MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2024]

zoeken in:
vigil schreef:
Ronde 5 - Ladder 11:

13 Slowdive - Sugar For The Pill 2
11 Eefje De Visser - De Parade
15 White Lies - Time To Give 5
8 Kate Tempest - Europe Is Lost
9 Agar Agar - I'm That Guy 3
4 The Antlers - Palace

Nieuwe ladder vanaf: vrijdag 8 november 19.30 uur

vigil schreef:
Puntenverdeling: 5-3-2 (dit laten staan!)

Ronde 5 - Ladder 11:

93 Slowdive - Sugar For The Pill 2
89 White Lies - Time To Give 5
70 The Antlers - Palace
65 Kate Tempest - Europe Is Lost
63 Eefje De Visser - De Parade
60 Agar Agar - I'm That Guy 3

Nieuwe ladder vanaf: vrijdag 8 november 19.30 uur

In deze ladder stemt vigil twee keer. Dit is de correcte eindstand

93 Slowdive - Sugar For The Pill
84 White Lies - Time To Give
73 The Antlers - Palace
68 Eefje De Visser - De Parade
57 Agar Agar - I'm That Guy

Ik vermoed niet dat het iets had uitgemaakt voor de herkansers, maar misschien nog wel voor de eindlijst

Onweerwolf
SanderT schreef:
misschien nog wel voor de eindlijst

Jazeker!

Onweerwolf
Volgens mijn gegevens gaan we aan het eind van dit jaar slechts afscheid nemen van de volgende 29 platen uit 2014.

Alcest - Délivrance
Alvvays - Archie, Marry Me
Angus & Julia Stone - Heart Beats Slow
Blaudzun - Promises Of No Man's Land
Damien Rice - It Takes A Lot To Know A Man
Emma Ruth Rundle - Arms I Know So Well
Fink - Looking Too Closely
First Aid Kit - My Silver Lining
FKA twigs - Two Weeks
Future Islands - Seasons (Waiting On You)
Het Zesde Metaal - Zet Mie Af
Interpol - My Desire
Jamie xx - Girl
Meg Myers - Desire
Paolo Nutini - Iron Sky
Röyksopp & Robyn - Do It Again
Röyksopp & Robyn - Monument
Run The Jewels - Angel Duster
Sia - Chandelier
Strand Of Oaks - JM
Susanne Sundfør - Fade Away
The Antlers - Palace
The Juan MacLean - A Simple Design
The Slow Show - Bloodline
The Slow Show - Dresden
The War On Drugs - An Ocean In Between The Waves
The War On Drugs - Eyes To The Wind
The War On Drugs - Under The Pressure
Typhoon - Zandloper

Iemand die meer biedt?

Meg heeft een jaartje gemazzeld zie ik nu lol. En nog bijna finale gehaald ook

Waarom heeft Two Weeks hier nooit de godenstatus gekregen die het verdient btw?

Onweerwolf
123poetertjes schreef:
Meg heeft een jaartje gemazzeld zie ik nu lol. En nog bijna finale gehaald ook

Zie: De Witte Trui [Editie 2024] - MusicMeter.nl

Ah weird, maar bon

Sterk lijstje dat eruit valt

SanderT schreef:
(quote)

(quote)

In deze ladder stemt vigil twee keer. Dit is de correcte eindstand

93 Slowdive - Sugar For The Pill
84 White Lies - Time To Give
73 The Antlers - Palace
68 Eefje De Visser - De Parade
57 Agar Agar - I'm That Guy

Ik vermoed niet dat het iets had uitgemaakt voor de herkansers, maar misschien nog wel voor de eindlijst

Wel consequent gestemd gelukkig

Haha ja, dat heb je wel goed gedaan. Kan gebeuren hoor, ik vermoed geen kwade opzet maar ik was alleen stemmen op finalisten aan nalopen en daarbij kwam ik het tegen

Dim
De uitzending van De Witte Trui 2024 begint over minder dan twee etmalen. Hierbij de uitzendtijden en de DJ's.

Vrijdag 13 december
18.00-20.00 Dim
20.00-22.00 Grafmat
22.00-00.30 chevy93

Zaterdag 14 december
09.00-12.00 kaj_666
12.00-15.00 sokra
15.00-19.00 Scorpion_21 en Dim
19.00-22.00 Riesdude
22.00-00.30 Grafmat

Zondag 15 december
09.00-12.00 Dim
12.00-15.00 Robbie34
15.00-18.00 Riesdude
18.00-21.00 Grafmat
21.00-eind kaj_666

En daarna mag ik de top-24 nog aan elkaar kletsen en dit jaar hopelijk dan echt voor middernacht de nr 1

Dim
kaj_666 schreef:
En daarna mag ik de top-24 nog aan elkaar kletsen en dit jaar hopelijk dan echt voor middernacht de nr 1

Ja, de laatste shift was eraf gevallen, staat er nu weer bij.

Onweerwolf
En ook het 75 lijstje is ingestuurd door een van de vele JM'ers. Deze keer is het Johnny Marrissey

Hoe krijgen ze het toch voor elkaar he?

Lijstje 100 voor Jason MolinaN1fan morgen dan

Onweerwolf
SanderT schreef:
Hoe krijgen ze het toch voor elkaar he?

Hive Mind.

Onweerwolf
En nog eens een tagje voor de mensen die in 2023 een finalelijstje leverden maar tot dusverre in 2024 niet.

aerobag, arcade monkeys, BlackFinch, Choconas, Dance Lover, dix, Dwejkk_, Gretz, herman, hoi123, inquestos, JoaMuse, Joren999, Koenr, luigifort, Manfield, marsupilami, motel matches, musicfriek, nico1616, Ploppesteksel, Riesdude, Rudi S, Salvadore

U heeft nog een goed etmaal de tijd.

Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.

Yes lijstje komt er vanmiddag aan!

Ik heb voor deze editie een model gemaakt met als doel te uitslag van de finale te voorspellen. Morgen deel ik de uitkomst van het model met jullie, maar om te weten hoe goed het model het doet moet ik het ergens mee kunnen vergelijken. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar jullie voorspellingen voor de top 24. Als je het leuk vindt, ook met puntenaantallen (dat kan ik dan zelf wel op de juiste manier schalen zodra het aantal deelnemers bekend is). Kom maar op!

Dim
Ik heb zojuist vernomen dat DJ Timmus voorafgaand aan de uitzending een miniset gaat draaien vanaf 17.30.
Normaliter moet je Haagse bronnen dubbelchecken, maar dit klopt wel, denk ik.

Dim
En we zijn los met nummer-400

Luisteren en chatten:
www.orinocoradio.nl

Onweerwolf
De uitzending is begonnen! Luister mee naar het zwoele stemgeluid van Timmusje!

www.orinocoradio.nl/luister

123poetertjes, 50tracks, 7744leon, ABDrums, aerobag, aERodynamIC, andré, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Ataloona, BlackFinch, Brunniepoo, Bucquoy, Casartelli, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, Coma Cat, corn1holio1, cosmic kid, curufin, Dance Lover, Dave82, DenDimi, Dim, dix, DjFrankie, dominicano fonso, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, esteban, Etiul, Fathead, Finidi, Finn, forzautregivo, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, inquestos, jassn, jeroentjuhh, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, Johnny Marrissey, jordidj1, Joren999, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, marsupilami, Martijn Jonkers, Marzipaintree, Mastroianni, mauricedegier, Mausie, mol, motel matches, MRDammann, music4life, musicfriek, MVW, nelis, nico1616, Onweerwolf, Outlaw104, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Poek, Porcupine Head, ranboy, ranja, remcodulac, Ries_72, Riesdude, riiiiiiiii, Rob071, Robbie34, Rudi S, Rufus, Rvdz, Salvadore, SanderT, SBube, Scorpion_21, shimahero, Silent_shout, Simon77, sj0n88, Snoeperd, sokra, Spul, starbright boy, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, tafkat, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, TornadoEF5, Verweggistan, vigil, Vince vega, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro, willemdeux, yeahyeahyeah, Zwammer

Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.

All Too Well zo laag.

Het is af en toe ook een beetje amateurradio

chevy93, 2024

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

chevy93, 2024

Did not age well...

SanderT schreef:
Ik heb voor deze editie een model gemaakt met als doel te uitslag van de finale te voorspellen. Morgen deel ik de uitkomst van het model met jullie, maar om te weten hoe goed het model het doet moet ik het ergens mee kunnen vergelijken. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar jullie voorspellingen voor de top 24. Als je het leuk vindt, ook met puntenaantallen (dat kan ik dan zelf wel op de juiste manier schalen zodra het aantal deelnemers bekend is). Kom maar op!

Nog mensen die een voorspelling aandurven? Misschien Gretz, 123poetertjes of Porcupine Head?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.