MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
6,5

Aanstellers

Lewis Capaldi - Someone You Loved : 7

wavanbuuren
5,5

Marco B: 4
Lewis C: 6,5

Ik vind het saai en het is niet 'mijn soort muziek', maar daarmee houdt het ook op; geen haat vanuit deze kant. Hoor het nummer nu voor het eerst, misschien dat dat helpt?

5,8

Ast
Marco: 7,3
Lewis: 6,8

Lewis moet het met 4,47 doen en staat op plek 1167.

Piet Bervoets en Benno de Goeij werken al jaren samen onder verschillende namen. Als themasong voor Sensation White 2001 namen ze dit nummer op dat in de Top 40 net niet de top 10 wist te bereiken.

1299. Rank 1 - Such Is Life [feat. Shanokee]

[2001, #aw12, #hp11]

7.75

6,5

Dit heeft de top 40 gehaald? OK!

4,5

7,8 the good old party days

Lewis Capaldi: 3
Rank 1: 6

4,5

wavanbuuren
4,5

Mij was toen vooral een licht afwijkende versie bekend die nog net dat tikkeltje beter klonk, die zou een halfje meer krijgen. De CD zit al jaren ergens in één of andere verhuisdoos, dus geen idee om welke versie dat precies ging.

7

4,73 voor Rank 1 met plek 1129 als gevolg.

Song 1300, dus morgen komt het klassement weer een keer voorbij. We gaan luisteren naar een song die voor 3 Grammy Awards werd genomineerd en er 1 won.

In 2021 zette Rolling Stone Magazine deze song op plek 71 in hun lijst 500 Greatest Songs of All Time.

1300. Tracy Chapman - Fast Car

[1988, #aw13, #hp1]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:56 uur

geplaatst: vandaag om 15:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.