Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2015, 12:46 uur
Of gewoon even een moderator vragen om de al geplaatste lijstjes van 10 uit te breiden naar 25.
0
geplaatst: 16 maart 2015, 13:02 uur
GrafGantz schreef:
Of gewoon even een moderator vragen om de al geplaatste lijstjes van 10 uit te breiden naar 25.
Op zich kan dit wel, er is de begin jaren '60 nog geen top 25 (wel top 15) gemaakt (Cured heeft de data niet meer) als een mod het werk wil doen is het natuurlijk geen probleem.
Er ligt dan wel voor zo'n 15 jaar werk

0
geplaatst: 16 maart 2015, 20:03 uur
Je kan ook nu die top 25's posten en dan een mod lief aankijken of hij de berichten met top 10's weghaalt. Maar ik zou het wel even even vantevoren vragen.
Vond dit juist heel makkelijk, was binnen 5 minuten klaar.
Edgar18 schreef:
Wie heeft verzonnen dat we van deze honderd liedjes een top tien gaan maken is behoorlijk sadistisch ingesteld! Wat een onmogelijke keuzes..
Wie heeft verzonnen dat we van deze honderd liedjes een top tien gaan maken is behoorlijk sadistisch ingesteld! Wat een onmogelijke keuzes..
Vond dit juist heel makkelijk, was binnen 5 minuten klaar.
0
geplaatst: 16 maart 2015, 21:13 uur
Nee, ik ben absoluut niet tegen, ik vind het prima.
Ik heb ook toegezegd dit te doen voor de komende 35 jaar.
Het leek mij nog al wat werk voor een mod en het moet wel overzichtelijk blijven.
Ik heb ook toegezegd dit te doen voor de komende 35 jaar.
Het leek mij nog al wat werk voor een mod en het moet wel overzichtelijk blijven.
0
geplaatst: 16 maart 2015, 21:40 uur
0
geplaatst: 17 maart 2015, 08:10 uur
Tja, ik hoop tegen die tijd dat mijn kinderen het willen overnemen.

0
zaaf
geplaatst: 17 maart 2015, 10:03 uur
Update!
19 lijsten binnen - het is nog vroeg voor de lange gedachten
de nr 1 van gisteren is nog steeds de nr 1 ook al zijn er niet veel punten bijgekomen. het kruipt naar elkaar toe. de nr 10 heeft 27 p en de nr 1 43 p.
er zijn nog 24 nummers niet genoemd..
groet van uw donkerwassende zaaf
19 lijsten binnen - het is nog vroeg voor de lange gedachten
de nr 1 van gisteren is nog steeds de nr 1 ook al zijn er niet veel punten bijgekomen. het kruipt naar elkaar toe. de nr 10 heeft 27 p en de nr 1 43 p.
er zijn nog 24 nummers niet genoemd..
groet van uw donkerwassende zaaf
0
zaaf
geplaatst: 18 maart 2015, 09:45 uur
Update!
24 lijsten binnen - er is nog genoeg tijd, puzzelaars, maar wat weet je morgen wel wat je nu niet weet?
er staat nu een verse nr 1, het zit nog dicht bijeen
nr 10 met 36 p en nr 1 met 49...
er zijn nog 15 nummers niet genoemd..
groet van uw donkerbruinvermoedende zaaf
24 lijsten binnen - er is nog genoeg tijd, puzzelaars, maar wat weet je morgen wel wat je nu niet weet?
nr 10 met 36 p en nr 1 met 49...er zijn nog 15 nummers niet genoemd..
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 maart 2015, 23:11 uur
zaaf schreef:
Update!
nr 10 met 36 p en nr 1 met 49...
er zijn nog 15 nummers niet genoemd..
Update!
nr 10 met 36 p en nr 1 met 49...er zijn nog 15 nummers niet genoemd..
Ik verwacht dat er meer nummers uit de 2de periode hoog scoren dan uit de 1 periode van de 70's
0
Cured
geplaatst: 19 maart 2015, 06:03 uur
Ja, hoezo ?
.....(geintje, Frank
) .....maar serieus ; ik denk dat dat meer op persoonlijke smaak en interesse qua deelnemende users is gebaseerd. Qua kwaliteit/soorten muziek hebben de gehele 70's veel te bieden en die breedte vind ik juist interessanter.
.....(geintje, Frank
) .....maar serieus ; ik denk dat dat meer op persoonlijke smaak en interesse qua deelnemende users is gebaseerd. Qua kwaliteit/soorten muziek hebben de gehele 70's veel te bieden en die breedte vind ik juist interessanter.
0
Telamon
geplaatst: 19 maart 2015, 06:44 uur
Even snel alle jaren (zonder de 7's) opgeteld en kom uit op 42, dus gemiddeld stem ik op 1974,2
Nog net in het eerste gedeelte.
Nog net in het eerste gedeelte.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 maart 2015, 07:51 uur
zaaf schreef:
waarom dat?
waarom dat?
wat Cured zegt,en ik denk dat die nummers meer leven dan de oudere nummers. M.u.v. Deep Purple / Led Zeppelin. Alleen jij Zaaf weet of dit klopt

0
geplaatst: 19 maart 2015, 08:49 uur
Ik pas met 8/2 in het profiel van DjFrankie veronderstelling
.
Maar de 2e helft van de jaren '70 is ook wel mijn favoriete muziekperiode (4x album top 10).
.Maar de 2e helft van de jaren '70 is ook wel mijn favoriete muziekperiode (4x album top 10).
0
geplaatst: 19 maart 2015, 09:07 uur
0
johannesA
geplaatst: 19 maart 2015, 09:21 uur
Toch erg veel prachtige nummers om uit te selecteren. Dat viel nog niet mee. Veel vertrouwde namen in mijn top 10 en één artiest twee keer. Deze artiest heeft verder weinig mooie liedjes gemaakt, maar wel 2 topnummers. Wie zou dat zijn?
Ook ruimte voor mijn favoriete artiest en wel heel hoog.
Ook ruimte voor mijn favoriete artiest en wel heel hoog.
0
zaaf
geplaatst: 19 maart 2015, 09:49 uur
johannesA schreef:
Deze artiest heeft verder weinig mooie liedjes gemaakt, maar wel 2 topnummers. Wie zou dat zijn?
Ik weet t maar ben het met de stelling niet eens.Deze artiest heeft verder weinig mooie liedjes gemaakt, maar wel 2 topnummers. Wie zou dat zijn?
Met die van DjFrankie ook niet.
Update!
Weer een verse nr 1, je ziet: alles kan in de BZT show.
De meerderheid der nummers komen uit 70-73, de artiest van johannesA komt zeker in de jaren 80 ruimschoots aan de orde, er zijn 28 lijsten binnen, verwacht nog wel wat en de top 10 is deels verrassend, deels niet

Groet van uw tegendedraadinne zaaf
0
geplaatst: 19 maart 2015, 09:55 uur
0
Cured
geplaatst: 19 maart 2015, 09:57 uur
Mijn verdeling qua periode is voor '75 zes nummers en erna 4, maar qua smaak ben ik erg divers en ben geen genre/stroming/band/tijdperk 'persoon', maar 'afzonderlijke nummers' kiezer. Je kunt mij niet in een (stem)hokje duwen. 

0
geplaatst: 19 maart 2015, 10:04 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.