Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
2
geplaatst: 15 augustus 2025, 10:14 uur
Kijk eens aan, Best New Artist in a Video! Dat zijn nog eens prijzen 
8,5

8,5
1
geplaatst: 15 augustus 2025, 13:30 uur
Voor mij is dit hun allermooiste, en ze hebben veel moois gemaakt. Ik ga gewoon de volle mep geven, fuck it:
10
10
3
geplaatst: 15 augustus 2025, 14:13 uur
Crowded House: 10
Midnight Oil: 10
MeN At Work: 9
INXS: 8
Vance Joy: 7
Midnight Oil: 10
MeN At Work: 9
INXS: 8
Vance Joy: 7
3
geplaatst: 15 augustus 2025, 15:03 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2025, 18:52 uur
Volgens mij is dit het meest gedraaide liedje op de radio. Alles wat Sky Radio zo irritant maakt verpakt in één liedje keurig binnen de 4 minuten. En laat diezelfde Tim Finn nou ooit eens 1 geweldige hit hebben gehad die dan net weer niet op Spotify staat.
Ik heb het liedje nog even geanalyseerd. het is een beetje Every Breath You Take liedje. Wel een pak minder goed. Orgeltje is nog wel leuk. Sixties sausje heeft het. Tim is er vast rijk mee geworden, leuk dan kunnen ze kinderen ook fijn studeren.
Maar zullen we afspreken dat we dit hoogstens 1 x per jaar in de Top 2000 en 1 x per maand op Sky radio uitzenden en in plaats daarvan gewoon leukere liedjes gaan draaien?
Dank bij voorbaat en dan zal ik het oordeel enigszins mild houden: 4,2
Ik heb het liedje nog even geanalyseerd. het is een beetje Every Breath You Take liedje. Wel een pak minder goed. Orgeltje is nog wel leuk. Sixties sausje heeft het. Tim is er vast rijk mee geworden, leuk dan kunnen ze kinderen ook fijn studeren.
Maar zullen we afspreken dat we dit hoogstens 1 x per jaar in de Top 2000 en 1 x per maand op Sky radio uitzenden en in plaats daarvan gewoon leukere liedjes gaan draaien?
Dank bij voorbaat en dan zal ik het oordeel enigszins mild houden: 4,2
1
geplaatst: 15 augustus 2025, 18:57 uur
Bedoel je Tim of Neil wendyvortex? Too Much Friction van Tim staat inderdaad niet op Spotify. Zeer irritant. Don't Dream It's Over is dan weer geschreven door z'n broertje Neil. Ik denk inderdaad dat we geen medelijden met zijn bankrekening hoeven te hebben. Alleen op de royalties van het aantal versies van dit nummer loop je aardig binnen.
0
geplaatst: 15 augustus 2025, 19:58 uur
Crowded House - Don’t Dream It’s Over - 9
YES! En wat een legendarisch gitaarintro!
YES! En wat een legendarisch gitaarintro!
1
geplaatst: 15 augustus 2025, 21:02 uur
50tracks schreef:
Bedoel je Tim of Neil wendyvortex? Too Much Friction van Tim staat inderdaad niet op Spotify. Zeer irritant. Don't Dream It's Over is dan weer geschreven door z'n broertje Neil. Ik denk inderdaad dat we geen medelijden met zijn bankrekening hoeven te hebben. Alleen op de royalties van het aantal versies van dit nummer loop je aardig binnen.
Tim Finn (Fraction Too Much Friction) bedoel ik. Gelukkig heb ik de single nog. Dat vind ik nou net een heel lekker nummer.
0
geplaatst: 15 augustus 2025, 21:34 uur
Vance Joy - Riptide: 5
Crowded House - Don't Dream Is Over: 7
Crowded House - Don't Dream Is Over: 7
* denotes required fields.