Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2025, 08:37 uur
Inmiddels wel behoorlijk uitgekauwd, maar dat ligt niet aan Bryan!
8.2
8.2
1
geplaatst: 2 mei 2025, 09:50 uur
johan de witt
Bryan Adams heeft nog nooit, met geen enkel nummer, de MuMe 2000 gehaald.
Waar staat-ie in onze MuMe Top 2000?
0
geplaatst: 2 mei 2025, 11:41 uur
Toch een echte klassieker, maar wel (te) veel gehoord. Het album "Live! Live! Live!" is een aanrader als je een concert van hem in je bezit wilt hebben. Deze staat er ook op.
8,7
8,7
1
geplaatst: 2 mei 2025, 12:59 uur
50tracks schreef:
johan de witt
johan de witt
(quote)
Nou volgend jaar dan maar eens Have You Ever Really Loved a Woman? nomineren...

4
geplaatst: 2 mei 2025, 15:00 uur
1
geplaatst: 2 mei 2025, 15:42 uur
Best een leuk intro en een niet onaardig nummer, maar uiteraard tot vervelends toe gehoord.
En deze Canadees krijgt 2 volle punten aftrek vanwege die verschrikkelijke draak die hij jaren later over ons uitspuwde en 4 maanden of zo op #1 stond.
Resteert een 5,5..
En deze Canadees krijgt 2 volle punten aftrek vanwege die verschrikkelijke draak die hij jaren later over ons uitspuwde en 4 maanden of zo op #1 stond.
Resteert een 5,5..
1
geplaatst: 2 mei 2025, 16:10 uur
Yield schreef:
Toch een echte klassieker, maar wel (te) veel gehoord. Het album "Live! Live! Live!" is een aanrader als je een concert van hem in je bezit wilt hebben. Deze staat er ook op.
"Take me Back, Keith". Pracht tijden.Toch een echte klassieker, maar wel (te) veel gehoord. Het album "Live! Live! Live!" is een aanrader als je een concert van hem in je bezit wilt hebben. Deze staat er ook op.
Jammer dat hij toch wel afgegleden is.
Ries_72 schreef:
Resteert een 5,5..
Dus eigenlijk een 7,5. Want wat heeft dat met dit nummer te maken?En deze Canadees krijgt 2 volle punten aftrek vanwege die verschrikkelijke draak die hij jaren later over ons uitspuwde en 4 maanden of zo op #1 stond.
Resteert een 5,5..
0
geplaatst: 2 mei 2025, 18:54 uur
Poeha schreef:
Dus eigenlijk een 7,5. Want wat heeft dat met dit nummer te maken?
Dus eigenlijk een 7,5. Want wat heeft dat met dit nummer te maken?
Voortschrijdend inzicht, Freek ..
Bij de ene artiest (bijv. Arcade Fire) gaat het vuurtje minder branden vanwege een echt misdrijf; bij een ander is de lagere waardering het gevolg van een muzikaal misdrijf. Niet dat ik Bryan Adams over 1 kam wil scheren met Milli Vanilli, maar ik trek hem sinds die bewuste track niet zo goed .. en dan vind ik mijn cijfer nog best mild
0
geplaatst: 2 mei 2025, 18:57 uur
# 2134 Bryan Adams - Summer Of '69: 2,5
# 2133 Men Without Hats - The Safty Dance: 7
# 2133 Men Without Hats - The Safty Dance: 7
2
geplaatst: 2 mei 2025, 21:11 uur
# 2134 Bryan Adams - Summer Of '69
Mijn allereerste officiële geluidsdrager was de cassette van 'Reckless' van Bryan Adams, vanwege 'Run To You' die ik als 12-jarige he-le-maal fantastisch vond. En er stonden/staan nog meer geweldige nummers op, zoals het lekker vette beuknummer 'Ain't Gonna Cry', die tot op de dag van vandaag nog steeds maar voor de helft (?) te luisteren is op YT. Dit nummer vond ik iets minder, maar ook nog steeds erg leuk. Misschien dat ik 'em tegenwoordig nog wel iets meer waardeer dan destijds.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat mijn diabolische, niets ontziende en haatgrondige bloedhoesthekel voor (Everything I Do) I Do It For You vuriger is dan bij Ries_72, maar ik laat daar mijn cijfer en waardering voor Summer of 69 niet door beïnvloeden. Separate the (different) art(s) from the artist.
8,2
Mijn allereerste officiële geluidsdrager was de cassette van 'Reckless' van Bryan Adams, vanwege 'Run To You' die ik als 12-jarige he-le-maal fantastisch vond. En er stonden/staan nog meer geweldige nummers op, zoals het lekker vette beuknummer 'Ain't Gonna Cry', die tot op de dag van vandaag nog steeds maar voor de helft (?) te luisteren is op YT. Dit nummer vond ik iets minder, maar ook nog steeds erg leuk. Misschien dat ik 'em tegenwoordig nog wel iets meer waardeer dan destijds.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat mijn diabolische, niets ontziende en haatgrondige bloedhoesthekel voor (Everything I Do) I Do It For You vuriger is dan bij Ries_72, maar ik laat daar mijn cijfer en waardering voor Summer of 69 niet door beïnvloeden. Separate the (different) art(s) from the artist.
8,2
* denotes required fields.