn. Zelfs als het je ding totaal niet is moet je toch inzien dat het slim in elkaars steekt, aanstekelijk is en door de combinatie nostalgie/ gimmick/ performance ook nog eens hoge ogen moet kunnen gooien. Het lijkt me vooral knap vervelend voor jezelf als je je hieraan ergert, want je gaat het de komende maanden nog heel vaak horen .

Ik vind het een geinig liedje. En ik hoop dat ie heel ver komt.

7,5

....De wereld is naar de kloten, maar de jeugd heeft
tenminste nog ballen....

Ik verwelkom dit liedje juist in deze suffe muzikale tijd..
Ja, laat ik ook maar eens wat meer kleur bekennen en i.p.v een laf 7tje, geef ik nu een

8
Ik gok trouwens dat hij een eervolle 4e plaats haalt bij het ESF.

Douze points zullen ook vandaag niet zijn toegestaan - en dus een 9,5.

Slimme, grappige en opvallende track in de charts en op zijn minst top 5 over 2 maanden.

Welkom in Europa jonguh !

Zat ik vanavond op de wc, nadat we friet met frikadellen hadden gegeten (Nederlandse snackcultuur, jonguh!), krijg ik van een vriend deze clip doorgeappt. Toeval bestaat niet.

Joost - Europapa : 3,5

wavanbuuren
Ik hoor bij het kamp waarvan de initiele reactie "O mijn god" was.
Maar nu ook bij mij waardering voor de lef, nostalgie en (min of meer) humor.
En inderdaad: Winnen lijkt me niet uitgesloten.

7

wavanbuuren
Dankzij een aantal te verwachten venietigende scores was Joost natuurlijk al op voorhand gedoemd.
Toch weet hij er na 24 stemmen met een 6,0292 nog net een voldoende uit te persen.

En dat is toch altijd leuker op deze manier dan als iedereen een zes zou hebben gegeven.

wavanbuuren
All Saints staat bij ons nog altijd in de top 100.
Wat mij betreft is dat een van de verrassingen in de lijst.

De hoogste tijd natuurlijk om de dames een tweede kans te geven.
En juist op dit moment wordt Pure Shores ingestart door de DJ van dienst.
Een wtf ArthurDZ momentje voor mij nu dus....

Het nummer van vandaag leverde dames hun derde opeenvolgende nummer 1 op de de UK.
Bij ons zou het nooit zover komen, maar met zeven top-40 hits deden ze het toch niet al te onverdienstelijk.

We gaan voor de meest ondeugende.

1658 All Saints - Bootie Call

[1998 #aw9 #hp5]

5.7 Aardig nummer maar geef mij Joost maar

All Saints: 5
Joost: 8

Lekker broeierig en sensueel. Bevalt me heel erg veel beter dan ik had verwacht, zelfs beter dan ik vreesde. Misschien beïnvloed door die donkere zangeres, nou nou nou nou nou, poeh hé!
Mooi tijdsbeeld ook. Moet plots denken aan de film 'Phone Booth(ie call)'.
Of anders wel aan de legendarische interviews van Frans Bromet over mobiele telefonie in datzelfde jaar: de bereikbarbaarheid heeft een hoge vlucht genomen.
"Maar als ik strand is er altijd wel ergens een boerderij met een boer met een telefoon."
"Als mensen mij willen bereiken dan kunnen ze dat met een brief doen..."

Oja, een cijfer: ik geef de dames een 7. Of nee, het liedje. De dames zelf: nou nou nou nou nou, poeh hé!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.