MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
En Oldfart mag Pixies - Surfer Rosa eens onder handen nemen.

Paalhaas schreef:
(quote)

2,5/5 voor Low - Trust?? Leg uit (en vergelijk met opvolger The great destroyer).

Daar verbaas ik mezelf ook over. Ik heb wel een vermoeden, maar ik zal hem snel even opzetten.

Hierbij Opeth-Morningrise

Ik hoop dat ik hiermee degenen die bij Damnation blijven steken kan overhalen ook eens de wat grimmige kant van Opeth te beluisteren.

Eerst Trout mask replica eens doen.

Hierbij een verzoek aan aERodynamIC om Joseph Arthur - Nuclear Daydream te reviewen. Je hebt er niet op gestemd, dus zie dit gewoon als een muziektip. Zal je goed bevallen denk ik

Status Seeker, doe jij deze eens:

Korn - Korn

Kan nog wel een recensie bij, en 4* is heel niet slecht

Orbit, hier ben ik heel benieuwd naar!

http://www.musicmeter.nl/al...

Iets uitgebreidere review graag

musicfriek schreef:
Orbit, hier ben ik heel benieuwd naar!

http://www.musicmeter.nl/al...

Iets uitgebreidere review graag

OK, ook een band die wel wat meer aandacht kan gebruiken inderdaad

orbit schreef:
OK, ook een band die wel wat meer aandacht kan gebruiken inderdaad

Ik ken alleen (zoals velen denk ik) het nummer Don't Fear the Reaper en dat is werkelijk een fenomenaal nummer!

musicfriek schreef:
(quote)

Ik ken alleen (zoals velen denk ik) het nummer Don't Fear the Reaper en dat is werkelijk een fenomenaal nummer!

Eén van mijn favoriete nummers allertijden zelfs!
Maar BÖC heeft wel meer parels.. vanmiddag ergens staat ie erop

Iemand nog eentje voor mij?

musicfriek schreef:
Iemand nog eentje voor mij?

Ik ben wel benieuwd naar jouw beleving van King Crimson- In the Court ...

Had niet verwacht dat je dit soort albums zou draaien.

Status Seeker schreef:
Had niet verwacht dat je dit soort albums zou draaien.

Hmm, ik hou er wel van hoor, begin het net te ontdekken eigenlijk. Maar ik zal mijn best doen..

musicfriek schreef:
(quote)

Hmm, ik hou er wel van hoor, begin het net te ontdekken eigenlijk. Maar ik zal mijn best doen..

Lees mijn recensie van Red voor je verdere ontdekkingsreis in het land van koning Crimson

handsome_devil
Status Seeker: Coldplay - A Rush of Blood to the Head, aangezien dit album een beetje uit de toon valt tussen je 4,5 stemmen (de rest is over het algemeen wel hardere muziek ), ben ik benieuwd naar wat je te vertellen hebt bij dit album

Voor handsome_devil: Pet Shop Boys - Disco. Dat was in de jaren 80 wel het meest alternatieve wat ik zo ongeveer luisterde.....ben benieuwd waarom jij tot 3,5* komt.

Ocean Rain

En bono mag me wel eens wat gaan vertellen over de magie van Mostly Autumn - The Last Bright Light

Ward schreef:
levenvergeten, ik ben benieuwd waarom je Clap Your Hands Say Yeah zo geweldig vind (ik vind ze ook goed hoor).

Ik denk dat ik daar wel genoeg bij heb geschreven - zo'n 8 regels weliswaar.

en voor bonothecat: De Jeugd van Tegenwoordig - Parels voor de Zwijnen, en dan wil ik over elk nummer iets slechts horen

levenvergeten schreef:
(quote)

Ik denk dat ik daar wel genoeg bij heb geschreven - zo'n 8 regels weliswaar.

en voor bonothecat: De Jeugd van Tegenwoordig - Parels voor de Zwijnen, en dan wil ik over elk nummer iets slechts horen

Ik pas.....volgens mij heb ik daarover gezegd wat er over te zeggen valt. Dus mijn recensie is bij deze klaar. En ik vind het overigens leuker dat er recensies komen over cd's waar je mensen enthousiast over kunt maken. Dus ik wil wel een nieuwe.

[edit]ik zie nu dat obsessed me al een verzoek had gedaan[/edit]

Levenvergeten: wat dacht u van Welcome to Jamrock - Damian Marley

bonothecat schreef:
(quote)

Ik pas.....volgens mij heb ik daarover gezegd wat er over te zeggen valt. Dus mijn recensie is bij deze klaar. En ik vind het overigens leuker dat er recensies komen over cd's waar je mensen enthousiast over kunt maken. Dus ik wil wel een nieuwe.

Wat dacht je van mijn opdracht

@ bonothecat: is I Am Kloot - I Am Kloot goed?

Reijersen, Damian Marley gaat lukken.

obsessed schreef:
(quote)

Wat dacht je van mijn opdracht

Ik zag hem net, daar word ik een stuk gelukkiger van ....thank you obsessed

Trout mask replica zo goed en kwaad als het ging beschreven.

handsome_devil
bonothecat schreef:
Voor handsome_devil: Pet Shop Boys - Disco. Dat was in de jaren 80 wel het meest alternatieve wat ik zo ongeveer luisterde.....ben benieuwd waarom jij tot 3,5* komt.

Met 3,5 albums kan ik eigenlijk niet erg veel Dat zijn van die albums die ik lekker vind klinken en waar ik verder niet zoveel mee heb

levenvergeten schreef:
@ bonothecat: is I Am Kloot - I Am Kloot goed?

Ik had er al 1 van obsessed, maar i am kloot doe ik ook wel. Ik kreeg visioenen van de jeugd van tegenwoordig....die hele cd nog een keer luisteren, het idee alleen al is ondragelijk.

levenvergeten: Rolling stones - Aftermath

Gast
geplaatst: vandaag om 03:48 uur

geplaatst: vandaag om 03:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.