Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2025, 09:21 uur
Absoluut geen Bweurk-liefhebber. Dat gezegd zijnde, deze valt heel goed mee. Beetje voordeel van de twijfel qua score.
6
6
0
geplaatst: 25 september 2025, 09:28 uur
7.7 en dan is dit nog bijlage niet haar beste. Vond haar jaren 90 werk nog heel fris klinken ook. Valt me steeds op.
1
geplaatst: 25 september 2025, 09:29 uur
Hèhè, dat werd tijd: eindelijk uit de impasse van stompzinnige flauwekulnummers, maar weer eens een creatieve artiest uit een tijd dat het zowaar de Top 40 wist te halen. Destijds stond ik, vooral vanwege haar kinderlijke zangstem, een beetje ambigu tegenover haar werk, al vond ik het wel een fascinerende artiest. Ik vind haar werk over het algemeen nu beter dan destijds.
Ik had trouwens gegokt op een, hooguit twee hitjes, dus het antwoord valt me reuze mee.
Ik zal die versies van Caliban en Helmet eens opzoeken: ik ben benieuwd.
8,3
Ik had trouwens gegokt op een, hooguit twee hitjes, dus het antwoord valt me reuze mee.
Ik zal die versies van Caliban en Helmet eens opzoeken: ik ben benieuwd.
8,3
1
geplaatst: 25 september 2025, 13:30 uur
10 natuurlijk, wat een achterlijke cijfers hier. ArthurDZ is blijkbaar een nepfan.
Cool dat dit meesterwerk toen nog de top 40 kon halen!
10+ dus, kan mss ook liggen aan de bagger van de afgelopen dagen die langskwam...
20
Cool dat dit meesterwerk toen nog de top 40 kon halen!
10+ dus, kan mss ook liggen aan de bagger van de afgelopen dagen die langskwam...
20
0
geplaatst: 25 september 2025, 15:16 uur
Niet haar beste, want dat vind ik nog steeds 'I Play Dead', met een door merg en been gaande zang.
Maar wel een goeie 7,8
Maar wel een goeie 7,8
0
geplaatst: 25 september 2025, 16:03 uur
TLC: 3
Björk: 9
Hierna werd het overigens snel minder met deze ijskoningin…
Björk: 9
Hierna werd het overigens snel minder met deze ijskoningin…
0
geplaatst: 25 september 2025, 19:09 uur
Ik volg Björk ook al jaren nauwelijks meer. Het werd op en gegeven moment een beetje teveel van hetzelfde. Maar op zich was het destijds wel cool. Dit vind ik nog steeds een goed nummer: 7,9
* denotes required fields.