Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 12:41 uur
Piazza is een leuk nummer..de rest ken ik niet..heb daar dus ook niets over te zeggen of klagen.. 

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 14:18 uur
luigifort schreef:
Piazza is een leuk nummer..de rest ken ik niet..heb daar dus ook niets over te zeggen of klagen..
Ja, hou jij je maar koest!

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 15:41 uur
Dat Canadese vuurtje verwacht ik nog heel hoog, maar hoop dat er nog een ander nummer uit mijn top 10 de lijst haalt... ik vrees ervoor, maar wellicht die oud-burgemeester van New York. Iets elektronisch zou ook erg welkom zijn na 4 gitaarbands.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 15:43 uur
Meer dan de helft van m'n top 10 (6 stuks) valt onder electronic/dance, dus aan mij zal het niet liggen 
Zou er ook niet van opkijken als ten minste 3 van de 4 rockbands uit m'n top 10 het tot de uiteindelijke toplijst schoppen.

Zou er ook niet van opkijken als ten minste 3 van de 4 rockbands uit m'n top 10 het tot de uiteindelijke toplijst schoppen.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 17:05 uur
Veelzijdig jaartje......dus verwacht nog wel wat diversiteit.
Hoop nog op Rufus.
Hoop nog op Rufus.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 17:20 uur
Ik hoop op een nummer uit mijn top 10..thats all i can say...
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 17:33 uur
Iemand The Jayhawks in zijn lijstje? Schitterend album en zeker de moeite waard om eens te beluisteren.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 17:44 uur
Blur zat bij mij op nr 11. Lang getwijfeld, maar hun tegenhangers toch op nr 10 gezet.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 18:10 uur
Ik hoop ook dat de witte strepen het dit keer beter doen.
Ik zag dat thelion de plaat van de week draaide, maar hij is vergeten om zijn lijstje in te leveren (als ze er al in stonden natuurlijk).
Ik zag dat thelion de plaat van de week draaide, maar hij is vergeten om zijn lijstje in te leveren (als ze er al in stonden natuurlijk).
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 18:12 uur
Edgar18 schreef:
Iemand The Jayhawks in zijn lijstje? Schitterend album en zeker de moeite waard om eens te beluisteren.
Me !
Mooi album op een regenachtige dag 
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 18:16 uur
Ik ben eindelijk in jouw oude platenzaak geweest: mooi daar zeg! En veel soul & funk op vinyl. Vond o.a. een fraaie verzamelaar: Keb Darge's Deep Funk vol.3.

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 18:19 uur
Mijn oude platenzaak west ? Die is toch niet meer bestaand ? 

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 18:25 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:04 uur
6. Radiohead - 2 + 2 = 5. (The Lukewarm.)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/34/Radiohead_2%2B2%3D5_CD1.jpg
Punten : 34
Nom. : hoi123 DjFrankie west vigil Edgar18 Rudi S
Nr. 1 van: niemand
Ik was direct al weg van Hail to the Thief , heerlijk album en die opener is ook wel mijn favoriet (nummer 3 in mijn lijstje over 2003).
De titel 2+2=5 is een verwijzing naar Orwell’s 1984.
Als het lied opent is Greenwoods gitaar (eerste seconden) eigenlijk nog niet klaar, maakt niet uit.
Na een rustig begin, komt die geweldige versnelling na een tweetal minuten keihard binnen en van daaruit gaat het echt alle kanten uit, geweldig intens en opeens is het over.
Creatief clubje die jongens.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/34/Radiohead_2%2B2%3D5_CD1.jpg
Punten : 34
Nom. : hoi123 DjFrankie west vigil Edgar18 Rudi S
Nr. 1 van: niemand
Ik was direct al weg van Hail to the Thief , heerlijk album en die opener is ook wel mijn favoriet (nummer 3 in mijn lijstje over 2003).
De titel 2+2=5 is een verwijzing naar Orwell’s 1984.
Als het lied opent is Greenwoods gitaar (eerste seconden) eigenlijk nog niet klaar, maakt niet uit.
Na een rustig begin, komt die geweldige versnelling na een tweetal minuten keihard binnen en van daaruit gaat het echt alle kanten uit, geweldig intens en opeens is het over.
Creatief clubje die jongens.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:08 uur
Nee maar: die heb ik! Overigens vind ik het hele album niet hun beste, maar deze en die andere juist weer wel.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:08 uur
En dat is band nummer 3 die ik wel in m'n top 10 heb, maar met een ander nummer 

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:36 uur
Gaaf nummer weer van RH. Ik vind er eentje nog net ff beter.
Ik hoop dat we die nog mogen verwelkomen.
Soms lastig om de regel met mijn naam te blijven handhaven, maar volharden blijf ik.
Ik hoop dat we die nog mogen verwelkomen.
Soms lastig om de regel met mijn naam te blijven handhaven, maar volharden blijf ik.

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 21:52 uur
Daar heb ik ook. Ik doe tegenwoordig aan maximaal 2 per artiest per (top) 10.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.