MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Piazza is een leuk nummer..de rest ken ik niet..heb daar dus ook niets over te zeggen of klagen..

zaaf

luigifort schreef:
Piazza is een leuk nummer..de rest ken ik niet..heb daar dus ook niets over te zeggen of klagen..

Ja, hou jij je maar koest!

Ja hier in dit topic past alleen geMOR

Dat Canadese vuurtje verwacht ik nog heel hoog, maar hoop dat er nog een ander nummer uit mijn top 10 de lijst haalt... ik vrees ervoor, maar wellicht die oud-burgemeester van New York. Iets elektronisch zou ook erg welkom zijn na 4 gitaarbands.

Meer dan de helft van m'n top 10 (6 stuks) valt onder electronic/dance, dus aan mij zal het niet liggen

Zou er ook niet van opkijken als ten minste 3 van de 4 rockbands uit m'n top 10 het tot de uiteindelijke toplijst schoppen.

Veelzijdig jaartje......dus verwacht nog wel wat diversiteit.
Hoop nog op Rufus.

zaaf
Take Me is een prima nummer. Alleen uit 2013....

Ik hoop op een nummer uit mijn top 10..thats all i can say...

Iemand The Jayhawks in zijn lijstje? Schitterend album en zeker de moeite waard om eens te beluisteren.

zaaf
zondag post ik mn lijstje

Blur zat bij mij op nr 11. Lang getwijfeld, maar hun tegenhangers toch op nr 10 gezet.

Ik hoop ook dat de witte strepen het dit keer beter doen.
Ik zag dat thelion de plaat van de week draaide, maar hij is vergeten om zijn lijstje in te leveren (als ze er al in stonden natuurlijk).

Edgar18 schreef:
Iemand The Jayhawks in zijn lijstje? Schitterend album en zeker de moeite waard om eens te beluisteren.

Me ! Mooi album op een regenachtige dag

Daar heb ik hem dan ook voor bewaard .

bikkel2 schreef:
(quote)

Me !

Ik ben eindelijk in jouw oude platenzaak geweest: mooi daar zeg! En veel soul & funk op vinyl. Vond o.a. een fraaie verzamelaar: Keb Darge's Deep Funk vol.3.

Mijn oude platenzaak west ? Die is toch niet meer bestaand ?

Ik dacht dat het Record Mania was.

west schreef:
Ik dacht dat het Record Mania was.

Nee.

6. Radiohead - 2 + 2 = 5. (The Lukewarm.)

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/34/Radiohead_2%2B2%3D5_CD1.jpg

Punten : 34
Nom. : hoi123 DjFrankie west vigil Edgar18 Rudi S
Nr. 1 van: niemand

Ik was direct al weg van Hail to the Thief , heerlijk album en die opener is ook wel mijn favoriet (nummer 3 in mijn lijstje over 2003).
De titel 2+2=5 is een verwijzing naar Orwell’s 1984.

Als het lied opent is Greenwoods gitaar (eerste seconden) eigenlijk nog niet klaar, maakt niet uit.
Na een rustig begin, komt die geweldige versnelling na een tweetal minuten keihard binnen en van daaruit gaat het echt alle kanten uit, geweldig intens en opeens is het over.
Creatief clubje die jongens.

Nee maar: die heb ik! Overigens vind ik het hele album niet hun beste, maar deze en die andere juist weer wel.

En dat is band nummer 3 die ik wel in m'n top 10 heb, maar met een ander nummer

zaaf
toch niet mediocre dan

En de derde uit mijn top 10, mijn nr 6

Wat doe je populair!

Gaaf nummer weer van RH. Ik vind er eentje nog net ff beter.
Ik hoop dat we die nog mogen verwelkomen.
Soms lastig om de regel met mijn naam te blijven handhaven, maar volharden blijf ik.

Daar heb ik ook. Ik doe tegenwoordig aan maximaal 2 per artiest per (top) 10.

Had je een eigen platenzaak bikkel2?

zaaf
Wel een eigen discohoek.

dat waren nog eens tijden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.