MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:

Ik ga morgen geloof ik eerst maar eens een lijstje maken.

Mooi west en het is daar bij jullie toch bewolkt en niet echt shiny, ben maar blij het is hier veel warmer
Puf, puf, puf,

Ik heb er inmiddels 111 gerankt! Nog 39 te gaan dan heb ik een mooi tijdsdocumentje voor mezelf, een top 150 t/m 1959. Mijn top 30 geef ik overigens nog een extra draaibeurt om met een zo goed mogelijk lijstje te komen.

En nu maar hopen dat ik niet in tijdnood kom...

Rudi S schreef:
Mooi west en het is daar bij jullie toch bewolkt en niet echt shiny, ben maar blij het is hier veel warmer
Puf, puf, puf,

Ha ha! Ik heb het hartstikke koud hier in..... Utrecht. We zijn er net.

We zijn 1 dag eerder gekomen: konden nog wat annuleren. Het werd echt te heet op het einde: 37 graden (in de schaduw dan) en er kwam ook flink wat onweer aan. We hebben overnacht in een hotel met een essentieel iets: airconditioning!

Wel een uitdaging hoor zo ver terug. Ik ken eigenlijk meer dan dat ik aanvankelijk dacht.
Echt veel goede muziek toen.
Ik ga vrolijk verder. Succes iedereen !

zaaf
ben het met je eens. goede muziek zeker en net zoveel truttigheid als nu. alleen de middelen waren kwalitatief minder, maar die zijn niet noodzakelijk voor goede muziek.

west schreef:

We zijn 1 dag eerder gekomen: konden nog wat annuleren.

Dat alles om een goed lijstje af te kunnen leveren, geweldig.

zaaf
Is dit deformatie?

zaaf schreef:
ben het met je eens. goede muziek zeker en net zoveel truttigheid als nu. alleen de middelen waren kwalitatief minder, maar die zijn niet noodzakelijk voor goede muziek.

Absoluut. Maar met beperkte middelen werd toch vaak iets heel moois neergezet. Puur en wat een geweldige vocalisten toen al.

Rudi S schreef:
(quote)

Dat alles om een goed lijstje af te kunnen leveren, geweldig.

Ik ben nu weer net fit genoeg om er aan te beginnen. Het was niet voor niets!

johan de witt schreef:
Hier is Spotify ook niet te installeren, dus ook niet te beluisteren.
Deezer daarentegen wel
Spotify heeft ook een web player.

Ja, op een computer gebruik ik altijd de web player, niks mis mee.

Na het verwerken van de lijstjes van : DjFrankie Film Pegasus zaaf thelion Renoir Rudi S
Hebben wij een top 20 met een mooie mix van: rock & roll, soul, blues, Jazz, Chanson
Prachtige lijst.
En west staat er nu ook bij.

Gelukt! Het is (al zeg ik het zelf) een heerlijke lijst geworden. Na twee keer de hele boel luisteren is deze lijst eruit gerold. En geloof het of niet maar bij toeval heb ik me ook nog aan de zogenaamde bikkel regel gehouden want elke artiest komt maar één keer voor. Al is er wel één artiest die zowel solo als in duo verband is doorgedrongen tot de lijst. Een bonuspuntje voor degene die de juiste artiest weet te raden .

Wanneer is de deadline ook alweer?

Volgens mij morgenavond om 11 uur..

Edgar18 schreef:
Gelukt! Het is (al zeg ik het zelf) een heerlijke lijst geworden. .

Helemaal eens, wat een prachtige muziek is er in die periode te kiezen.

https://smileyshack.files.wordpress.com/2010/12/sbiting_100-1081.gif?w=110&h=49

ArthurDZ wat edgar zegt, donderdag 23:00 uur.

zaaf
Edgar18 schreef:
Gelukt! Het is (al zeg ik het zelf) een heerlijke lijst geworden. Na twee keer de hele boel luisteren is deze lijst eruit gerold. En geloof het of niet maar bij toeval heb ik me ook nog aan de zogenaamde bikkel regel gehouden want elke artiest komt maar één keer voor. Al is er wel één artiest die zowel solo als in duo verband is doorgedrongen tot de lijst. Een bonuspuntje voor degene die de juiste artiest weet te raden .
ella!

Edgar18, ik doe ook me

Bijna zaaf, warmer dan Ella lukt niet .

zaaf
Hahahaha, Louis dus.

Wat was het ook alweer, een top 20 doorsturen Rudi S?

laxus11 schreef:
Wat was het ook alweer, een top 20 doorsturen Rudi S?

Ja, van de jaren 1923-1953!

Ondertussen zijn er wat lijstjes bij gekomen en de koploper bij de vorige update is nu nummer 4.
De huidige koploper is door bijna iedereen (een keer niet) genoemd en heeft al 98 punten, maar er zitten nog wat kanjers dichtbij.
De mix is nog steeds geweldig, de lijst ook.
Laatste verwerkte lijstjes
bikkel2 Edgar18 nelis Dwejkk_

Dit van een vrolijkje verslaggever

Dus een top 20 van de jaren 1900-1959 en een top 20 van de jaren 1960-1964? Zit ik net een hele avond te schaven aan een top 10

ArthurDZ schreef:
Dus een top 20 van de jaren 1900-1959 en een top 20 van de jaren 1960-1964? Zit ik net een hele avond te schaven aan een top 10

Je had het kunnen weten het is al een paar keer genoemd en jij bent een paar keer getagged o.a. deze:
Arthur let op

Opletten ook voor de quizleider lijkt me met al die verschillende manieren waarop uitvoerenden beschreven staan Mijn lijstje komt nog.

Ja dat klopt, zoals The Dave Brubeck Quartet of Dave Brubeck (Quartet) en ook Sam Cooke and The Soul Stirrers of Soul Stirrers.
Met sorteren gaat dit niet goed

Overigens correct is The Soul Stirrers en The Dave Brubeck Quartet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:55 uur

geplaatst: vandaag om 12:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.