MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Cured
Als ik hetzelfde heb als jij en nog 2 of 3 anderen ook, dan komt ie wel......mag ik hopen.

En ik maar denken dat mijn favoriet van Kid A en mijn nummer 4 van 2000 The National Anthem, de top 10 niet zou halen. Wel dus!

Zo ken ik je weer west !!

zaaf
ik hoef vanmiddag pas langs de lijn te brullen.... nou ja, kan ik vanochtend wat stemoefeningen doen.

J.O.S. Days zeg ik maar hierzo

Enne National Anthem is super

west schreef:
En ik maar denken dat mijn favoriet van Kid A en mijn nummer 4 van 2000 The National Anthem, de top 10 niet zou halen. Wel dus!

We hebben dezelfde smaak west, wie had dat gedacht

Mijn nummer 1 erin, prachtig!

We are proof that the heart is a risky fuel to burn

ArthurDZ schreef:

We are proof that the heart is a risky fuel to burn

Ik had de kraai, benieuwd of die nog gaat komen?

Mijn nummer twee, Being in Love . Zou de kraai het ook nog gehaald hebben?

Cured
Zou zo maar kunnen.......naar mijn nominaties kraait waarschijnlijk geen haan naar... .

luigifort schreef:
(quote)

We hebben dezelfde smaak west, wie had dat gedacht

Ik heb jouw nummer 1 lopen sponsoren. Als ik dat had geweten!

zaaf
ik zie een trio ontstaan

Zo hé, Lioness, The National Anthem en Bbeing in Love: dat is een mooi rijtje! Zou mooi zijn als dit niveau vastgehouden kan worden. Ik verwacht sowieso nog het beste nummer van Kid A (en 2000). Misschien zelfs ook nog het op één na beste nummer.Al is drie keer dezelfde artiest wel een beetje te veel van het goede. Idem voor Jason Molina, waarvan ook het op één na beste nummer ontbreekt.

Rudi S schreef:
Overigens druk, druk, druk, zo dadelijk 07.00 naar een verre uitwedstrijd met de jongelui, dit weekend nog 2 feestjes en Oranje moet ook nog eens in verwegistan spelen.
Nu even doorstappen en dan vanmiddag en na de wedstrijd nog wat hapjes.
Sociale levens worden niet geapprecieerd hier!

Wel opvallend, The National Anthem. Dat betekent dat Idioteque, Everything In Its Right Place én How to Disappear Completely nog komen?

Being In Love hier ook! Vooral door de fenomenale live-versie. Hier ook nog eentje van Ghost Tropic, maar die verwacht ik niet. Waar blijft GYBE! eigenlijk?! En is men de domme piloot vergeten?

chevy93 schreef:
En is men de domme piloot vergeten?

De programmatuur malaise had hier zelfs twee ijzers in het vuur

Nog geen enkel nummer uit mijn top 10. Ofwel eindigen mijn favorieten hoog, of ik heb een unieke smaak.

zaaf schreef:
ik zie een trio ontstaan

Daar doe ik niet aan.

Deelder zat ooit volgens eigen zeggen in het grootste (jazz)trio ter wereld. De naam van het trio was "Trio Me Reet Plus 1" en bestond uit 4 muzikanten

Maar dit geheel terzijde...

zaaf
Ik denk dat dat west wel over de streep trekt.

Film Pegasus schreef:
Nog geen enkel nummer uit mijn top 10. Ofwel eindigen mijn favorieten hoog, of ik heb een unieke smaak.

Ik ook niet en dat zou betekenen dat ik dezelfde unieke smaak heb en daarmee vervalt gelijk de uniekheid

Unicum nummer 3 meldt zich. Al zal de teller voor mij waarschijnlijk niet op nul blijven staan als groot RH-fanboi.

zaaf
oe dan wordt ie lastig voor mij als niet-rh-fanbooi. ik sta ook nog op 0

Allemaal 0? Waar komen die stemmen dan vandaan?
Bij mij ook geen RH trouwens.

Ik ook op 0, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht dit jaar.

Ik ben wel n fanboi

Cured
Ben nergens ven van . Overigens sta ik ook nog op 'nul'' en dat zal met één ook wel ophouden als die nog komt.

Denk dat er helemaal niks meer komt..Rudi is de hele dag pleite

Is vast in de kantine blijven hangen.
Bier en Nederlands elftal.

Uiteraard

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.