MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

Dit nummer kende ik een jaar of 15 geleden niet, maar ik toch moest ik ermee aan de slag. Ik moest optreden en de band die mij uitgenodigd had om gitaar te komen spelen vond het een leuk idee om op de avond zelf Never Be Clever nog even er doorheen te gooien. De band bestond uit mannen boven de 40 die dit nummer geregeld speelden en luisterden, ik was 22 en had deze nog nooit gehoord. 'Kom, gewoon invallen en ook even de solo pakken aub'. Leuke herinneringen.

7,25 (dat is met flinke herinneringsbonus)

Herman Brood & His Wild Romance - Never Be Clever : 7,5

wavanbuuren
Zeldzame consensus tussen de 7 en 8 voor Herman.
25 stemmers brengen hem naar een 7,43 gemiddeld.
Net geen "Saturday Night" maar toch Top-250 werk.

wavanbuuren
De komende dagen gooi ik er wat "battles" tegenaan, zodat we voor volgende week vrijdag bij nummer 1700 zijn aangekomen. De week erop ga ik namelijk op vakantie, dan heb ik de recap van dit draadje van 100 voor die tijd klaar.

De catfight van afgelopen weekend werd niet door iedereen op waarde geschat, dus we doen gewoon een nieuwe poging. Vandaag twee dames die in de jaren 80 menig puberkamer opsierden met hun posters.

1686 Sabrina - Boys

[1987 #aw10 #hp5]

wavanbuuren
1687 Samantha Flox - Touch Me (I Want Your Body)

[1986 #aw8 #hp10)

wavanbuuren
Sabrina 6,4
Samantha 7,8

(Dat gaat puur over de songs)

Sabrina - 7,8
Samantha - 6,5

Waar zou het anders over gaan, dan over de songs?

Davina - 4
Maaike - 2
Herman - 6,8

Sabrina: 4
Samantha: 5

Dubbel jeugdsentiment!

Sabrina - 8.2
Samantha - 7.2

Dit gaat puur over de tieten overigens.

GrafGantz schreef:

Dit gaat puur over de tieten overigens.

Dus vierdubbel jeugdsentiment eigenlijk?

Sabrina: 3
Samantha: 4

De liedjes zijn een stuk slechter dan dat ik dacht. Misschien had ik vroeger meer last van afleiding.

Sabrina - 8
Samantha Fox - 7

Twee toppers!

Boys 7,7
Touch Me 8,2

Sabrina: 3
Samantha Fox: 4,5

De jongens van Sabrina 6,7

Fox 7,0

Sabrina: 6,8
Samantha: 8,2

En nog even wat inhalen:
Davina: 4,5
Maaike: 4,5
Herman: 6,2

Sabrina: 4
Samantha Fox: 3

Songs? Wie heeft het bij deze nummers nu over de liedjes? Wat een onzin. Dat zou je kunnen doen als je nu 65+ of 45- bent, of net als Sammy zelf: homoseksueel.
Ik was toen een jaar of 13/14, dus ik beoordeel deze dames louter op persoonlijke impact.

1686 Sabrina - Boys: 9,5
1687 Samantha Fox - Touch Me (I Want Your Body): 10
En deze staat vol sentimentele en puberhormonale trots in de platenkast: een triple 7" picture disc.
https://i.discogs.com/TccbxFEGnSmx9eaQo9PmsH4rDdonw_sH91-oRDrAU7U/rs:fit/g:sm/q:90/h:597/w:284/czM6Ly9kaXNjb2dz/LWRhdGFiYXNlLWlt/YWdlcy9SLTIwNjg1/ODQtMTI4OTMxNjk2/NC5qcGVn.jpeg

Sabrina: 6
Samantha Fox: 6,7

Mooie clips uit mijn puberteit!

Sabrina: 6,9
Samantha: 6,2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:33 uur

geplaatst: vandaag om 09:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.