MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:

Prachtig : 10

Kijk eens aan, Best New Artist in a Video! Dat zijn nog eens prijzen

8,5

Vance Joy: 6,5
Crowded House: 5

6,0

Heeft iemand al gezegd dat ze betere liedjes hebben?

Voor mij is dit hun allermooiste, en ze hebben veel moois gemaakt. Ik ga gewoon de volle mep geven, fuck it:

10

Crowded House: 10

Midnight Oil: 10

MeN At Work: 9

INXS: 8

Vance Joy: 7

dazzler schreef:
Mem At Work: 9

Is dat de Friese variant?

9,5

Vance Joy - Riptide: 7

Titmeister schreef:
Is dat de Friese variant?

Geen mem blijft uit het vizier van Titmeister.

dazzler schreef:
(quote)

Geen mem blijft uit het vizier van Titmeister.

Gezien z'n naam is ie wel van de memmen.

Volgens mij is dit het meest gedraaide liedje op de radio. Alles wat Sky Radio zo irritant maakt verpakt in één liedje keurig binnen de 4 minuten. En laat diezelfde Tim Finn nou ooit eens 1 geweldige hit hebben gehad die dan net weer niet op Spotify staat.

Ik heb het liedje nog even geanalyseerd. het is een beetje Every Breath You Take liedje. Wel een pak minder goed. Orgeltje is nog wel leuk. Sixties sausje heeft het. Tim is er vast rijk mee geworden, leuk dan kunnen ze kinderen ook fijn studeren.

Maar zullen we afspreken dat we dit hoogstens 1 x per jaar in de Top 2000 en 1 x per maand op Sky radio uitzenden en in plaats daarvan gewoon leukere liedjes gaan draaien?

Dank bij voorbaat en dan zal ik het oordeel enigszins mild houden: 4,2

Bedoel je Tim of Neil wendyvortex? Too Much Friction van Tim staat inderdaad niet op Spotify. Zeer irritant. Don't Dream It's Over is dan weer geschreven door z'n broertje Neil. Ik denk inderdaad dat we geen medelijden met zijn bankrekening hoeven te hebben. Alleen op de royalties van het aantal versies van dit nummer loop je aardig binnen.

Crowded House - Don’t Dream It’s Over - 9
YES! En wat een legendarisch gitaarintro!

Geef mij Split Enz maar

6

50tracks schreef:
Bedoel je Tim of Neil wendyvortex? Too Much Friction van Tim staat inderdaad niet op Spotify. Zeer irritant. Don't Dream It's Over is dan weer geschreven door z'n broertje Neil. Ik denk inderdaad dat we geen medelijden met zijn bankrekening hoeven te hebben. Alleen op de royalties van het aantal versies van dit nummer loop je aardig binnen.

Tim Finn (Fraction Too Much Friction) bedoel ik. Gelukkig heb ik de single nog. Dat vind ik nou net een heel lekker nummer.

Vance Joy - Riptide: 5
Crowded House - Don't Dream Is Over: 7

Crowded House - Don't Dream Is Over : 6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 18:39 uur

geplaatst: vandaag om 18:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.