Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2015, 15:54 uur
4x 90's
5x 80's
4x 70's
5x 60's
2x 50's
Niet eens over de verdeling nagedacht: komt mooi uit!
Oh ja: natuurlijk de bikkel2 regel gehanteerd voor deze top 20.
5x 80's
4x 70's
5x 60's
2x 50's
Niet eens over de verdeling nagedacht: komt mooi uit!
Oh ja: natuurlijk de bikkel2 regel gehanteerd voor deze top 20.
0
geplaatst: 28 september 2015, 16:22 uur
0
geplaatst: 28 september 2015, 17:35 uur
Geen restricties gelegd op het aantal nummers per artiest.
11x 60s
9x 70s
Het wordt maar weer eens duidelijk uit welke decennia mijn favoriete nummers komen. Wel moet ik erbij vermelden dat in de andere decennia mijn favoriete nummers de eindlijst niet hebben gehaald, anders was de samenstelling niet hetzelfde geweest.
11x 60s
9x 70s
Het wordt maar weer eens duidelijk uit welke decennia mijn favoriete nummers komen. Wel moet ik erbij vermelden dat in de andere decennia mijn favoriete nummers de eindlijst niet hebben gehaald, anders was de samenstelling niet hetzelfde geweest.
0
geplaatst: 28 september 2015, 20:44 uur
Rudi S
Of het uitmaakt weet ik niet maar in de startlijst staat zowel een nummer van The Doors als mede van Doors. Wellicht dat mensen dit nog handmatig aanpassen en je daardoor wellicht op meerdere manieren dezelfde liedjes in je overzicht krijgt.
Of het uitmaakt weet ik niet maar in de startlijst staat zowel een nummer van The Doors als mede van Doors. Wellicht dat mensen dit nog handmatig aanpassen en je daardoor wellicht op meerdere manieren dezelfde liedjes in je overzicht krijgt.
0
geplaatst: 28 september 2015, 20:57 uur
4x60's
4x70's
7x80's
5x90's
Jaren '80 favoriet volgens verwachting
4x70's
7x80's
5x90's
Jaren '80 favoriet volgens verwachting
0
geplaatst: 28 september 2015, 22:16 uur
vigil schreef:
Rudi S
Rudi S
Zelfde voor (The) Rolling Stones.
0
geplaatst: 28 september 2015, 22:34 uur
Ik kan die The fouten niet meer aanpassen, dit is veroorzaakt omdat ik ze uit het overzichtstopic gehaald (copy / paste) heb.
Bij sommige o.a. VU het ik het nog gecorrigeerd en bij andere gemist.
Bij sommige o.a. VU het ik het nog gecorrigeerd en bij andere gemist.
0
geplaatst: 28 september 2015, 23:34 uur
Let dus wel op bij Bruce Springsteen - The Rive
Dat is de enige die ik heb aangepast (ik heb er heel verrassend een r achter gezet).
Dat is de enige die ik heb aangepast (ik heb er heel verrassend een r achter gezet).
0
geplaatst: 30 september 2015, 08:49 uur
Met de lijstjes van: DjFrankie dynamo d Film Pegasus sheep67 zaaf Lukas HugovdBos bikkel2 west johan de witt vigil laxus11 Dwejkk_ herman luigifort Simon77 Gretz Renoir Cured is er een duidelijke koploper (40 punten voorsprong) de rest van het veld zit extreem dicht op elkaar.
Overigens is 40 punten ook maar 2 keer een nummer 1 positie.
19 lijstjes alweer
update 12:07 : 20 met nelis erbij.
Overigens is 40 punten ook maar 2 keer een nummer 1 positie.
19 lijstjes alweer

update 12:07 : 20 met nelis erbij.
0
geplaatst: 30 september 2015, 12:12 uur
De nadruk in de meeste lijstjes ligt op de laatste 4 decennia.
0
geplaatst: 30 september 2015, 14:21 uur
De verdeling in mijn lijst
50's 1x
60's 7x
70's 6x
80's 3x
90's 3x
50's 1x
60's 7x
70's 6x
80's 3x
90's 3x
0
geplaatst: 30 september 2015, 14:22 uur
Rudi S schreef:
Met de lijstjes van: DjFrankie dynamo d Film Pegasus sheep67 zaaf Lukas HugovdBos bikkel2 west johan de witt vigil laxus11 Dwejkk_ herman luigifort Simon77 Gretz Renoir Cured is er een duidelijke koploper (40 punten voorsprong) de rest van het veld zit extreem dicht op elkaar.
Hopen op een van die twee nummers van die band die nog nooit de MuMeLadder heeft aangevoerd, maar verschillende keren wel dichtbij was.
0
geplaatst: 30 september 2015, 14:43 uur
Voor de lijstjesfreaks onder ons, je kunt tot en met vandaag ook je Top 50 over de afgelopen 50 jaar invoeren bij 3fm.
0
geplaatst: 30 september 2015, 15:06 uur
Beste keuzelijst ooit, met afstand! De gemiddelde user hier zal waarschijnlijk moeten schrappen tussen honderden pareltjes.
0
geplaatst: 30 september 2015, 15:38 uur
Heb hem daar wel gehanteerd ja, want anders was het echt onmogelijk. Als ik zelf nog eens een allertijdenlijst opstel worden het eerder 2000 nummers dan 200. 
Mijn lijstje

Mijn lijstje
0
geplaatst: 30 september 2015, 15:39 uur
Gretz schreef:
Beste keuzelijst ooit, met afstand! De gemiddelde user hier zal waarschijnlijk moeten schrappen tussen honderden pareltjes.
Wel jammer dat ze van die ene band die je eerder noemde nou net die twee nummers niet hebben. Wel Headmaster Ritual!

0
geplaatst: 30 september 2015, 15:41 uur
Teunnis schreef:
Wel jammer dat ze van die ene band die je eerder noemde nou net die twee nummers niet hebben. Wel Headmaster Ritual!
(quote)
Ja helaas, daar baal ik ook het meest van als het om hiaten gaat in de keuzelijst. De vrije keuzeplekken (5 stuks) zitten natuurlijk ook snel vol, dus daar had ik er ook geen ruimte meer voor.
0
zaaf
geplaatst: 30 september 2015, 15:52 uur
kanonne wat een lijst. meer dan 16000. maar zelfs Ween staat erin (geen Joy Division daarentegen)
0
geplaatst: 30 september 2015, 15:54 uur
Ook geen Nick Drake, Wilco en Interpol. Houdt je altijd als het willen afbakenen met zo'n lijst.
0
geplaatst: 30 september 2015, 15:57 uur
zaaf schreef:
kanonne wat een lijst. meer dan 16000. maar zelfs Ween staat erin (geen Joy Division daarentegen)
Ik heb toch echt Love Will Tear Us Apart gezien. Velvet Underground alleen met Waiting for the Man.
0
geplaatst: 30 september 2015, 16:03 uur
Alleen Love Will Tear Us Apart stond erin. Ook van the VU en Sufjan stond er maar één nummer in de lijst. En hoewel het een prima keuzelijst is mist er ook nog ontzettend veel. Bijvoorbeeld de al eerder genoemde Nick Drake maar ook een bekende Indie band als Neutral Milk Hotel heeft het niet gehaald.
0
geplaatst: 30 september 2015, 16:14 uur
Waarschijnlijk is de keuzelijst eigenlijk een kopie van hun muziekdatabase. Alle nummers die in het systeem staan konden makkelijk gekopieerd worden naar de lijst. Men vond het vervolgens teveel moeite om de ontbrekende klassiekers hieraan toe te voegen. Dit verklaard vermoedelijk waarom Arcade Fire en The National wel een handjevol noteringen hebben, maar geen enkel nummer van hun meest gelauwerde albums (Funeral respectievelijk Boxer).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.