MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:

Ze krijgen van mij een deel van hun bandnaam als beoordeling. Daarmee zijn ze ruim bedeeld, meeste van hun songs scoren ruim minder.

5

Moest je 't mij in 2004 als prille 20-ger gevraagd hebben, volgde er vast en zeker een dikke vette 9 of meer qua score. Ongetwijfeld in mijn TOP 3 van dat jaar en veelvuldig op repeat gestaan in de wagen, al meekwelend. Dit klonk toen best fris en redelijk uniek. Leuke clip, toffe ket. Toen.

Door de jaren heen ben ik wel een aversie gaan kweken tegenover de zanger, totaal onuitstaanbaar. Het latere werk kon me ook niet bekoren. Dat weegt zo zwaar door dat ik er, tot mijn eigen grote verbazing, op dit moment net geen 8 kan aan geven. Just a feeling.

7.5

Sunday Morning is mijn favoriet van de band.

5.5 Beviel een tijdje, maar te vaak gehoord.
Is daar niet tegen bestand.

Maroon 5 - This Love: 7,0

Maroon 5

3,9

Songs About Jane vond ik destijds wel een aardig album. Staan een paar redelijke albumtracks op en ook single Sunday Morning is best prima. Deze hangt daar wat onder.

5,5

Mwahaha! Ik heb het idee dat ik normaliter veel lager beoordeel dan menige andere volger van dit topic, maar dit nummer vind ik dan wel weer heel leuk.
8,5
Misschien heb ik wel helemaal geen verstand van muziek...

FrodoK schreef:

8,5
Misschien heb ik wel helemaal geen verstand van muziek...

Nee dat kan het niet zijn want ik heb zeker geen verstand van muziek en heb een 6 gegeven.

6
Ik vond 't destijds wel een prima hitje, maar het is inmiddels zo grijsgedraaid op verschillende radiostations dat ik het eigenlijk niet meer hoef te horen.

Sabrina Carpenter - Espresso: 6,5 (aardig zonder meer)
Maroon 5 - This Love: 7 (hun beste al heb ik niet veel met deze band)

Maroon 5 - This Love : 5,5

Sabrina Carpenter - Espresso 8,2

Maroon 5 - This Love 6,0

Gast
geplaatst: vandaag om 18:51 uur

geplaatst: vandaag om 18:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.