MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Of gewoon even een moderator vragen om de al geplaatste lijstjes van 10 uit te breiden naar 25.

GrafGantz schreef:
Of gewoon even een moderator vragen om de al geplaatste lijstjes van 10 uit te breiden naar 25.

Rudi S schreef:

Maar dat kan, vanaf de jaren '70 moet een mod het doen, heeft geen voorkeur.

Op zich kan dit wel, er is de begin jaren '60 nog geen top 25 (wel top 15) gemaakt (Cured heeft de data niet meer) als een mod het werk wil doen is het natuurlijk geen probleem.
Er ligt dan wel voor zo'n 15 jaar werk

Je kan ook nu die top 25's posten en dan een mod lief aankijken of hij de berichten met top 10's weghaalt. Maar ik zou het wel even even vantevoren vragen.
Edgar18 schreef:
Wie heeft verzonnen dat we van deze honderd liedjes een top tien gaan maken is behoorlijk sadistisch ingesteld! Wat een onmogelijke keuzes..

Vond dit juist heel makkelijk, was binnen 5 minuten klaar.

zaaf
Als het om '75 - '79 gaat (heeft Cured zijn data niet meer?) dan wil ik dat wel op me nemen. Of is Rudi S mordicus tegen?

Nee, ik ben absoluut niet tegen, ik vind het prima.
Ik heb ook toegezegd dit te doen voor de komende 35 jaar.
Het leek mij nog al wat werk voor een mod en het moet wel overzichtelijk blijven.

Top 10 (aangevuld tot een Top 25) verstuurd.

zaaf
wat is er rudi?

Rudi S schreef:
Ik heb ook toegezegd dit te doen voor de komende 35 jaar.

Jemig man, dan ben je 88!!

zaaf
ah. dat is t.

lijkt mij een goeie tijdsbesteding

Houdt Rudi vast jong !

GrafGantz schreef:
(quote)

Jemig man, dan ben je 88!!

Tja, ik hoop tegen die tijd dat mijn kinderen het willen overnemen.

zaaf
Update!

19 lijsten binnen - het is nog vroeg voor de lange gedachten
de nr 1 van gisteren is nog steeds de nr 1 ook al zijn er niet veel punten bijgekomen. het kruipt naar elkaar toe. de nr 10 heeft 27 p en de nr 1 43 p.
er zijn nog 24 nummers niet genoemd..

groet van uw donkerwassende zaaf

Telamon
Klaar, toch makkelijker dan gedacht. Hup Ode Aan Syd!

zaaf
Update!

24 lijsten binnen - er is nog genoeg tijd, puzzelaars, maar wat weet je morgen wel wat je nu niet weet?

er staat nu een verse nr 1, het zit nog dicht bijeen nr 10 met 36 p en nr 1 met 49...
er zijn nog 15 nummers niet genoemd..

groet van uw donkerbruinvermoedende zaaf

DjFrankie (moderator)
zaaf schreef:
Update!

24 lijsten binnen - er is nog genoeg tijd, puzzelaars, maar wat weet je morgen wel wat je nu niet weet?

er staat nu een verse nr 1, het zit nog dicht bijeen nr 10 met 36 p en nr 1 met 49...
er zijn nog 15 nummers niet genoemd..

groet van uw donkerbruinvermoedende zaaf

Ik verwacht dat er meer nummers uit de 2de periode hoog scoren dan uit de 1 periode van de 70's

zaaf
waarom dat?

Cured
Ja, hoezo ? .....(geintje, Frank ) .....maar serieus ; ik denk dat dat meer op persoonlijke smaak en interesse qua deelnemende users is gebaseerd. Qua kwaliteit/soorten muziek hebben de gehele 70's veel te bieden en die breedte vind ik juist interessanter.

Telamon
Even snel alle jaren (zonder de 7's) opgeteld en kom uit op 42, dus gemiddeld stem ik op 1974,2
Nog net in het eerste gedeelte.

DjFrankie (moderator)
zaaf schreef:
waarom dat?

wat Cured zegt,en ik denk dat die nummers meer leven dan de oudere nummers. M.u.v. Deep Purple / Led Zeppelin. Alleen jij Zaaf weet of dit klopt

Ik pas met 8/2 in het profiel van DjFrankie veronderstelling .
Maar de 2e helft van de jaren '70 is ook wel mijn favoriete muziekperiode (4x album top 10).

Nou, waar denken jullie dat ik uitkom?

1966, staat in je profiel.

west schreef:
Nou, waar denken jullie dat ik uitkom?

a funky space reincarnation

Nou, dat lijkt me wel wat!

johannesA
Toch erg veel prachtige nummers om uit te selecteren. Dat viel nog niet mee. Veel vertrouwde namen in mijn top 10 en één artiest twee keer. Deze artiest heeft verder weinig mooie liedjes gemaakt, maar wel 2 topnummers. Wie zou dat zijn?

Ook ruimte voor mijn favoriete artiest en wel heel hoog.

zaaf
johannesA schreef:
Deze artiest heeft verder weinig mooie liedjes gemaakt, maar wel 2 topnummers. Wie zou dat zijn?
Ik weet t maar ben het met de stelling niet eens.
Met die van DjFrankie ook niet.

Update!

Weer een verse nr 1, je ziet: alles kan in de BZT show.
De meerderheid der nummers komen uit 70-73, de artiest van johannesA komt zeker in de jaren 80 ruimschoots aan de orde, er zijn 28 lijsten binnen, verwacht nog wel wat en de top 10 is deels verrassend, deels niet

Groet van uw tegendedraadinne zaaf

zaaf schreef:

De meerderheid der nummers komen uit 70-73

Niet eens zo'n hele grote verrassing.
http://www.musicmeter.nl/list/topmisc/197x

Cured
Mijn verdeling qua periode is voor '75 zes nummers en erna 4, maar qua smaak ben ik erg divers en ben geen genre/stroming/band/tijdperk 'persoon', maar 'afzonderlijke nummers' kiezer. Je kunt mij niet in een (stem)hokje duwen.

Cured schreef:
Je kunt mij niet in een (stem)hokje duwen.

Voorspelbare ouwe rocker kuch, kuch, grapmodus
http://www.musicmeter.nl/user/43441

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:15 uur

geplaatst: vandaag om 11:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.