Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2025, 07:52 uur
De Timabaland producties i.c.m. Nelly waren topnotch in die tijd.
9,0
9,0
0
geplaatst: 7 januari 2025, 19:23 uur
Niet heel storend, maar iets heel bijzonders hoor ik ook niet: 6,2
0
geplaatst: 7 januari 2025, 19:32 uur
Alle luitjes die ik regelmatig bij metalspelletjes zie, geven hier een behoorlijk (hoog) cijfer voor.
Dus ik was benieuwd!
En teleurgesteld.
Ik vind het juist wel storend. Die oersimpele 'handklapbeat' gáát maar door en is veel te overheersend, terwijl ik er al genoeg van had nog voordat Nelly haar snoetje opendeed. De melancholische sfeer die de melodie en de zanglijnen neerzetten zijn wel prettig en groeien behoorlijk na meerdere keren luisteren, dat erken ik, maar de productie is compleet ruk. Ja, Timbaland, go figure. Wie anders?
Vooruit, een kleine voldoende dan toch nog. Met iemand anders achter de knoppen had ik het een heel ander cijfer kunnen geven.
5,7
Dus ik was benieuwd!
En teleurgesteld.
Ik vind het juist wel storend. Die oersimpele 'handklapbeat' gáát maar door en is veel te overheersend, terwijl ik er al genoeg van had nog voordat Nelly haar snoetje opendeed. De melancholische sfeer die de melodie en de zanglijnen neerzetten zijn wel prettig en groeien behoorlijk na meerdere keren luisteren, dat erken ik, maar de productie is compleet ruk. Ja, Timbaland, go figure. Wie anders?
Vooruit, een kleine voldoende dan toch nog. Met iemand anders achter de knoppen had ik het een heel ander cijfer kunnen geven.
5,7
0
geplaatst: 7 januari 2025, 19:48 uur
Hele krappe voldoende voor een nummer wat ik tot vervelends toe heb gehoord in huis tijdens een grootse verbouwing. Zo ook: Mika, Justin Timberlake, Enrique Iglesias en die ene engnek met die nasale stem.
Cijfer 5,5.
Cijfer 5,5.
* denotes required fields.