Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
2
geplaatst: 29 september 2025, 09:29 uur
"Hij werd uiteindelijk veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf en vijf jaar proeftijd."
Je schiet je zoon overhoop en je krijgt een voorwaardelijke celstraf?
Only in America!
Iconisch nummer van een iconische zanger, maar ook ik krijg weinig zin in een potje seksuele heling.
6
Je schiet je zoon overhoop en je krijgt een voorwaardelijke celstraf?
Only in America!
Iconisch nummer van een iconische zanger, maar ook ik krijg weinig zin in een potje seksuele heling.
6
1
geplaatst: 29 september 2025, 10:11 uur
Zo, dat wist ik allemaal niet over Gaye, je komt nog eens wat te weten in deze thread.
7
7
1
geplaatst: 29 september 2025, 11:02 uur
7,4 en dan is een groot deel van zijn seventties werk nog een stuk beter.
1
geplaatst: 29 september 2025, 15:53 uur
Marvin Gaye - Sexual Healing - 5
Deze aalgladde Smooth Soul is voor mij een brug te ver.
Deze aalgladde Smooth Soul is voor mij een brug te ver.
2
geplaatst: 29 september 2025, 19:44 uur
Soul en funk mag slijpen en een beetje mellow zijn. Fantastische comeback, jammer genoeg valt de rest van Midnight Love wat saaier uit: 8,5.
Marvin was trouwens ook al weer snel depressief en verslaafd aan coke. Zijn vader was een klootzak. Marvin door zijn vader mishandeld als kind. Die hadden heel hun leven al ruzie. Ik geloof dat zijn moeder herstellende was van een operatie en dat Marvin Gaye daarom besloot weer naar zijn ouderlijk huis te gaan, maar dat liep uiteindelijk fataal tijdens een vechtpartij tussen vader en zoon.
Marvin was trouwens ook al weer snel depressief en verslaafd aan coke. Zijn vader was een klootzak. Marvin door zijn vader mishandeld als kind. Die hadden heel hun leven al ruzie. Ik geloof dat zijn moeder herstellende was van een operatie en dat Marvin Gaye daarom besloot weer naar zijn ouderlijk huis te gaan, maar dat liep uiteindelijk fataal tijdens een vechtpartij tussen vader en zoon.
* denotes required fields.