Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2024]
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 29 november 2024, 15:10 uur
Allen,
Er is besloten om de in De Witte Trui officieel genoteerde versie van Mdou Moctar - Afrique Victime te vervangen van de single versie door de, langere, album versie.
Het is is sowieso altijd toegestaan om bij je beoordeling van een nummer af te wijken van de door de nominator gekozen versie en je eigen voorkeursversie er voor in de plaats te nemen.
In dit geval zou het wellicht van invloed kunnen zijn op je eindlijst, wanneer je expliciet alleen de genoteerde versies wilt beoordelen. Ook dat mag natuurlijk.
Wil je derhalve een ingezonden eindlijst aanpassen dan kan dat gewoon tot de deadline. In principe kan dat overigens gewoon altijd en zonder opgegeven reden.
Zorg wel dat je altijd een volledige nieuwe eindlijst stuurt volgens het vereiste format en niet (alleen) een omschrijving van je wijziging(en).
123poetertjes, 50tracks, 7744leon, aerobag, aERodynamIC, andré, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Ataloona, BlackFinch, Brunniepoo, Bucquoy, Casartelli, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, Coma Cat, corn1holio1, cosmic kid, curufin, Dance Lover, Dave82, DenDimi, Dim, dix, DjFrankie, dominicano fonso, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, esteban, Etiul, Fathead, Finidi, Finn, forzautregivo, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, inquestos, jassn, jeroentjuhh, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, Johnny Marrissey, jordidj1, Joren999, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, marsupilami, Marzipaintree, Mastroianni, mauricedegier, Mausie, mol, motel matches, MRDammann, music4life, musicfriek, MVW, nelis, nico1616, Onweerwolf, Outlaw104, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Poek, Porcupine Head, ranboy, ranja, remcodulac, Ries_72, Riesdude, riiiiiiiii, Rob071, Robbie34, Rudi S, Rufus, Rvdz, Salvadore, SanderT, SBube, Scorpion_21, shimahero, Silent_shout, Simon77, sj0n88, Snoeperd, sokra, Spul, starbright boy, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, tafkat, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, TornadoEF5, Verweggistan, vigil, Vince vega, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro, willemdeux, yeahyeahyeah
Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.
Er is besloten om de in De Witte Trui officieel genoteerde versie van Mdou Moctar - Afrique Victime te vervangen van de single versie door de, langere, album versie.
Het is is sowieso altijd toegestaan om bij je beoordeling van een nummer af te wijken van de door de nominator gekozen versie en je eigen voorkeursversie er voor in de plaats te nemen.
In dit geval zou het wellicht van invloed kunnen zijn op je eindlijst, wanneer je expliciet alleen de genoteerde versies wilt beoordelen. Ook dat mag natuurlijk.
Wil je derhalve een ingezonden eindlijst aanpassen dan kan dat gewoon tot de deadline. In principe kan dat overigens gewoon altijd en zonder opgegeven reden.
Zorg wel dat je altijd een volledige nieuwe eindlijst stuurt volgens het vereiste format en niet (alleen) een omschrijving van je wijziging(en).
123poetertjes, 50tracks, 7744leon, aerobag, aERodynamIC, andré, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Ataloona, BlackFinch, Brunniepoo, Bucquoy, Casartelli, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, Coma Cat, corn1holio1, cosmic kid, curufin, Dance Lover, Dave82, DenDimi, Dim, dix, DjFrankie, dominicano fonso, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, esteban, Etiul, Fathead, Finidi, Finn, forzautregivo, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, inquestos, jassn, jeroentjuhh, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, Johnny Marrissey, jordidj1, Joren999, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, marsupilami, Marzipaintree, Mastroianni, mauricedegier, Mausie, mol, motel matches, MRDammann, music4life, musicfriek, MVW, nelis, nico1616, Onweerwolf, Outlaw104, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Poek, Porcupine Head, ranboy, ranja, remcodulac, Ries_72, Riesdude, riiiiiiiii, Rob071, Robbie34, Rudi S, Rufus, Rvdz, Salvadore, SanderT, SBube, Scorpion_21, shimahero, Silent_shout, Simon77, sj0n88, Snoeperd, sokra, Spul, starbright boy, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, tafkat, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, TornadoEF5, Verweggistan, vigil, Vince vega, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro, willemdeux, yeahyeahyeah
Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.
1
geplaatst: 29 november 2024, 15:19 uur
Onweerwolf schreef:
Zo zagen de finalestemmers van 11 jaar geleden er uit.
(afbeelding)
Wat een jonge koppies en vage kapsels.
En het ergste (of juist niet?) is nog dat je ze langsloopt (ja toch wel gedaan) en haast allemaal nog bij naam kent. En dan doel ik specifiek op de avatars die in de loop der jaren zijn gewijzigd.Zo zagen de finalestemmers van 11 jaar geleden er uit.
(afbeelding)
Wat een jonge koppies en vage kapsels.
1
geplaatst: 30 november 2024, 17:57 uur
Mijn lijstje is inmiddels al lang en breed ingeleverd en verwerkt, maar hier is mijn score:
Uit:
1. A Tribe Called Quest - We The People.... (2016)
3. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? (2013)
4. Still Corners - The Trip (2013)
6. Moderat - Bad Kingdom (2013)
7. Michael Kiwanuka - Love & Hate (2016)
8. Kendrick Lamar - King Kunta (2015)
14. The Boxer Rebellion - Diamonds (2013)
15. Placebo - Beautiful James (2021)
16. Bicep - Glue (2017)
17. Beach House - Superstar (2021)
18. Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street (2013)
23. The War On Drugs - Red Eyes (2013)
24. Phosphorescent - Song For Zula (2013)
Gemiddeld: 12
In: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Bubbling under: 13, 14, 15, 19, 23. Gemiddeld: 10,15
Statistisch een hele dikke verbetering aan mijn kant en zo voelt dat ook. Zeker 18 van de 24 deelnemers vind ik erg goed en scoren een 8 of hoger, maar voor de rest komen er nog drie platen in de buurt daarvan en zit er deze keer geen enkele onvoldoende bij (al zit de bottom 2 er heel dicht bij in de buurt). Veel van de nummers die zijn blijven zitten hebben wat plekken moeten inleveren (een paar nummers staan bij mij dus ook niet in de top 12 dit jaar), maar dat zegt meer over de algehele sterkte van deze finale. Wel vind ik dat de finale nog wat gevarieerder had mogen zijn. Met name hiphop wordt bij mij in deze finale met node gemist. Dan nog een opvallende notering: een van mijn top 12 klanten van vorig jaar gaat tegen de beweging van de zittenblijvers in en stijgt dit jaar met maar liefst zeven plaatsen. Wie dat is laat ik nog even in het midden, maar voor mij komt het niet bepaald als een verrassing.
Uit:
1. A Tribe Called Quest - We The People.... (2016)
3. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? (2013)
4. Still Corners - The Trip (2013)
6. Moderat - Bad Kingdom (2013)
7. Michael Kiwanuka - Love & Hate (2016)
8. Kendrick Lamar - King Kunta (2015)
14. The Boxer Rebellion - Diamonds (2013)
15. Placebo - Beautiful James (2021)
16. Bicep - Glue (2017)
17. Beach House - Superstar (2021)
18. Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street (2013)
23. The War On Drugs - Red Eyes (2013)
24. Phosphorescent - Song For Zula (2013)
Gemiddeld: 12
In: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Bubbling under: 13, 14, 15, 19, 23. Gemiddeld: 10,15
Statistisch een hele dikke verbetering aan mijn kant en zo voelt dat ook. Zeker 18 van de 24 deelnemers vind ik erg goed en scoren een 8 of hoger, maar voor de rest komen er nog drie platen in de buurt daarvan en zit er deze keer geen enkele onvoldoende bij (al zit de bottom 2 er heel dicht bij in de buurt). Veel van de nummers die zijn blijven zitten hebben wat plekken moeten inleveren (een paar nummers staan bij mij dus ook niet in de top 12 dit jaar), maar dat zegt meer over de algehele sterkte van deze finale. Wel vind ik dat de finale nog wat gevarieerder had mogen zijn. Met name hiphop wordt bij mij in deze finale met node gemist. Dan nog een opvallende notering: een van mijn top 12 klanten van vorig jaar gaat tegen de beweging van de zittenblijvers in en stijgt dit jaar met maar liefst zeven plaatsen. Wie dat is laat ik nog even in het midden, maar voor mij komt het niet bepaald als een verrassing.
5
Onweerwolf
geplaatst: 1 december 2024, 17:38 uur
Ik heb inmiddels 25 lijstjes verwerkt. De laatste was van Vince vega.
Alle 25 zijn ze ook foutloos geformatteerd ingestuurd.
Alle 25 zijn ze ook foutloos geformatteerd ingestuurd.

2
geplaatst: 1 december 2024, 21:30 uur
Zoals ieder jaar beluister ik de gehele finale minstens één keer volledig. Zojuist was Monument. En echt... het origineel is ontelbaar veel beter dan die Inevitable End-versie. 

1
geplaatst: 2 december 2024, 17:16 uur
Nu ook de finale aan het luisteren en de Inevitable End-versie veegt echt de vloer aan met de langzame, lange versie als je het mij vraagt. Dat gezegd hebbende, blijf het bizar vinden dat deze twee nummers als één nummer meedoen. Het zijn echt twee totaal verschillende nummers. Ergens is het een beetje cheaten, want je doet gewoon met twee ijzers mee op één nominatie. Toch een ander verhaal dan een radio edit en lange versie zoals bij Mdou Moctar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 2 december 2024, 18:47 uur
Totaal verschillend is wel wat overdreven. De zang is gewoon hetzelfde.
3
geplaatst: 2 december 2024, 20:55 uur
Lijstje ingeleverd.
Nog slechts drie persoonlijke favorieten in het spel, waarvan er twee de volgende editie al niet meer mogen meedoen. In totaal zes goede tot sterke nummers over en vanaf nummer 9 wordt het al wat magertjes. Wordt alsmaar meer schrapen.
Hopelijk volgende editie Beautiful James weer terug. En wordt weer eens tijd voor wat mooie persoonlijke ontdekkingen, die ook nog eens breedgedragen worden. Ik verwacht er toch niet teveel van. Maar zo lang er nog enkele toppers meedoen, blijf ik een finalelijst indienen.
Persoonlijke noot aan mezelf: Het kan de komende jaren haast alleen maar beter worden, kerel
Nog slechts drie persoonlijke favorieten in het spel, waarvan er twee de volgende editie al niet meer mogen meedoen. In totaal zes goede tot sterke nummers over en vanaf nummer 9 wordt het al wat magertjes. Wordt alsmaar meer schrapen.
Hopelijk volgende editie Beautiful James weer terug. En wordt weer eens tijd voor wat mooie persoonlijke ontdekkingen, die ook nog eens breedgedragen worden. Ik verwacht er toch niet teveel van. Maar zo lang er nog enkele toppers meedoen, blijf ik een finalelijst indienen.
Persoonlijke noot aan mezelf: Het kan de komende jaren haast alleen maar beter worden, kerel

0
geplaatst: 2 december 2024, 21:01 uur
Mausie schreef:
Nu ook de finale aan het luisteren en de Inevitable End-versie veegt echt de vloer aan met de langzame, lange versie als je het mij vraagt. Dat gezegd hebbende, blijf het bizar vinden dat deze twee nummers als één nummer meedoen. Het zijn echt twee totaal verschillende nummers. Ergens is het een beetje cheaten, want je doet gewoon met twee ijzers mee op één nominatie. Toch een ander verhaal dan een radio edit en lange versie zoals bij Mdou Moctar.
Ik heb die Inevitable End-versie nooit gehoord maar het origineel speelt toch gewoon mee?
2
geplaatst: 2 december 2024, 23:23 uur
Arrie schreef:
Ik heb die Inevitable End-versie nooit gehoord maar het origineel speelt toch gewoon mee?
(quote)
Inevitable End-versie is van het album en is een elektronische banger, dansbaar en hard. De andere versie is van de EP en is lang, langzaam en niet gemaakt voor de dansvloer. De tekst komt idd overeen, verder zijn ze op alle vlakken totaal verschillend.
1
geplaatst: 5 december 2024, 13:35 uur
Ik vind ze overigens allebei goed. De IE-versie is idd meer voor op de dansvloer, maar de EP-versie is heerlijk wegdromen.
Lijstje ingediend, dit is het verdict:
Uit: 1, 2, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 16, 17, 19, 21, 24 (gem. 11,8)
In: 1, 5, 6, 7, 8, 13, 14, 15, 17, 20, 22, 23, 24 (gem. 13,5)
Een aanzienlijk mindere finale dan afgelopen jaar dus, al was dat ook de beste finale in de geschiedenis van het spel. Bovendien stonden daar persoonlijke favorieten in, die dit jaar te oud zijn, zoals The Trip, Bad Kingdom en Song for Zula.
Ik vind de finale dit jaar ook nog steeds behoorlijk genietbaar. De top 6 hoort bij mijn persoonlijke favorieten van het afgelopen decennium en 3/4 vd nummers zet ik nog voor mijn plezier op. Enkel het onderste kwart beslaat te veel saaie, zijige indie; die had ik liever vervangen zien worden door wat toppers uit de hiphop, dance en jazz en iets als BCNR, om maar wat omissies te benoemen.
Lijstje ingediend, dit is het verdict:
Uit: 1, 2, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 16, 17, 19, 21, 24 (gem. 11,8)
In: 1, 5, 6, 7, 8, 13, 14, 15, 17, 20, 22, 23, 24 (gem. 13,5)
Een aanzienlijk mindere finale dan afgelopen jaar dus, al was dat ook de beste finale in de geschiedenis van het spel. Bovendien stonden daar persoonlijke favorieten in, die dit jaar te oud zijn, zoals The Trip, Bad Kingdom en Song for Zula.
Ik vind de finale dit jaar ook nog steeds behoorlijk genietbaar. De top 6 hoort bij mijn persoonlijke favorieten van het afgelopen decennium en 3/4 vd nummers zet ik nog voor mijn plezier op. Enkel het onderste kwart beslaat te veel saaie, zijige indie; die had ik liever vervangen zien worden door wat toppers uit de hiphop, dance en jazz en iets als BCNR, om maar wat omissies te benoemen.
3
geplaatst: 5 december 2024, 14:35 uur
Iets totaal anders: als ik niets over het hoofd heb gezien stroomt Lankum - The Wild Rover (1394) volgend jaar automatisch door uit de MuMeLadder
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 december 2024, 14:49 uur
123poetertjes schreef:
Iets totaal anders: als ik niets over het hoofd heb gezien stroomt Lankum - The Wild Rover (1394) volgend jaar automatisch door uit de MuMeLadder
❤️
3
geplaatst: 5 december 2024, 16:40 uur
Dat vind ik nogal een claim voor een nummer dat minstens 300 jaar oud is

0
geplaatst: 5 december 2024, 17:41 uur
Het is natuurlijk tof van Royksopp dat ze zowel een versie voor op de dansvloer als voor in de loungebank hebben gemaakt. Maar de tweede voelt toch wel wat langdradig, waar de eerste altijd te snel is afgelopen.
3
geplaatst: 5 december 2024, 21:52 uur
Ries_72 schreef:
Puntenverdeling: 7-5-4-3-1 (dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 56:
91 Strand Of Oaks - JM +7
81 Altın Gün - Yüce Dağ Başında +4
80 Taylor Swift Feat. Bon Iver - Exile
76 Susanne Sundfør - Accelerate +3
64 Alvvays - Dreams Tonite +5
56 Sufjan Stevens - Will Anybody Ever Love Me?
56 Heartworms - Consistent Dedication +1
52 Sofia Kourtesis - Madres
24 Tyler, The Creator - Sorry Not Sorry
Nieuwe ladder vanaf: zaterdag 2 maart 19:30 uur
Puntenverdeling: 7-5-4-3-1 (dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 56:
91 Strand Of Oaks - JM +7
81 Altın Gün - Yüce Dağ Başında +4
76 Susanne Sundfør - Accelerate +3
64 Alvvays - Dreams Tonite +5
56 Sufjan Stevens - Will Anybody Ever Love Me?
56 Heartworms - Consistent Dedication +1
52 Sofia Kourtesis - Madres
Nieuwe ladder vanaf: zaterdag 2 maart 19:30 uur
Ik weet niet zeker of het eerder al is opgemerkt, maar de punten van VladTheImpaler in deze ladder zijn niet meegeteld. Dit is de correcte uitslag. Misschien dat het voor de eindlijst nog iets uitmaakt
98 Strand Of Oaks - JM
82 Altın Gün - Yüce Dağ Başında
76 Susanne Sundfør - Accelerate
68 Alvvays - Dreams Tonite
59 Sufjan Stevens - Will Anybody Ever Love Me?
57 Sofia Kourtesis - Madres
56 Heartworms - Consistent Dedication
0
geplaatst: 5 december 2024, 22:34 uur
Ik sluit me aan bij de wijze afsluitende woorden van Poeha..
Heb nu veel stijgers in mijn lijst en da's niet uit luxe. Raakte in de laatste ronde mijn persoonlijke top 4 kwijt, maar vind de presentatie van onweerwolf te leuk om te missen en heb dus toch een top 12 samengesteld...
Heb nu veel stijgers in mijn lijst en da's niet uit luxe. Raakte in de laatste ronde mijn persoonlijke top 4 kwijt, maar vind de presentatie van onweerwolf te leuk om te missen en heb dus toch een top 12 samengesteld...
3
geplaatst: 5 december 2024, 22:37 uur
SanderT schreef:
Ik weet niet zeker of het eerder al is opgemerkt, maar de punten van VladTheImpaler in deze ladder zijn niet meegeteld. Dit is de correcte uitslag. Misschien dat het voor de eindlijst nog iets uitmaakt
Oeh dat wordt opnieuw loten voor de herkansingen gok ik zo(quote)
2
Onweerwolf
geplaatst: 5 december 2024, 22:48 uur
SanderT schreef:
98 Strand Of Oaks - JM
(quote)
98 Strand Of Oaks - JM
Het maakt inderdaad iets uit.
2
Onweerwolf
geplaatst: 5 december 2024, 23:59 uur
Tijd voor een herinnering.
Als je een tag van deze post krijgt dan heb ik geen lijstje van je verwerkt.
Heb je wel een lijstje gestuurd dan moet je me even opnieuw een bericht sturen want dat heb ik 'm dus gemist.
Heb je geen lijstje gestuurd dan heb je nog ruim een week de tijd om dat te doen. De deadline is vrijdag om 23:59. Deze deadline is hard.
123poetertjes, 7744leon, aerobag, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Ataloona, BlackFinch, Ceasar, charlotte2807, Choconas, Co Jackso, Coma Cat, corn1holio1, cosmic kid, Dance Lover, Dave82, DenDimi, dix, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, El Ninjo, Etiul, Fathead, Finidi, forzautregivo, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, GrafGantz, Gretz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, inquestos, jassn, jeroentjuhh, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, Johnny Marrissey, Joren999, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, marsupilami, Marzipaintree, Mastroianni, motel matches, MRDammann, music4life, musicfriek, MVW, nelis, nico1616, Onweerwolf, pauljojo, Ploppesteksel, Poek, ranboy, Riesdude, riiiiiiiii, Robbie34, Rudi S, Rvdz, Salvadore, shimahero, Silent_shout, Snoeperd, starbright boy, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, tafkat, The Eraser, thelion, TornadoEF5, Verweggistan, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro
Als je een tag van deze post krijgt dan heb ik geen lijstje van je verwerkt.
Heb je wel een lijstje gestuurd dan moet je me even opnieuw een bericht sturen want dat heb ik 'm dus gemist.
Heb je geen lijstje gestuurd dan heb je nog ruim een week de tijd om dat te doen. De deadline is vrijdag om 23:59. Deze deadline is hard.
123poetertjes, 7744leon, aerobag, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Ataloona, BlackFinch, Ceasar, charlotte2807, Choconas, Co Jackso, Coma Cat, corn1holio1, cosmic kid, Dance Lover, Dave82, DenDimi, dix, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, El Ninjo, Etiul, Fathead, Finidi, forzautregivo, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, GrafGantz, Gretz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, inquestos, jassn, jeroentjuhh, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, Johnny Marrissey, Joren999, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, marsupilami, Marzipaintree, Mastroianni, motel matches, MRDammann, music4life, musicfriek, MVW, nelis, nico1616, Onweerwolf, pauljojo, Ploppesteksel, Poek, ranboy, Riesdude, riiiiiiiii, Robbie34, Rudi S, Rvdz, Salvadore, shimahero, Silent_shout, Snoeperd, starbright boy, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, tafkat, The Eraser, thelion, TornadoEF5, Verweggistan, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro
2
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2024, 15:47 uur
10
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2024, 18:47 uur
Zo, terwijl we in spanning wachten op enerzijds de finale van de MuMeLadder en anderzijds voorzichtig voorsorteren op de finale van DWT gooi ik er eens een ander lijstje in.
Dit zijn alle nominaties van DWT van jullie door de jaren heen die het niet hebben gehaald maar die door mij wel als schitterende ontdekking zijn bestempeld en in een heel speciaal playlistje mogen staan:
A Perfect Circle - The Doomed
Aafke Romeijn Feat. Spinvis - Ameland
Atmosphere - Postal Lady
Björk - Fossora
Circuit Des Yeux - Black Fly
CocoRosie - Lost Girls
Cut Copy - Let Me Show You Love
DaiQing Tana & Haya Band - Crazy Horse
Desperate Journalist - Cedars
Dumbo Gets Mad - Makes You Fly
Eartheater - Scripture
Efterklang / Fundal - Cities Of Glass
Fleet Foxes - Fool's Errand
Future Islands - Fall From Grace
The Gathering - Heroes For Ghosts
GusGus - Featherlight
GusGus - Over
iamamiwhoami - Kill
Ibrahim Maalouf - Red & Black Light
Immortal Technique - Obnoxious
Jean Michel Jarre & Pet Shop Boys - Brick England
Jens Lekman - Evening Prayer
Kaboutertje Putlucht - Geen Empathie
Kae Tempest Feat. Kevin Abstract - More Pressure
Kælan Mikla - Andvaka
Kanye West - Blood On The Leaves
Kanye West - Dark Fantasy
Kendrick Lamar - N95
Kishi Bashi - Carry On Phenomenon
Koreless - Joy Squad
Late Of The Pier - Focker
Lost Girls - Love, Lovers
Mount Eerie - Ravens
Ms Nina Feat. Tomasa Del Real - Y Dime
Nai Barghouti - Mal Risale Nmahat
Natalie Merchant - The Feast Of Saint Valentine
The National - Not In Kansas
Neil Young & Crazy Horse - She's Always Dancing
Nessi Gomes - All Related
Nils Bech - Please Stay
Niyaz - Tam E Eshq (The Taste Of Love)
NR& - Spoken For
Omar Souleyman - Ya Bnayya
Patrick Wolf - Damaris
Peter Gabriel - Four Kinds Of Horses (Bright-Side Mix)
Pixies - On Graveyard Hill
Public Service Broadcasting! - Gagarin
Russian Circles - Gnosis
Sadistik - City In Amber
Saint Etienne - Over The Border
Sally - Zawgy Al Azeez (Dar Disku & Eternal Love Edit)
Silversun Pickups - Ragamuffin
Sivert Høyem - The Rust
The Slow Show - Low
The Slow Show - Mountbatten
Sofia Jannok - Snölejoninna
Tindersticks - How He Entered
Touché Amoré - Flowers And You
Tourist LeMC - Meester Kunstenaar
Venetian Snares - My Love Is A Bulldozer
The Walkmen - The Love You Love
Wardruna - Odal
Wende - Voor Alles
Yola - Faraway Look
Bedankt!
Dit zijn alle nominaties van DWT van jullie door de jaren heen die het niet hebben gehaald maar die door mij wel als schitterende ontdekking zijn bestempeld en in een heel speciaal playlistje mogen staan:
A Perfect Circle - The Doomed
Aafke Romeijn Feat. Spinvis - Ameland
Atmosphere - Postal Lady
Björk - Fossora
Circuit Des Yeux - Black Fly
CocoRosie - Lost Girls
Cut Copy - Let Me Show You Love
DaiQing Tana & Haya Band - Crazy Horse
Desperate Journalist - Cedars
Dumbo Gets Mad - Makes You Fly
Eartheater - Scripture
Efterklang / Fundal - Cities Of Glass
Fleet Foxes - Fool's Errand
Future Islands - Fall From Grace
The Gathering - Heroes For Ghosts
GusGus - Featherlight
GusGus - Over
iamamiwhoami - Kill
Ibrahim Maalouf - Red & Black Light
Immortal Technique - Obnoxious
Jean Michel Jarre & Pet Shop Boys - Brick England
Jens Lekman - Evening Prayer
Kaboutertje Putlucht - Geen Empathie
Kae Tempest Feat. Kevin Abstract - More Pressure
Kælan Mikla - Andvaka
Kanye West - Blood On The Leaves
Kanye West - Dark Fantasy
Kendrick Lamar - N95
Kishi Bashi - Carry On Phenomenon
Koreless - Joy Squad
Late Of The Pier - Focker
Lost Girls - Love, Lovers
Mount Eerie - Ravens
Ms Nina Feat. Tomasa Del Real - Y Dime
Nai Barghouti - Mal Risale Nmahat
Natalie Merchant - The Feast Of Saint Valentine
The National - Not In Kansas
Neil Young & Crazy Horse - She's Always Dancing
Nessi Gomes - All Related
Nils Bech - Please Stay
Niyaz - Tam E Eshq (The Taste Of Love)
NR& - Spoken For
Omar Souleyman - Ya Bnayya
Patrick Wolf - Damaris
Peter Gabriel - Four Kinds Of Horses (Bright-Side Mix)
Pixies - On Graveyard Hill
Public Service Broadcasting! - Gagarin
Russian Circles - Gnosis
Sadistik - City In Amber
Saint Etienne - Over The Border
Sally - Zawgy Al Azeez (Dar Disku & Eternal Love Edit)
Silversun Pickups - Ragamuffin
Sivert Høyem - The Rust
The Slow Show - Low
The Slow Show - Mountbatten
Sofia Jannok - Snölejoninna
Tindersticks - How He Entered
Touché Amoré - Flowers And You
Tourist LeMC - Meester Kunstenaar
Venetian Snares - My Love Is A Bulldozer
The Walkmen - The Love You Love
Wardruna - Odal
Wende - Voor Alles
Yola - Faraway Look
Bedankt!
1
Onweerwolf
geplaatst: 10 december 2024, 22:29 uur
Nog een extra herinnering voor de mensen die vorig jaar wel een finale lijstje stuurden maar dat vooralsnog niet hebben gedaan:
aerobag, arcade monkeys, BlackFinch, Choconas, Co Jackso, Dance Lover, dix, Dwejkk_, Gretz, herman, hoi123, inquestos, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marrissey, Joren999, kaj_666, Koenr, luigifort, Manfield, marsupilami, motel matches, musicfriek, nico1616, Onweerwolf, Ploppesteksel, Poek, Riesdude, Robbie34, Rudi S, Salvadore, tafkat, VladTheImpaler, WhyNotSmile
Jullie hebben nog zo'n 3 dagen de tijd om een lijstje in te sturen.
Heb je een lijstje ingestuurd maar krijg je hier toch een tag dan moet je even aan de bel trekken want dan is er iets mis gegaan.
aerobag, arcade monkeys, BlackFinch, Choconas, Co Jackso, Dance Lover, dix, Dwejkk_, Gretz, herman, hoi123, inquestos, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marrissey, Joren999, kaj_666, Koenr, luigifort, Manfield, marsupilami, motel matches, musicfriek, nico1616, Onweerwolf, Ploppesteksel, Poek, Riesdude, Robbie34, Rudi S, Salvadore, tafkat, VladTheImpaler, WhyNotSmile
Jullie hebben nog zo'n 3 dagen de tijd om een lijstje in te sturen.
Heb je een lijstje ingestuurd maar krijg je hier toch een tag dan moet je even aan de bel trekken want dan is er iets mis gegaan.
* denotes required fields.