Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2024, 17:30 uur
't Pilletje werkt niet, ik ben belazerd.
Een volledig (ont)nuchtere(nde) 4,5 kan ik nog wel kwijt aan deze triploze down boring lane
(Een halfje bonus voor de vierde minuut)
Een volledig (ont)nuchtere(nde) 4,5 kan ik nog wel kwijt aan deze triploze down boring lane
(Een halfje bonus voor de vierde minuut)
0
geplaatst: 21 maart 2024, 20:58 uur
Ben ik inmiddels vergeten en dan is het wellicht geen evergreen. Slecht is het niet maar de zang is matig en swingen doet het niet echt.
5
5
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 maart 2024, 08:38 uur
Wie zich uitsluitend op de gemiddeldes richt zou kunnen concluderen dat we een beetje een grijze serie te pakken hebben. Maar als je naar de individuele beoordelingen kijkt, dan schiet het toch best wel alle kanten op deze week.
Baby D - 23 stemmen - 6,6635 gemiddeld.
Baby D - 23 stemmen - 6,6635 gemiddeld.
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 maart 2024, 08:54 uur
Ondanks dat we Keane kort gelden nog hebben gehad, bepalen de nullties stenen dat ze in de herkansing gaan. Er waren toch al wat moppers over de songkeuze van uw spelleider destijds, dus dat komt goed uit.
Het nummer van vandaag is afkomstig van hun tweede album "Under The Iron Sea".
Er zit een gimmick in het nummer, want het lijkt alsof er gitaren in voorkomen, maar dat is niet zo.
Pianist Tim Rice-Oxley, die het nummer componeerde, wekt het gitaar effect op met effectpedalen van een electrische gitaar die hij speciaal voor dit nummer op zijn piano monteerde.
Aan de andere kant: Een snaarinstrument is een snaarinstrument.
1x was het nummer in de top-2000 terug te vinden. In 2009 bereikte het de 1994ste plek. daarmee zal het ongetwijfeld hoog scoren bij de minst succesvolle top-2000 nummers allertijden.
1668 Keane - Is It Any Wonder?
[2006 #aw17 #hp7]
Het nummer van vandaag is afkomstig van hun tweede album "Under The Iron Sea".
Er zit een gimmick in het nummer, want het lijkt alsof er gitaren in voorkomen, maar dat is niet zo.
Pianist Tim Rice-Oxley, die het nummer componeerde, wekt het gitaar effect op met effectpedalen van een electrische gitaar die hij speciaal voor dit nummer op zijn piano monteerde.
Aan de andere kant: Een snaarinstrument is een snaarinstrument.
1x was het nummer in de top-2000 terug te vinden. In 2009 bereikte het de 1994ste plek. daarmee zal het ongetwijfeld hoog scoren bij de minst succesvolle top-2000 nummers allertijden.
1668 Keane - Is It Any Wonder?
[2006 #aw17 #hp7]
0
geplaatst: 22 maart 2024, 10:41 uur
Baby D - Let Me Be Your Fantasy : 3
Keane - Is It Any Wonder? : 4,5
Keane - Is It Any Wonder? : 4,5
1
geplaatst: 22 maart 2024, 11:10 uur
LucM schreef:
Ben ik inmiddels vergeten en dan is het wellicht geen evergreen.
Ben ik inmiddels vergeten en dan is het wellicht geen evergreen.
Ah is dat het criterium, of LucM 'm nog kent.

0
geplaatst: 22 maart 2024, 11:13 uur
Ik ken heel veel songs maar als een nummer snel tussen de plooien valt is dat meestal geen goed teken.
Het nummer van Keane kende ik nog wel en is wel aanstekelijk (hoewel stevig voor hun doen).
7,5
Het nummer van Keane kende ik nog wel en is wel aanstekelijk (hoewel stevig voor hun doen).
7,5
0
geplaatst: 22 maart 2024, 11:47 uur
Het clipje doet me denken aan dat clipje van OK Go. Die clip was natuurlijk wel eindeloos veel leuker. Het liedje trouwens ook, al vond ik dat ook al geen hoogvlieger.
Keane zit enorm in mijn irritatiezone te jeuken. Ik blijf al 20 jaar krabben, maar niks helpt.
Misschien als ze die zanger er uitflikkeren, dat zou wellicht schelen.
4
Keane zit enorm in mijn irritatiezone te jeuken. Ik blijf al 20 jaar krabben, maar niks helpt.
Misschien als ze die zanger er uitflikkeren, dat zou wellicht schelen.
4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.