Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 6 maart 2015, 23:05 uur
woeste schilder, veel gevoelswerk, typische feyenoorder. kom er maar in.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:07 uur
zaaf schreef:
In Rome denken ze daar toch echt anders over.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:12 uur
Die Romeinen moeten hun mond houden. Anders haal ik Asterix en Obelix erbij!
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:17 uur
Zorg je er wel voor dat we geen Assurancetourix in de top 10 krijgen, trainer?
0
Telamon
geplaatst: 6 maart 2015, 23:20 uur
Er wordt hier overduidelijk scorebordjournalistiek toegepast. Jammer hoor.
*verder kleurt, bewust buiten de lijntjes*
*verder kleurt, bewust buiten de lijntjes*
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:22 uur
Zoooo......... even aan de woeste arbeid geweest ; en de top 10 van " 78" is in een moordend tempo gaande.
1/5 tot nu toe. Had nog wel wat leuke dames+ band genomineerd. Hoop dat het er nog van komt.
Content met Costello en Patti....... Police was te verwachten - Wavers? Xtc was ook al lekker bezig hoor !
1/5 tot nu toe. Had nog wel wat leuke dames+ band genomineerd. Hoop dat het er nog van komt.
Content met Costello en Patti....... Police was te verwachten - Wavers? Xtc was ook al lekker bezig hoor !

0
zaaf
geplaatst: 6 maart 2015, 23:42 uur
ach, kostunrix moest t toch vooral van postuur en snor hebben.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:51 uur
zaaf schreef:
Imposant postuur........ zeker !

Snor bleef in de soep hangen. Stoppelbaard. .standje 4 betreft baardtrimmer.
ARE YOU RECEIVING ME ?? !!
0
zaaf
geplaatst: 6 maart 2015, 23:53 uur
ach bikkeltje... was het maar waar he, met die ontvangst...
maar er komt nog wel wat moois langs hoor
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:54 uur
Heb nog haar.......... maar het wordt wat dunner op bep. plekken. Overweeg een pet !
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:56 uur
Gewoon het hele zooitje eraf bikkel! 
Of anders een muts. Een pet is zoooooo passé.

Of anders een muts. Een pet is zoooooo passé.

0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:56 uur
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:57 uur
Nee...... dat gaat 'm nog ff niet worden. Ik heb nog krullen ! Muts.... akkoord- draag ik wel eens.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:59 uur
Heb je trouwens nog een nummertje zaaf? Ik bedenk ineens dat we hier met een top 10 of zo bezig zijn. 

0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:59 uur
zaaf schreef:
I know ! Beetje het vuurtje opstoken.

0
zaaf
geplaatst: 7 maart 2015, 00:00 uur
west schreef:
Heb je trouwens nog een nummertje zaaf? Ik bedenk ineens dat we hier met een top 10 of zo bezig zijn.
zometeen west, zometeen. Uurtje of 8.33...Heb je trouwens nog een nummertje zaaf? Ik bedenk ineens dat we hier met een top 10 of zo bezig zijn.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 maart 2015, 01:11 uur
Ik was 10 maar 1978 wordt mijn jaar zo te zien, al nummer 3 van mijn top 10
5 Kate Bush - The Man with the Child in His Eyes
.....
9 Police - So Lonely
10 Herman Brood & Romance - Saturday Night
5 Kate Bush - The Man with the Child in His Eyes
.....
9 Police - So Lonely
10 Herman Brood & Romance - Saturday Night
0
Cured
geplaatst: 7 maart 2015, 03:34 uur
Ah, The Police, lekker, maar ik had deze niet en het was voor mij de 'mindere ' van de drie hitsingles van Outlandos.
0
zaaf
geplaatst: 7 maart 2015, 08:23 uur
10 minuutjes eerder dan gepland....
5. Undertones - Teenage Kicks
Punten : 41
Nom. : 5 x
Nr. 1 van : Rudi S, J.J. Wever
Teenage Kicks' gedrag in deze editie hebben we eerder gezien bij andere nummers in eerdere jaargangen. Ik zal niet te plastisch worden, maar een beetje stuurs voor de kroeg blijven hangen om er vrij kort voor sluitingstijd met groot kabaal binnen te vallen, vind ik echt stoer! Beetje puberaal mischien toch...
Hoog gewaardeerde punkrocksong van de hand van rhythmgitarist John O'Neil. Geschreven in '77, maar wegens geen platencontract onafhankelijk uitgebracht medio '78. Sire records trok de band aan, de single verscheen opnieuw en werd door John Peel voorzien van 28 sterren. Verscheen niet direct op de eerste LP van The Undertones, maar wel op de 2e uitgave.
In veel polls wordt 'The Undertones'(album) als een van de beste platen uit de 70's genoemd. Beschouw het als tip, mocht je de plaat niet kennen.
Ik kende de singles van The Undertones al een flinke tijd voor ik het album tot me nam. In mijn poll staat ie sindsdien ook hoog.
5. Undertones - Teenage Kicks
Punten : 41
Nom. : 5 x
Nr. 1 van : Rudi S, J.J. Wever
Teenage Kicks' gedrag in deze editie hebben we eerder gezien bij andere nummers in eerdere jaargangen. Ik zal niet te plastisch worden, maar een beetje stuurs voor de kroeg blijven hangen om er vrij kort voor sluitingstijd met groot kabaal binnen te vallen, vind ik echt stoer! Beetje puberaal mischien toch...
Hoog gewaardeerde punkrocksong van de hand van rhythmgitarist John O'Neil. Geschreven in '77, maar wegens geen platencontract onafhankelijk uitgebracht medio '78. Sire records trok de band aan, de single verscheen opnieuw en werd door John Peel voorzien van 28 sterren. Verscheen niet direct op de eerste LP van The Undertones, maar wel op de 2e uitgave.
In veel polls wordt 'The Undertones'(album) als een van de beste platen uit de 70's genoemd. Beschouw het als tip, mocht je de plaat niet kennen.
Ik kende de singles van The Undertones al een flinke tijd voor ik het album tot me nam. In mijn poll staat ie sindsdien ook hoog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.