Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2013, 23:42 uur
8,5
Gewoon een prima nummer. Satellite of Love had nog wel wat hoger gescoord, evenals wat nummers die te onbekend zijn voor dit topic.
Gewoon een prima nummer. Satellite of Love had nog wel wat hoger gescoord, evenals wat nummers die te onbekend zijn voor dit topic.
0
geplaatst: 12 september 2013, 23:44 uur
7
Moet toen wel een controversiële single geweest zijn, en is nu een klassieker, maar ook wel wat grijsgedraaid en saai...
Moet toen wel een controversiële single geweest zijn, en is nu een klassieker, maar ook wel wat grijsgedraaid en saai...
0
geplaatst: 13 september 2013, 00:49 uur
Na het afserveren van The First Rebirth leek het me wel aardig een spin-off topic op te zetten. Wel voor mensen die ook echt iets met dance hebben, niet voor spelletjesverslaafden die op alles stemmen wat ze kennen. 
Muziek >> Muziekgames >> De danceplaat van de dag

0
geplaatst: 13 september 2013, 08:06 uur
8
Prachtig gedaan, die tekst is natuurlijk van ongekende artistieke schoonheid, qua inhoud.
Daar gaat de diversiteit! De liefhebbers van een bepaald genre trekken zich terug naar hun eigen topics, weg van de onvoldoendes en de vele "bléééééhs"! Maar goed, het wordt subtiel gebracht en ik moet inderdaad toegeven vermoedelijk zelden boven een zes uit te gaan komen voor danceplaten......
Prachtig gedaan, die tekst is natuurlijk van ongekende artistieke schoonheid, qua inhoud.
herman schreef:
Na het afserveren van The First Rebirth leek het me wel aardig een spin-off topic op te zetten. Wel voor mensen die ook echt iets met dance hebben, niet voor spelletjesverslaafden die op alles stemmen wat ze kennen.
Daar gaat de diversiteit! De liefhebbers van een bepaald genre trekken zich terug naar hun eigen topics, weg van de onvoldoendes en de vele "bléééééhs"! Maar goed, het wordt subtiel gebracht en ik moet inderdaad toegeven vermoedelijk zelden boven een zes uit te gaan komen voor danceplaten......

0
geplaatst: 13 september 2013, 08:09 uur
musician schreef:
Daar gaat de diversiteit! (...) ik moet inderdaad toegeven vermoedelijk zelden boven een zes uit te gaan komen voor danceplaten......
Daar gaat de diversiteit! (...) ik moet inderdaad toegeven vermoedelijk zelden boven een zes uit te gaan komen voor danceplaten......
Tot zover je eigen gebrek aan diversiteit

0
geplaatst: 13 september 2013, 08:11 uur
10
Muziek, tekst, begeleiding, performance ... alles klopt.
Muziek, tekst, begeleiding, performance ... alles klopt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 september 2013, 11:30 uur
Zag ik daar nou wat gebabbel over of Zephyr geen bekender Lou Reed nummer had kunnen kiezen? Hoe bekend moet het worden??
Afijn, een klassieker die langzaamaan onder de huid is gaan zitten. Heb verder niet zo veel met de goede man, maar dit is een fijn nummer.
7,3
Afijn, een klassieker die langzaamaan onder de huid is gaan zitten. Heb verder niet zo veel met de goede man, maar dit is een fijn nummer.
7,3
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 september 2013, 11:31 uur
herman schreef:
Als de mensen met een progfobie zich dan ook in dat topic zouden kunnen terugtrekken...

0
geplaatst: 13 september 2013, 11:50 uur
8
Grappig, ik wilde dit nummer zelf ook plaatsen de volgende keer dat ik aan de beurt was.
Maar goed, geweldig nummer! Bij mij zou Perfect Day dan weer minder gescoord hebben.
Grappig, ik wilde dit nummer zelf ook plaatsen de volgende keer dat ik aan de beurt was.
Maar goed, geweldig nummer! Bij mij zou Perfect Day dan weer minder gescoord hebben.
0
geplaatst: 13 september 2013, 12:07 uur
Casartelli schreef:
Zag ik daar nou wat gebabbel over of Zephyr geen bekender Lou Reed nummer had kunnen kiezen? Hoe bekend moet het worden??
Dan lees je toch niet goed volgens mij. Het gaat er vooral om dat er veel mensen zijn die andere nummers van Reed beter vinden, niet bekender.
0
geplaatst: 13 september 2013, 12:08 uur
Ik zit hier over een maand waarschijnlijk alleen merk ik 
Dit heb ik altijd wel een leuk nummer gevonden.
7,5

Dit heb ik altijd wel een leuk nummer gevonden.
7,5
0
geplaatst: 13 september 2013, 12:32 uur
Casartelli schreef:
Als de mensen met een progfobie zich dan ook in dat topic zouden kunnen terugtrekken...
(quote)
Ja maar, ik heb meerdere albums van Yes en King Crimson in de kast staan.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 september 2013, 12:44 uur
GrafGantz schreef:
Dan lees je toch niet goed volgens mij. Het gaat er vooral om dat er veel mensen zijn die andere nummers van Reed beter vinden, niet bekender.
Ah, ik zie dat zowel Zephyr als ik ietwat diagonaal conclusies trokken.
Afijn, Perfect Day was mijn favoriete LR-nummer geweest, maar qua karakteristiciteit scoort deze toch wel hoger.
0
Zephyr
geplaatst: 13 september 2013, 12:47 uur
herman schreef:
Na het afserveren van Rainbow - Stargazer met een gemiddelde van 6,34
, (zo'n 2,5 maand geleden in dit topic), lijkt het mij wel aardig om dan ook een andere spin-off op te zetten :Muziek >> Muziekgames >> De Hardrock/Metal Song Van De Dag
Maar dan alleen voor users die écht iets met Hardrock/Metal hebben ...

0
geplaatst: 13 september 2013, 12:49 uur
8
Heb verder weinig met ome Lou (lees: zeker The VU), maar dit nummer doet het wonderwel wel voor me. Perfect Day zou beduidend lager scoren.
Ik heb mezelf dan ook plechtig beloofd, bij het (her)verschijnen van dat topic, om er niet aan deel te nemen, wel zo fair naar de proggers onder ons. Van terugtrekken was in mijn geval dan ook geen sprake
Heb verder weinig met ome Lou (lees: zeker The VU), maar dit nummer doet het wonderwel wel voor me. Perfect Day zou beduidend lager scoren.
Casartelli schreef:
Ik heb mezelf dan ook plechtig beloofd, bij het (her)verschijnen van dat topic, om er niet aan deel te nemen, wel zo fair naar de proggers onder ons. Van terugtrekken was in mijn geval dan ook geen sprake

0
geplaatst: 13 september 2013, 12:52 uur
9
Fantastisch nummer van Reed. Veel beter dan Perfect Day in ieder geval. Het beste nummer van hem is natuurlijk Caroline Says, daar is geen twijfel over.
Fantastisch nummer van Reed. Veel beter dan Perfect Day in ieder geval. Het beste nummer van hem is natuurlijk Caroline Says, daar is geen twijfel over.
0
geplaatst: 13 september 2013, 15:19 uur
Zephyr schreef:
, (zo'n 2,5 maand geleden in dit topic), lijkt het mij wel aardig om dan ook een andere spin-off op te zetten :
Muziek >> Muziekgames >> De Hardrock/Metal Song Van De Dag
, (zo'n 2,5 maand geleden in dit topic), lijkt het mij wel aardig om dan ook een andere spin-off op te zetten :Muziek >> Muziekgames >> De Hardrock/Metal Song Van De Dag
Dit lijkt mij dan het einde van gezamenlijke spelletjes en gezellig bashen.
Ik zoek nog een topic waar uitsluitend muziek van 50 plus muzikanten wordt beoordeeld. En op voorhand de regel dat alleen met positieve waarderingen wordt gewerkt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.